Oon osastolla im-yrityksen vuoksi
Ja nyt pelottaa että multa viedään lääkkeet kun niillä sitä yritin. Lääkäri tänään sanoi että ainakin se pitää järjestää niin ettei mulla oo niitä suurta määrää kotona
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes 20v sitten ei otettu yrittäjiä osastolle. Työkaveri kokeili.
Joo, normiosastolla vatsan tyhjennys ja sen jälkeen kotiin.
No, mä nyt vaan pääsin
Hyvä että pääsit. Mikä olo on nyt, oliko sinulla sellainen musta hetki? Sanotaan, että siinä ajautuu sellaiseen "moodiin" joka saattaisi sitten helpottaa vartissa. Monet teot ovat kovin impulsiivisia.
Kukaan ei voi pakottaa sinua tänne jäämään, maailmaan siis, mutta ota nyt kaikki apu jonka saat, vastaan. Ei kannata mennä vielä.
Mulla on kyllä oikea syy koska menetin mun lapsen
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lapsesi halunnut tätä sinulle?
On todella harvinaista, että yrityksen jälkeen tehdään muuta, kuin lähetetään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
On todella harvinaista, että yrityksen jälkeen tehdään muuta, kuin lähetetään kotiin.
Ei ole resursseja. Liian monta, joka tarvitsee apua.
Mun lapseni yritti samaa monta kertaa. Jokaisen kerran jälkeen lähetettiin kotiin samana päivänä.
Viimeisellä kerralla sitten onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni yritti samaa monta kertaa. Jokaisen kerran jälkeen lähetettiin kotiin samana päivänä.
Otan osaa.
Niinpä siinä valitettavasti liian usein käy. Kotiutus on se vihoviimeinen hoitokontakti.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse suljetulla niin kyllä sinne tuotiin suoraan sairaalasta itse**murhaa yrittänyt nuori nainen.
Olisko ollut psykoosissa.
Toivottavasti oot Jorvin psykiatrisella, josta voit suihin ottamalla saada vaikka mitä mömmöjä lääkäreiltä. Näin ainakin Armi Aavikon aikaan siellä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oot Jorvin psykiatrisella, josta voit suihin ottamalla saada vaikka mitä mömmöjä lääkäreiltä. Näin ainakin Armi Aavikon aikaan siellä ollessa.
No mitä, hyi. Siellähän on suurin osa psykiatreista naisia. Sairas väite.
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi pahoillani ja otan osaa. Mun lapsi menehtyi syöpään.
Kehtaatkin haaskata resursseja tollaseen. Häpeä! Toivottavasti vie sulta lääkkeet ja saat Buranaa tilalle
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla sun oma moka. Harmi, ettet onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Milla?
Tää?
Ehkä.
Tästä saa keskustella, mutta ri siitä miksi naiset ei välitä seksistä?! Mikäs modejen intressi olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyttä ei laiteta.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu myös persettä antamalla. Tämän vuoksi narkkarityttöjen lempimesta! Sex & drugs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko lapsesi halunnut tätä sinulle?
Olisi. Oli huono äiti.
Yön yli pitivät tätä tyttöä. Voi todella huonosti henkisesti, eikä saanut mistään apua
Todella kova tekemään töitä. Ja niin pirun tarkka. Saatiin mielettömät tulokset meidän tiimissä (tehdashommia) ja bonarit oli tuntuvat.
Näin Kurvissa sitten 10v tuon yrityksen jälleen, oli aivan sekaisin. Huumeista, tai pillereistä, en tiedä. Suretti kovasti. Olimme kovin kiintyneitä tuohon tiimimme osaan ja minä naiviuttani odottelin häntä takaisin töihin kuukausia.
No, tämmöinen muistojen matka, joka tästä aloituksesta lähti nyt käyntiin