Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut koskaan ihmistä, jolla on susta ihan totaalisen

Vierailija
03.08.2025 |

väärä kuva niin väärä, että mykistyt sen mahdottoman tehtävän edessä mikä menisi selittämään hänelle asioiden oikea tila ja vain hymähdät ja poistut paikalta. Siis sellainen pohjaton tajunta kuinka ei vain jaksa vakuuttaa toista 🙂

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämässä en, täällä palstalla joka päivä. 

Vierailija
2/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämässä en, täällä palstalla joka päivä. 

Hups, tarkoitin siis väärä kuva jostain asiasta yleensä, ei minusta itsestäni 😊 luin hätäisesti, sori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kollegan, jonka mukaan sekaannun varattuihin miehiin.

Olin elänyt selibastissa yli 10 vuotta eivätkä varatut kiinnosta.

Vierailija
4/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Monet kerrat. Usein sääntö kuin poikkeus. Ei missään ehdi selittelemään tai kukaan usko. Kaipa eri paikassa on eri juttu.

Vierailija
5/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toxic ihmisille ei tartte vakuutella mitään , roskakoriin koko ihmis suhde, junkia ku on. Ignore pelle listalle

Vierailija
6/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran minua on pidetty ylpeänä tms ja hämmästytty kun en tutustuttua olekaan. Olen vähän ujo joskus.

Pari kertaa elämäni aikaa olen saanut kuulla, että minusta juorutaan että oon jonkinlainen kyläpyörä/jakorasia/hu**@. Koko elämäni aikana oon harrastanut seksiä vain ollessani suhteessa, ja nytkin viimesimmästä kerrasta on vuosia, joten melkonen jakorasia tosiaan.

Vierailija
7/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairas äitini. En nyt enempää avaa tässä, mutta silloin, kun hänellä on hyvä päivä, hän muistaa etunimeni oikein.  Kaikki muu on joko ihan hatusta vedettyä tai siskoni elämästä. En aina ole ihan varma, tunnistaako hän minut tyttärekseen. En enää tässä vaiheessa viitsi alkaa oikomaan, koska 5 minuutin kuluttua hän ei enää muista kuitenkaan.

Vierailija
8/23 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tuollaisille on aivan turha selittää tai todistaa yhtään mitään. Joillakin vain on niin negatiivinen linssi jonka läpi ei näe kuin sen oman näkökulmansa ja sitäkin ruokitaan ymmärtämällä asioita tahallaan väärin. 

Vierailija
9/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen esimies. Se aina väänti joka ikisen asian ihan päälaelleen ja kertoi mielipiteensä siitä millainen olen. Vertasi minua myös työtoveriin, kehui häntä. Tuo työkaveri on alkoholisti ja kaikkien kaveri, eli jauhoi paskaa seläntakana. Taisin kerran siltä esimieheltä kysyäkin, että onko hänen kieli ruskea. En ole ylpeä, mutta rajansa kaikella, mitä suostun kuuntelemaan. 

Vierailija
10/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut tosielämässä ja se on tehty ilman, että minuun vaivauduttiin edes tutustumaan. Tällä palstalla ymmärrän, koska on helpompi tuomita ihmisiä anonyyminä. 

11/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Th ja mun on vaikea kohdata näitä ihmisiä jotka uskovat rokotesalaliittoiihin, hopeaveteen tai vastaaviin. Varsinkin, jos vanhemmat estävät lapsensa hoidon ideologisiin syihin vedoten. Vanhemmat, jotka pakottavat lapsensa vegaaniksi jne. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleistä jos on vauvanaama. Ihmiset ajattelevat ettei sinulla ole keski-ikäisenäkään mitään elämänkokemusta.

Vierailija
13/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika yleistä jos on vauvanaama. Ihmiset ajattelevat ettei sinulla ole keski-ikäisenäkään mitään elämänkokemusta.

Päivän paras! 

Vierailija
14/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap, oli niin sekava avaus!

Vierailija
15/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on entisellä työpaikalla keksitty asioita ja mm. kuvailtu narsistiksi. Oikeasti en halua kenellekään mitään pahaa, olen empaattinen ja itrovertti. Kukaan minut oikeasti tunteva ei kertoisi minusta sellaista mitä entisellä työpaikkalla oli. 

Vierailija
16/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja pahinta on se, että tämä henkilö on "kaverini" ja tuntenut minut liki 30 vuotta. Hänellä ei ole ihmistuntemusta tai tunneälyä. Nykyään muuten välttelen häntä. 

Esim. hän kuvittelee että haluaisin asua maalla ja omakotitalossa. Ehkä siksi että hän itse viihtyy siellä :(

Itse olen täysin kaupunki-ihminen. Lomillakin lähden aina kaupunkilomille, Suomeen tai ulkomaille.

Vierailija
17/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti törmään tälläiseen. En jaksa välittää enkä myöskään ala korjailemaan niitä käsityksiä. Ne käsityksethän perustuvat heidän omiin luuloihinsa ja uskomuksiinsa minusta tai ihan kenestä vaan, jota ei paremmin tunne.

Ainoa asia, mikä ärsyttää älyttömästi on se, että nämä tyypit jakelevat omia vääristyneitä mielikuviaan juoruilemalla toisista. 

Vierailija
18/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti törmään tälläiseen. En jaksa välittää enkä myöskään ala korjailemaan niitä käsityksiä. Ne käsityksethän perustuvat heidän omiin luuloihinsa ja uskomuksiinsa minusta tai ihan kenestä vaan, jota ei paremmin tunne.

Ainoa asia, mikä ärsyttää älyttömästi on se, että nämä tyypit jakelevat omia vääristyneitä mielikuviaan juoruilemalla toisista. 

Parempi olla yksin, kuin huonossa seurassa. 

Vierailija
19/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yritin seurustelua nuorena tällaisen henkilön kanssa. Eihän siitä tullut mitään, koska hän oli kehittänyt minusta haavekuvan, jota itsepintaisesti heijasti minuun eikä pystynyt näkemään sitä, millainen todellisuudessa olen. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että hänellä oli tuolloin niin pahoja elämänhallinnan ongelmia, että ne luultavasti vaikuttivat hänen todellisuudentajuunsa. Jotain ehkä kertoo se, että ystäväni olivat ihmetelleet, onko kyseessä sama henkilö, kun tämä tapailukumppani oli ylistänyt heille ihanuuttani sanamuodoilla, joista he eivät lainkaan tunnistaneet minua.

Vierailija
20/23 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Yritin seurustelua nuorena tällaisen henkilön kanssa. Eihän siitä tullut mitään, koska hän oli kehittänyt minusta haavekuvan, jota itsepintaisesti heijasti minuun eikä pystynyt näkemään sitä, millainen todellisuudessa olen. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että hänellä oli tuolloin niin pahoja elämänhallinnan ongelmia, että ne luultavasti vaikuttivat hänen todellisuudentajuunsa. Jotain ehkä kertoo se, että ystäväni olivat ihmetelleet, onko kyseessä sama henkilö, kun tämä tapailukumppani oli ylistänyt heille ihanuuttani sanamuodoilla, joista he eivät lainkaan tunnistaneet minua.

Hän halusi nähdä sinussa hyvää.