Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu on niin raskasta kun miehet esittää

Vierailija
03.08.2025 |

Siis minkä takia pitää esittää jotain mitä ei ole? Ei jaksa enää. Ensin tapaa miehen joka vaikuttaa hauskalta, miehekkäältä, itsevarmalta, aktiiviselta jne. Tutustuessa on kivaa, sitten ajattelet että joo tämä on ihana mies ja alatte parisuhteeseen. Samantien mies muuttuu. 

Hän alkaa loukkaantumaan kaikesta, haluaa keskustella vakavasti kun tuntuu pahalta kun ei saanut huomiota koska sinun piti laittaa astiat, mies saa traumoja kun jätetään sillä tavalla yksin kahdeksi minuutiksi. Ai mitä syödään? No nainen päättää kun ei mies nyt osaa sen vertaa ottaa vastuuta. Aah sitten alkaa itsesäälissä rypeminen miten mies onkaan niin huono kaikessa, saisko vähän sääliä? Ai ei? No sitten miehen täytyy vähän vihjailla rekan keulaan ajamksesta josko sillä saisi naiselta kaiken huomion? Ai ei saa? Noh mökötetään kun ei nainen välitä. 

Alussa miehet lähtee ilolla mukaan kaikkeen. Suhteen vakavoiduttua ei tule kuuloonkaan että lähtisi yhdessä esim. lenkille. Löytyy tekosyitä miten ei voi lähteä kun on huonot kengät. Samat kengät millä tutustumis vaiheessa pääsi vaikka kuuhun jos ehdotin.

Miehet on nykyään niiiin säälittäviä, huonosta itsetunnosta kärsiviä kakaroita. EI tietenkään kaikki mutta kaikki mitä itselle tulee vastaan ja niitä on paljon. Jos ette kykene olemaan miehiä niin älkää esittäkö mitään, sillä ette saavuta mitään paitsi huonon maineen.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koittaa esittää parhaita puoliaan tutustuessa, toiset enemmän, toiset vähemmän. Ei naiset yhtään sen kummempia ole, tuskin AP:kaan..  Pitää vain yrittää tunnistaa ne tapaukset jotka vain vähän pyöristelee kulmia niistä jotka esittää jotain ihan muuta kuin on. Sekin auttaa olemaan vähän armollisempi, itselleen ja muille, kun ymmärtää että mon ei edes tajua tekevänsä noin itse ja jotkut eivät ylipäätään tunne itseään juuri ollenkaan. Aina ei ole edes ihan selvää esitetäänkö enemmän toiselle vai itselle.

Totta, voi siinä alussa olla vähän ujouttakin.

Vierailija
42/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin osalle miehille on varmaan hirveä vaatimustaso olla miehekäs eli ns. "turvallinen" ja hauska ja luotettava ja kantaa vastuuta jostain asioista.

Pitäisi saada itkeä sohvalla peiton alla ja naisen pitäisi hoivata.

Ja sitten kun itse itket eikä mies noteeraa niin mies on hirviösika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, itsevarmuus, miehekkyys on vaan kaikki kaikessa. Miehen luonne, ajatukset ei merkkaa mitään. Ansaitset kakaramiehesi, pysy kaukana kunnon miehistä.

Vierailija
44/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on helppo jättää pitkänkin suhteen jälkeen kun ajattelee kuinka monen miehen kanssa se on pyörinyt sängyssä ennen sinua. Välittömästi lopahtaa kiinnostus. Hoitakoon paskaansa yksin lapsia,koiria ja muuta.

Kunhan nyt saisit jonkun suhteen, pitkän tai edes lyhyen, ensin, niin mieti noita jättämiskuvioita sitten. Nyt tuo on vähän tuollaista kuin joku nälkää näkevä uhoaisi että lähettäisi pihvin takaisin keittiöön jos se on medium+ vaikka tilasi medikan. 

