Kuulo meni yhtäkkiä - Mikä vois olla syynä?
Miksi toinen korva humisee jatkuvasti- kuin ilmastointilaite? Vasemman korvan kuulo on melko huono vasemmassa korvassa. Kolme vuotta sitten kuulo hävisi yhtäkkiä. Tutkittiin- mitään ei löytynyt. Humina pahenee urheiltaessa. Välillä korvaan tulee kummallinen kutina. Aivan kuin joku yrittäisi sieltä ulos. Kun käännän päätä vasemmalla niin korva rupeaa sirisemään kuin heinäsirkka.
Tää on tosi puuduttava ja ärsyttävä vaiva. Oon toki jo tottunut siihen, mutta silti. 24/7 " pölynimuri" humisee korvassa. 😔
Tuleeko kellään mitään ajatusta, mistä tämmöinen voi tulla?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Onko kuulokoe tehty? Tuloksesta yleensä pystytään päättelemään syy. Kannatta lukea myös lääkkeiden sivuvaikutukset, ne ovat joskus yllättäviä. Minulla koronarokote vaikutti kuuloon.
Jos on totta että koronan ja sen rokotteen (paremmin: injektion) piikkiproteiini voi päästä aivoihin, kai se korvaankin saattaa eksyä...
Veikkaisin koronarokotetta, piikkiproteiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuulokoe tehty? Tuloksesta yleensä pystytään päättelemään syy. Kannatta lukea myös lääkkeiden sivuvaikutukset, ne ovat joskus yllättäviä. Minulla koronarokote vaikutti kuuloon.
Jos on totta että koronan ja sen rokotteen (paremmin: injektion) piikkiproteiini voi päästä aivoihin, kai se korvaankin saattaa eksyä...
Ohis: Deepseekin käännös Yale'in universtaan tutkimuksen asbtraktista, boldaus lisätty by visitor:
"Yalen tutkijat löysivät COVID-19-piikkiproteiinia rokotettujen yksilöistä jopa kaksi vuotta rokotuksen jälkeen.
Tutkimus viittaa siihen, että mRNA-geenimateriaali voi integroitua ihmisen DNA:han ja aktivoitua proteiineja tuottavia rakenteita.
Alun perin mRNA-rokotteita tukenut arvostettu tiedemies, tohtori Akiko Iwasaki, johtaa nyt kyseistä tutkimusta.
Rokoteskeptikot varoittavat DNA-saastumisriskeistä viitaten todisteisiin itsekopioituvasta mRNA:sta ja käänteiskopioituksesta.
Tutkimus paljastaa, että mRNA-rokotteet saattavat aiheuttaa kroonista tulehdusta, verihyytymien muodostumista ja hermovaurioita.
Tulokset kyseenalaistavat väitteet mRNA:n väliaikaisista ja paikallisista vaikutuksista herättäen huolta pitkäaikaisista terysvaikutuksista.
Todisteet viittaavat siihen, että rokotetut henkilöt saattavat muuttua piikkiproteiinien 'superlevittäjiksi', mikä saattaa vaarantaa kansanterveyden."
Huomioi, että tämä on suomennos alkuperäisestä tekstistä, eikä välttämättä edusta faktatarkistettua tietoa. Jos aihe kiinnostaa, suosittelen tarkistamaan tiedot luotettavista lähdeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli juuri tapetilla kun eräällä julkisuuden kenkilöklä havaittiin sama vaiva. Jutusta kävi ilmi ettei syytä välttämättä aina löydy kuten ilmeisesti sinunkin tapauksessa. Ikävä juttu, toivottavasti kuulo palautuu.
Tuskinpa palautuu. Kuitenkin 3 vuotta jo mennyt.
Ap
"Kuulo meni yhtäkkiä -"
Minulla meni yhtäkkiä kuulo toisesta korvasta ja tutkimusten tuloksena löytyi kasvain sisäkorvasta. Vaadi magneettikuvaus.
Välikorvassa painetta,vähän tukossa.
Onko kova ääni tullut yhtäkkiä korvaan tai pamaus. Kuulokkeista tms. Korvalääkärin pitäisi olla pätevämpi tai tutkia, jos muu lääkäri ei löydä syytä.
"Vasemman korvan kuulo on melko huono vasemmassa korvassa"
Mites oikeassa?
Suvussani on yllättävän kuurouden vaivaa (vain toinen korva). Mitä tutkimuksissa on selvinnyt? Onko värekarvat ehjät? Onko leukanivelet jäykät? Minulla kutinaan on auttanut jojobaöljyinen korvasuihke.
Korvaan meni spermaa. Mulla on mennyt. Silmäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Nappikuulokkeet on syy.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa! Juuri tänään radiossa puhuttiin, että runsas nappikuulokkeiden käyttö heikentää kuuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappikuulokkeet on syy.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa! Juuri tänään radiossa puhuttiin, että runsas nappikuulokkeiden käyttö heikentää kuuloa.
Mitä jos ei ole ikinä käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni yhtäkkiä kuulo toisesta korvasta ja tutkimusten tuloksena löytyi kasvain sisäkorvasta. Vaadi magneettikuvaus.
Mulle on tehty pään MRI. Ei löytynyt mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tehty pään MRI. Ei löytynyt mitään.
Ap
Siltä sä kuulostatkin.
Onko sun hartiat jumissa? Mulla jumissa oleva hartia vaikuttaa niin että korva voi mennä lukkoon.
Suvaitsevaisuus ja työttömyys aiheuttavat tuollaisia tauteja.