Olen nainen ja saan helposti ja nopeasti vaginaorgasmin
Olen saanut vaginaorgasmin mm ilman mitään esileikkiä tai hellittelyä ennen pnetrointia. Mies tuli suoraan vaan sisään ja sain elämäni parhaimman ja voimakkaimman orgasmin. Olen aina märkä, joten en tarvitse ikinä liukkaria. Liukkari vaan huonontaa kitkan tuntua joka taas tuntuu hyvältä.
Saan myös parhaassa tapauksessa orgasmin jo parin työnnön jälkeen. Joten laukean parhaimmillani alle minuutissa, pisin aika mitä laukeamiseen on tarvittu on 10 minuuttia.
En myöskään ole kieltäytynyt seksistä kuin kerran, silloin vauva oli 2 kk ja valvottanut koko yön kun oli ollut kipeä, muutoin on seksi aina maistunut.
Tarvitsen myös seksiä useasti, lomalla käy aamuin ja illoin, toki päivälläkin maistuu. Masturboin myös lähes päivittäin. Seksi on minulle todella tärkeä asia.
Jo nuorena tyttönä haaveilin siitä ajasta, että kasvan niin aikuiseksi että saan rakastella miehen kanssa. Seksi on pyörinyt ajatuksissa teini-iästä alkaen.
Nyt 50-v eikä tahti ole vähentynyt, yhä panettaa päivittäin. En edes voi kuvitella elämää ilman seksiä. Jos sellainen elämä on edessä niin luoja varjelkoon ja viekää saunan taakse
Kommentit (26)
Onko sulle kullin koolla merkitystä? Mulla on semmoinen reilusti keskivertoa pidempi ja nykyinen kumppani saa hyvin helposti vaginaorgasmeja. Laukeaa yleensä silloin ensimmäisen kerran kun alkulämmittelyn jälkeeen kulli on kokonaan sisään painettuna. Siinä sitten laukeaa useita kertoja peräkkääin pienellä liikuttelulla. On kuulemma aivan uutta hänelle.
Mahtava nainen olisi tuollainen kuin AP. 😍 Oma vaimo ei ole koskaan panemalla saanut vaikka tunti naitais pitkin ja poikin, vaatii sormet lisäksi.
Oma vaimoni saa myös hyvin usein ja nopeaa. Oikein kiimassa tulee ensimmäisen kerran jo puolen minuutin jälkeen. Tämän jälkeen pitenee 1-2 minuuttiin. Laukeaa myös anaaliseksissä ja rintoja imemällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle kullin koolla merkitystä? Mulla on semmoinen reilusti keskivertoa pidempi ja nykyinen kumppani saa hyvin helposti vaginaorgasmeja. Laukeaa yleensä silloin ensimmäisen kerran kun alkulämmittelyn jälkeeen kulli on kokonaan sisään painettuna. Siinä sitten laukeaa useita kertoja peräkkääin pienellä liikuttelulla. On kuulemma aivan uutta hänelle.
Minun vaimoni ollut samanlainen. Kun olen alun lämmittelyn jälkeen vihdoin saanut mahdutettua kullini tyveä myöten sisään on alkanut armoton myllytys ja orgasmi joka on kestänyt ja kestänyt. Minusta ne olleet vain yksi iso ja pitkä, mutten nyt sitten ole ihan varma, koska hänkin saanut juuri samalla tavalla kun kullini on venyttänyt ja täyttänyt pillun äärimmilleen pohjaan työnnettynä ja siellä hämmentäen. Näihin mennyt yleensä vain muutama eka minuutti ja sitten hän ollut aivan loppu, joten uusintoja ei ole tarvittu samana päivänä.
Olen yhden Ihanuuden tavannut ha hän oli herkkä! Voi sitä ääntä ja jatkuvaa saantia!
Yksi ihanin Nainen.....
Taas joku jonka kulli on top1 prosentissa. Uskoo ken tahtoo.