Vierailija
45/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

Vierailija
46/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koittaa esittää parhaita puoliaan tutustuessa, toiset enemmän, toiset vähemmän. Ei naiset yhtään sen kummempia ole, tuskin AP:kaan..  Pitää vain yrittää tunnistaa ne tapaukset jotka vain vähän pyöristelee kulmia niistä jotka esittää jotain ihan muuta kuin on. Sekin auttaa olemaan vähän armollisempi, itselleen ja muille, kun ymmärtää että mon ei edes tajua tekevänsä noin itse ja jotkut eivät ylipäätään tunne itseään juuri ollenkaan. Aina ei ole edes ihan selvää esitetäänkö enemmän toiselle vai itselle.

Fiksuin kirjoitus täällä hetkeen.

Vierailija
47/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä edes löydät tuollaisia miehiä. Itse en ole tavannut yhtäkään. Jos tuo on sinun kaava miessuhteissa niin sitten kannattaa miettiä tarkkaan miksi onnistut valitsemaan aina tuollaisia miehiä. Ei noita nyt joka oksalla kasva.

Vierailija
48/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jo hävettää kun aina ilolla esittelen uuden miehen ystäville ja perheelle ja kuukauden jälkeen ero tästä samasta syystä et miehet onkin sit ihan erilaisia mitä antoi olettaa pitkän aikaa. Sit saa aina kuulla että onko pakko olla joku ja etkö osaa olla yksin. Osaan olla yksin mut jos tulee kiinnostava mies vastaan sattumalta niinkuin itselle usein käy koska käyn paljon kaikkialla niin en jätä korttia kääntämättä sen takia et toiset haluaa että olisin yksin. Se ei ole sit mun vika jos miehestä paljastuu täysin muuta mitä antoi olettaa ja sillon lähden minä enkä jää sitä katsomaan. Kun ei voi ihminen ennustaa etukäteen onko tämä se oikea. Toisille sattuu hyvä tuuri ja ei tarvitse montaa kiertää kun löytyy ekalkerral se kunnollinen mies.

Mulla kokemuksia taas niin, että nainen "osaa olla" liiankin hyvin yksin. Ensin ollaan tiiviisti yhdessä ja molemmat kertoo haluavansa aika perinteisen parisuhteen. Ei tietty nähdä joka päivä, kun molemmilla on omat lapset jne. mutta ainakin nyt ollaan jotenkin tekemisissä, vaikka viestillä. Sitten kun suhteen alkuhuuma ja -kiima on mennyt ohi, niin naisella alkaakin se että ei nyt ehdi näkemään tänään. On sovittu että mennään golfaamaan, mutta sitten tunti ennen sovittua tulee viesti että en pääse, kun sitä ja tätä. Viestejä ei enää tule, tai ei ainakaan samaan tahtiin kuin ennen. Sitten kun nostat kissan pöydälle, että mikä juttu, niin ei muka mikään. Hämmästellään ja kummastellaan, että koko ajanko tässä pitäisi olla korva suussa pussailemassa. No ei tarvi ei, mutta ei me sovittu että ollaan kavereita jotka panee. Tän piti olla parisuhde. Sitten kun aika menee vielä eteen päin, niin huomaa että joka ikisessä kohdin jää täysin naisen lapsille kakkoseksi. Eikä sillä, totta kai omat lapset on kaikki kaikessa ja se tärkein. Itsestään selvyys, jota ei tarvitse ääneen sanoa. Mutta siinä kohtaa kun nainen sanoo ettei pystykään sovitusti näkemään, kun alkoi just pelata lautapelejä lastensa kanssa, niin kyllähän se suhde aika friends with benefits alkaa olla. Tai ei edes frendejä feidata sivuun oikeastaan tuollaisten asioiden takia.

Kyllä se fakta on, että kun nainen on lapsensa tehnyt, niin se ei todellakaan etsi enää sellaista klassista parisuhdetta. Niin monta kertaa tullut todetuksi, että pelkän panemisen, ravintolailtojen ja puistokävelyjen pitää riittää.

Vierailija
49/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä edes löydät tuollaisia miehiä. Itse en ole tavannut yhtäkään. Jos tuo on sinun kaava miessuhteissa niin sitten kannattaa miettiä tarkkaan miksi onnistut valitsemaan aina tuollaisia miehiä. Ei noita nyt joka oksalla kasva.

En kyllä rehellisesti päässyt valitsemaan, ihan olin sen kanssa joka oli kiinnostunut.

