Maunolla on 16 lasta. Miksi sinulla ei ole yhtään?
Kuudentoista lapsen isä Kouvolasta synnytti kirjan.
https://www.kouvolansanomat.fi/paikalliset/8732185
Kommentit (79)
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni ovat nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Vierailija kirjoitti:
Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni ovat nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Miks provoilet.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuudentoista lapsen isä Kouvolasta synnytti kirjan". Muuta se ei olekaan synnyttänyt.
Mut mieti miten tuskallista.
Tottahan se on. Kirjan kirjoittaminen on tuskaa ja jos vielä löytää kustantajan. Itse olen saanut kirjakauppoihin kolme kirjaa. Eivätkä vielä ole alelaarissa.
Ap sanoi että M. synnytti kirjan, ei sanonut että kirjoitti kirjan.
Maino, vikaa päässä. Tälläset pilaa muidenkin elämän
Vierailija kirjoitti:
N30
HÖPÖ, HÖPÖ
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se miehenä ois. Mulla meni terveys jo ensimmäisen raskauden myötä.
N45
Niinpä, tuikkia vaan koko kylä tiineeksi
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska lasten tekemiseen tarvitaan parisuhde ja parisuhteen saamiseen taas tarvitaan se, että lähestyy naisia. Koska naisten lähestyminen on metoo, niin en ole lapsia voinut saada. Kateeksi käy boomereita jotka ovat pystyneet muodostamaan parisuhteensa siihen aikaan, kun se oli vielä sallittua.
Naisten lähestyminen on metoo? Etkö osaa lähestyä naisia muuten kuin ahdistelemalla, vainoamalla, törkyä puhumalla ja persettä kourimalla? Sitten on parempikin että olet yksin.
Kaikenlainen lähestyminen on metoo koska naisilla on oikeus olla rauhassa miehiltä.
Ei tarvi käydä käsiksi vaan voi ihan vaan jutella. Oletko asperger?
Se on hyypiö. Naiset huomaavat heti, ettei tämä ole normaali ja kohtelu sen mukaista. Kyllä sen näkee, kuka on normaali päästään,sellaiset saa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuudentoista lapsen isä Kouvolasta synnytti kirjan". Muuta se ei olekaan synnyttänyt.
Mut mieti miten tuskallista.
Jos se olisi sellainen ihan pieni ja pehmeäkantinen lastenkirja?
Montako lasta sinulla, ap, on? Ei yhtään?
Kukaan nainen ei tykkää minusta niin paljon, että haluaisi kanssani lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska lasten tekemiseen tarvitaan parisuhde ja parisuhteen saamiseen taas tarvitaan se, että lähestyy naisia. Koska naisten lähestyminen on metoo, niin en ole lapsia voinut saada. Kateeksi käy boomereita jotka ovat pystyneet muodostamaan parisuhteensa siihen aikaan, kun se oli vielä sallittua.
Naisten lähestyminen on metoo? Etkö osaa lähestyä naisia muuten kuin ahdistelemalla, vainoamalla, törkyä puhumalla ja persettä kourimalla? Sitten on parempikin että olet yksin.
Kaikenlainen lähestyminen on metoo koska naisilla on oikeus olla rauhassa miehiltä.
Ei tarvi käydä käsiksi vaan voi ihan vaan jutella. Oletko asperger?
Voi taivas. Opettele juttelemaan ihan asiallisen kivasti. Lapsetkin osaavat.
Niinkö sitä naisia saadaan suhteeseen? Jutellaan naiselle samaan tapaan kuin miten lapset juttelevat vieraalle tädille? :P
Olisiko ollut parempi vaihtoehto, jos Mauno olisi soittanut stereoita, kuten Popedan kappaleen Mauno?
Ei tarvii, kun Mauno on hoitanut asian minunkin puolesta :)
Maunolla on nainen. Suurella osalla täällä valittavista miehistä ei ole kuin kädet ja niistä ei lasta saa aikaan.
Tunnen Maunon nuoruudestani. En ole sen jälkeen tavannut, kun asumme eri puolilla Suomea. Suloisia lapsia.
Kirjaimellisesti: Menkää ja täyttäkää maailma!
Olen köyhä, joten en ole lisääntynyt, koska vain parempi luokka saa lisääntyä yhteiskunnan mielestä ja sen se on toimillaan ilmaissut.