Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voin huomenna hakea miehen ja työn?

Vierailija
03.08.2025 |

Täältä olen oppinut, että jokaiselle halukkaalle on töitä ja jokainen nainen saa miehen. Olen valmis ja innokas aloittamaan uuden elämän. Mistä noita voi noutaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joutilaita miehiä välittävä toimisto olisi hyvä. Sieltä voisi jokainen nainen hakea omaa silmää miellyttävän ;)

Vierailija
42/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joutilaita miehiä välittävä toimisto olisi hyvä. Sieltä voisi jokainen nainen hakea omaa silmää miellyttävän ;)

Ei edes ihan kelvoton ajatus, Suomen miesvälitys Oy. Perävalotakuulla jo vuodesta 2025!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
44/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika luuseri nainen on jos miestä ei löydä. Oletko sellainen läski lyllertävä pullukka joka pukeutuu verhoihin?

Mutta kaikilla naisillahan piti olla oikein karkkikauppa tinderissä? Top 10 miehet pyörittää kaikkia naisia jne.

Vierailija
45/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi miehet naisia hakkaa kun tätä keskustelua lukee. 

Vaimonhakkaajapersulle riittää mikä vaan tekosyyksi.

Vierailija
46/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ei kuitenkaan kelpaa ne miehet joita olisi tarjolla ja tuskin työtkään. Olet typerä trolli joka on viikonlopun spämmännyt tuota samaa typerää kysymystä.

Vierailija
47/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika luuseri nainen on jos miestä ei löydä. Oletko sellainen läski lyllertävä pullukka joka pukeutuu verhoihin?

Mutta kaikilla naisillahan piti olla oikein karkkikauppa tinderissä? Top 10 miehet pyörittää kaikkia naisia jne.

Nirsolle ole mitään tarjolla.

Vierailija
48/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mutta voin mennä töihin heti huomenna. Missä on töitä?

Vierailija
49/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä saat heti mutta miestä et saa koska et halua tavallista miestä vaikka olet its tavallinen nainen.

Vierailija
50/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä olen oppinut, että jokaiselle halukkaalle on töitä ja jokainen nainen saa miehen. Olen valmis ja innokas aloittamaan uuden elämän. Mistä noita voi noutaa?

Miehen löytää Suomi24 Treffeistä tai Ylilaudan Seuranhakulangasta, kun ottaa vain rohkeasti yhteyttä.

Töiden löytäminen on paljon vaikeampaa, jos ei ole erityisosaamista ja verkostoa.

Ap etsii miestä, ei miesvauvaa ulinalaudalta.

Ennakkoluulosi eivät ole linjassa todellisuuden kanssa. Seuranhakulangasta voi löytää hyviäkin miehiä. Yksi komea tohtorikin tuli vastaan.

Vierailija
51/56 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja työn vai miehen työn? Siinäpä vasta pulma

Vierailija
52/56 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi miehet naisia hakkaa kun tätä keskustelua lukee. 

Vaimonhakkaajapersulle riittää mikä vaan tekosyyksi.

Siinä sun tasoinen mies, käy noutamassa

Vierailija
53/56 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepasta

Vierailija
54/56 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ihan kelvoton ajatus, Suomen miesvälitys Oy. Perävalotakuulla jo vuodesta 2025!

En minä kyllä mitään maksullista haluaisi, täysin säälittävää.

Vierailija
55/56 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen löytää Suomi24 Treffeistä tai Ylilaudan Seuranhakulangasta, kun ottaa vain rohkeasti yhteyttä.

Töiden löytäminen on paljon vaikeampaa, jos ei ole erityisosaamista ja verkostoa.

Ap etsii miestä, ei miesvauvaa ulinalaudalta.

Ennakkoluulosi eivät ole linjassa todellisuuden kanssa. Seuranhakulangasta voi löytää hyviäkin miehiä. Yksi komea tohtorikin tuli vastaan.

Tohtori? Hyi helv en ikinä ottais jotain tohtoria. Joku semmonen kaikkitietävä kynäniskä...

Vierailija
56/56 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat vain rauhassa siellä kotisohvalla röhnäten. Kyllä se unelmien prinssi ihan tässä minä päivänä hyvänsä tulee sinua sieltä hakemaan. Nappaa kainaloonsa ja pussaa huulille.