Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoulunkin voi käydä netissä kotona

Vierailija
03.08.2025 |

Silleen.  Toisinajattelijoiden lapset pienestä nettiriippuvaisiksi,  sosiaalisuus ja toisten kanssa toimeen tuleminen ihan vanhanaikaista.

Ja joku kerää rahat.  En oikein ole vakuuttunut jos myyjän elämä epävakaata hulmuamista ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloituksen tarkoitusta.

Vierailija
2/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloituksen tarkoitusta.

Esikoulun voi käydä netissä kotiopetuksessa.  Mikä siinä epäselvää?  Aineiston voi ostaa esim toisinajattelevalta entiseltä peruskoulun opettajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi ihan laillisesti varhaiskasvattaa itse, kuten myös huolehtia itse lapsen perusopetuksesta. Joten miksei esikouluakin voisi järjestää omatoimisesti?

Vierailija
4/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen voi ihan laillisesti varhaiskasvattaa itse, kuten myös huolehtia itse lapsen perusopetuksesta. Joten miksei esikouluakin voisi järjestää omatoimisesti?

Voi. Töitäkään ei ole pakko tehdä, isi ja äiti voivat somettaa vieressä vaikka rajat auki  tai rumppi on ihana ja motkottaa kelan pienistä tuista.

Vierailija
5/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään tarvetta miksi lapsen tarvitsisi olla ryhmässä tai tavata muita lapsia.  

Vierailija
6/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä mahdollisuus, jos vaikka asuu ulkomailla ja haluaa että lapsi kävisi suomalaisen esikoulun. Voi olla esimerkiksi joku työkomennus missä perhe/lapsi mukana tms. mutta tarkoitus palata Suomeen.

Vierailija
7/7 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään tarvetta miksi lapsen tarvitsisi olla ryhmässä tai tavata muita lapsia.

Ei saatana...