Vierailija
50/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osalle miehille on varmaan hirveä vaatimustaso olla miehekäs eli ns. "turvallinen" ja hauska ja luotettava ja kantaa vastuuta jostain asioista.

Eli miehellä ei saa olla mitään heikkouksia. Aina on jaksettava palvella, tyydyttää, viihdyttää. Ei saa olla murheita. Vaan kun niitä yleensä tulee pyytämättä. Itse tietty saat olla vaikka minkälainen vampyyri kun on yöissä tukalaa, rättiviikko tai somekohu kuohuttaa. 

Vierailija
51/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi tapaamisilla ihmiset pyrkivät antamaan mahdollisimman hyvän kuvan itsestään, mutta seurustelun syventyessä myös ne negatiivisemmat luonteenpiirteet alkavat vääjäämättä paljastua. 

Mitä todennäköisimmin ne AP:n miehet kärsivät ihan samasta asiasta: AP ei varmasti ole itsekään niin täydellinen, kuin mitä hän ensi alkuun esittää. 

Vierailija
52/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tapaa naisen joka vaikuttaa hauskalta, naiselliselta, itsevarmalta, aktiiviselta jne. Tutustuessa on kivaa, sitten ajattelet että joo tämä on ihana nainen ja alatte parisuhteeseen. Samantien nainen muuttuu. 

Hän alkaa loukkaantumaan kaikesta, haluaa keskustella vakavasti kun tuntuu pahalta kun ei saanut huomiota koska sinun piti laittaa astiat, nainen saa traumoja kun jätetään sillä tavalla yksin kahdeksi minuutiksi. Ai mitä syödään? No mies päättää kun ei nainen nyt osaa sen vertaa ottaa vastuuta. Aah sitten alkaa syyttely miten mies ei osaa valita naisen haluamia asioita, eikö mies osaa lukea ajatuksia? Ai ei? No sitten naisen täytyy vähän vihjailla sivu- tai avoimesta suhteesta josko sillä saisi mieheltä kaiken huomion? Ai ei saa? Noh mökötetään kun ei mies välitä. 

Muuten hyvä mutta jostain syystä perässävedettävät pakkaa kyllä olemaan miehiä.. 

Vierailija
53/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole aikuisvauvoja vaan  varsin miellyttäviä, hyviä ja neutraaleja ihmisiä. 

Vierailija
54/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset esittävät?

Aina kun tapaan naisen, tämä on olevinaan hauska ja seksuaalinen. Aikaa riittää yhteiselle harrastamiselle ja tämä lähtee mielellään mukaan miehenkin juttuihin. Kuntoilu ja kropan pitäminen kunnossa kiinnostaa, on saliohjelma ja lenkit.

Sitten käykin ilmi, että kaikki oli pelkkää markkinointikampanjaa. Naisesta tulee tylsä ja arkinen. Mikään hauska tekeminen ei huvita ellei se ole ostettua luksusta, koska haloo ei me mitään teinejä olla. Seksissä kiinnostaa meritähtenä makaaminen kun mies hoitaa homman, ja yleensä ei sekään. Ei voi ratsastaa kun polvet, eikä todellakaan kiinnosta kokeilla mitään yök outoa. Salilla ei jaksakaan käydä eikä todellakaan mitään painoja pumpata. Miesten harrastukset? Ei tode, ja hei ethän ole menossa äijäporukassa, haluan ne uudet keittiökaappien ovat asap.

Miksi naiset ovat tällaisia?

Vierailija
55/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jo hävettää kun aina ilolla esittelen uuden miehen ystäville ja perheelle ja kuukauden jälkeen ero tästä samasta syystä et miehet onkin sit ihan erilaisia mitä antoi olettaa pitkän aikaa. Sit saa aina kuulla että onko pakko olla joku ja etkö osaa olla yksin. Osaan olla yksin mut jos tulee kiinnostava mies vastaan sattumalta niinkuin itselle usein käy koska käyn paljon kaikkialla niin en jätä korttia kääntämättä sen takia et toiset haluaa että olisin yksin. Se ei ole sit mun vika jos miehestä paljastuu täysin muuta mitä antoi olettaa ja sillon lähden minä enkä jää sitä katsomaan. Kun ei voi ihminen ennustaa etukäteen onko tämä se oikea. Toisille sattuu hyvä tuuri ja ei tarvitse montaa kiertää kun löytyy ekalkerral se kunnollinen mies.

