Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ILON KAUTTA: kerro yksi iloinen asia tästä päivästä.

Vierailija
02.04.2007 |

Mainion vitutuspinon vastapainoksi myös iloisten tunteiden tuulettelua, eli kerro, mikä tässä päivässä tuotti iloa sinulle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä sain mukaani hyvän ja reippaan mielen ja paljon paremman olon kuin lähtiessä oli.

Vierailija
2/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenki kiva päivä ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin harvinaista herkkua.

Vierailija
4/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asutaan samassa kaupungissa ollaan nähty vähän viime aikoina. Toisten ihmisten kanssa juttu jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla on jääty

Vierailija
5/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti viime syksynä sählyn, ja joutui jossain vaiheessa porukan kiusaamaksi. Asiaa puitiin sekä lasten että heidän vanhempiensa kesken ja juttu saatiin sovituksi, mutta pojalleni jäi kuitenkin kammo treenejä kohtaan. Jäi sitten alkuvuodesta kokonaan pois harjoituksista, kunnes sain tänään vihdoin houkuteltua edes katsomaan kentän laidalle. Puolet ajasta seurasi peliä vain sivusta, vaikka mieli teki selvästi kovasti mukaan. Sitten yhtäkkiä rohkaistui, hyppäsi sekaan ja nosti joukkueensa 0-3 tappioasemasta tasoihin =) Kaverit olivat onnessaan, poika vielä onnellisempi ja äiti ehkä onnellisin ;)

Vierailija
6/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksti sai ihan kyyneleet silmiini. Ihana päivä ollut teillä, äidillä ja lapsella :)

Vierailija
7/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minulle harvinaista herkkua. Kun lapsia on 5 niin aina on joku joka tahtoo mukaan. Mieli lepäsi kun ei tarvinnut koko ajan vahtia jotakin. Sain vain kävellä omien ajatusteni kanssa.

Tuli hyvä mieli!

Lisäksi ystäväni kävi meillä kahvilla ja sain parnataa sen kanss amaailmaa vähän haukkumalla anoppiani ;) Kyllä helpotti ja taas jaksaa! (anoppi pahoitti mieleni eilen tosi pahasti)

Vierailija
8/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on ollut aika stressaava päivä ja monia ketutuksen aiheita, mutta jos huomenna on sit parempi.

Vierailija
9/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laitamassa aivot narikaan kaupungilla katsomassa yksin leffan ja juomassa yhden siiderin. Oli ihan kivaa. Pääsi vähän irti töistä ja ahdistavasta kotielämästä.

Vierailija
10/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiennyt, että minä sen tein. Hauskaa oli.

Vierailija
11/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, hellä, hyvä, hauska, eikä takerru...

t. yh

Vierailija
12/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli tieto siitä, että olen saanut palkankorotuksen.

Vierailija
13/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähti asioille ja sain nukkua univelkoja pois pari tuntia kuopuksen ollessa päiväunilla.

Vierailija
14/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut meidän elämään ihan uutta sisältöä.

Vierailija
15/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikkärit....lääkäriin mennessä nauratti, kun poika pui nokkahuilun soittajalle nyrkkiä ja sanoi: lopeta, mun korvat hajoo, tyttö vaan hymyili, ei kuullut mitä poika sanoi. Itsekään en tykännyt soitostaan, joten minua nauratti sisäisesti.

Vierailija
16/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe ollaan yhdessä kotona, olimme ulkona ja mies siivosi.

Ruusuissa oli vihreää eli ovat elossa(!) ja muutenkin piha näyttää elossa olevalta.

Kävin henkilökuntakaupassa ostoksilla ja löysin kaksi äärettömän upeaa takkia, juuri minulle sopivia. Ja lisäksi 1 ok-takin ja 2 takkia äidilleni. Hintaa näille tuli yhteensä 11,50 ¿. Ja näistä upeista takeista olisin maksanut (jos jostain olisin aikaisemmin löytänyt) vaikka 200 e/kpl.

Uittoyhtiö rules.

Vierailija
17/17 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä neljäs kerta, kun oltiin " harjoittelemassa" ja yhtäkkiä lähti polkemaan. Ja se, mitä hän sanoi: " Äiti, katso, minä sain ITSE pyörän liikkeelle!" sai melkein kyyneleet silmiin.

Sitten mennä viipotti viiri heiluen onnellisena. :)