Arvostatteko te vapautta enemmän kuin mitään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllistä seksiä ehkä enemmän.
Vankilassa saa yleensä säännöllistä seksiä. Vieläkö seksi vie voiton vapaudesta?
Raiskaus ei ole seksiä, sekopää.
Miksei olisi? Onhan olemassa termi suostumuksellinen seksi.
Jos tulet joskus raiskatuksi, voit todeta, että saitpahan sentään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En ole vapaa, sillä olen EU-kansalainen
Vastustat siis omaa vapauttasi liikkua sekä siirtää pääomia, palveluita ja tavaroita EU-maasta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöllistä seksiä ehkä enemmän.
Vankilassa saa yleensä säännöllistä seksiä. Vieläkö seksi vie voiton vapaudesta?
Raiskaus ei ole seksiä, sekopää.
Jos tulet joskus raiskatuksi, voit todeta, että saitpahan sentään seksiä.
Jos kerran on tarvetta määritellä suostumuksellinen seksi, silloin on olemassa myös ei-suostumuksellista seksiä.
Kyllä arvostan ja olen vapaa ihminen. Teen mitä haluan ja elän kuten haluan. Olen tehnyt töitä tämän eteen eikä tämä poista vastuutani elämässä mutta se ei rajoita minua.
Lähes kaikki arvostaa vapautta. Vai kuinka kauan jaksatte, että joku määrää kuinka sinun tulisi elää. Esim saatko katsoa televisiota, koska voit syödä, saatko ostaa sitä mitä haluat kaupasta ym.
Kyllähän sellaisia ihmisiä on jotka yrittävät pompottaa muita. Meillä on jokaisella on kuitenkin se ainutkertainen elämä. Haluaisitko, että joku määrittelee miten saat elää?
Jos joku yrittää estää sinua elämästä sinun haluammallasi tavalla, hän ei arvosta sinua lainkaan. On ihan eri asia samassa taloudessa miettiä ostetaanko joku iso huonekalu, mutta siitäkin voi neuvotella yhdessä. Kuitenkin niin, että se sopii molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan vapautta suunnattomasti. Onneksi ei tarvitse töissä käydä.
En ole kokenut työn rajoittavan vapauttani ihmisenä. Lisäksi työkin kuuluu elämäämme kuitenkin.
Kyllä.
VAPAUTEEN KRISTUS MINUT VAPAUTTI.
Arvostan. En halua kontrolli yhteiskuntaa jossa kaikkien pitää käyttää mikrosirua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustat siis omaa vapauttasi liikkua sekä siirtää pääomia, palveluita ja tavaroita EU-maasta toiseen?
Tykkään enemmän yhdysvaltalaistyylisestä yksilönvapaudesta
Vierailija kirjoitti:
Arvostan. En halua kontrolli yhteiskuntaa jossa kaikkien pitää käyttää mikrosirua.
Käytät mikrosirua nytkin, kun kirjoitat älylaitteellasi tänne palstalle. Siinä kännykässä/tabletissa/tietokoneessa on kasa mikrosiruja.
Aika moni kummasti alkaa sitä vapautta arvostamaan viimeistään siinä vaiheessa, kun sen vapauden menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen vapaus olisi kivaa vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän yhdysvaltalaistyylisestä yksilönvapaudesta
Ei EU estä sinua lähtemästä sinne, perillä saat toki vääntää paperiasioista, mutta koet sen ihanana vapautena.