Mulla kokemuksia taas niin, että nainen "osaa olla" liiankin hyvin yksin. Ensin ollaan tiiviisti yhdessä ja molemmat kertoo haluavan

Jännästi miehillä lapset ei sovi klassiseen parisuhteeseen. 

Vierailija
56/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehellä ei saa olla mitään heikkouksia. Aina on jaksettava palvella, tyydyttää, viihdyttää. Ei saa olla murheita. Vaan kun niitä yleensä tulee pyytämättä. Itse tietty saat olla vaikka minkälainen vampyyri kun on yöissä tukalaa, rättiviikko tai somekohu kuohuttaa. 

Kannattaa opetella lukemaan niin ei tarvitse sinunkin loukkaantua :) Missään ei lukenut että miehellä ei saa olla ollenkaan tunteita ta murheita eikä saa puhua niistä.

Vierailija
57/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siten vastaus ap:lle.

Koska harva mies on täydellinen. Siis miehekäs, itsevarma, aktiivinen, aina luja kallio jota vasten voit nojata mutta juuri oikealla hetkellä tunteellinen.

Mutta jos ja kun täydellisyyttä miehiltä odotetaan, ei auta kuin esittää täydellistä. Koska jos et esitä, joku muu esittää -> näytät huonommalta tähän mieheen verrattuna -> nainen sanoo ei.

Minkäänlaista erilaista miesmakua ei tunnu olevan, vaan ne ydinominaisuudet ovat aina samat. No kaikki miehet eivät ole tasalaatuisia ja samasta muotista. Siten ei auta kuin esittää sitä roolia sen aikaa, että saa naisen.

Kannattaa ehkä miettiä vastaatko itsekään stereotyyppistä unelmien naisen kuvausta.

Vierailija
58/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsella Itä-Euroopan ja Baltian suuntaan. Sieltä löytyy miehekästä miestä. 

Se on totta, mutta myös iso riski saada hiv tai hepatiitit. 

Iso riski se on Suomessakin. Kortsut on keksitty ja aina voi käydä testeissä. 

Mulla on ollut kolme Itä-Euroopan miestä ja yksi baltti, eikä ole tauteja tullut. 

Tuttava tosin sai klam ihan kantasuomalaiselta. 

Vierailija
59/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kokemuksia taas niin, että nainen "osaa olla" liiankin hyvin yksin. Ensin ollaan tiiviisti yhdessä ja molemmat kertoo haluavan

Kuulostaa että etsit sellaista prinsessasatua. Sellaisen haaveilemisesta syytetään yleensä naisia. Hölmöjä kun eivät osaa olla realistisia ja jalat maassa parisuhteessa.

Vierailija
60/139 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset esittävät?

Aina kun tapaan naisen, tämä on olevinaan hauska ja seksuaalinen. Aikaa riittää yhteiselle harrastamiselle ja tämä lähtee mielellään mukaan miehenkin juttuihin. Kuntoilu ja kropan pitäminen kunnossa kiinnostaa, on saliohjelma ja lenkit.

Sitten käykin ilmi, että kaikki oli pelkkää markkinointikampanjaa. Naisesta tulee tylsä ja arkinen. Mikään hauska tekeminen ei huvita ellei se ole ostettua luksusta, koska haloo ei me mitään teinejä olla. Seksissä kiinnostaa meritähtenä makaaminen kun mies hoitaa homman, ja yleensä ei sekään. Ei voi ratsastaa kun polvet, eikä todellakaan kiinnosta kokeilla mitään yök outoa. Salilla ei jaksakaan käydä eikä todellakaan mitään painoja pumpata. Miesten harrastukset? Ei tode, ja hei ethän ole menossa äijäporukassa, haluan ne uudet keittiökaappien ovat asap.

Miksi naiset ovat tällaisia?

Ehkä jos sinäkin ajattelisit muuta kuin seksiä niin nainen voisi olla toisenlainen. Seksi sitä seksi tätä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän