Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen kitisee paljastavista kisavaatteista

Vierailija
03.08.2025 |

Yllätyitkö että pakaroiden näkymisestä valittaja on vanha nainen jonka pakarat eivät edes kiinnosta ketään? Minä en. 

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/b3ff078a-158d-4714-863b-3765609…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen? Entinen kilpaurheilijahan tuossa linkatussa jutussa nimenomaan oli sitä mieltä, että vaihtoehtoja on nykyään enemmän ja että naisurheilijoiden pukeutumissäännöt ja asutarjonta ovat menneet parempaam suuntaan 16 vuoden takaisesta.

Vierailija
22/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Laura Mannista, hänen perspektiivistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kyse kateudesta. Ei monet nuoretkaan pidä paljastavasta pukeutumisesta. Ei edes heteromiehet.

Vierailija
24/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua haluaa katsella paljasta pintaa. Joten ap voisi vaatia että miespuolisilla kilpailijoilla olisi pienet stringit jalassa.

Vierailija
25/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin urheilija niin mulle olis ihan se ja sama näkyiskö pakarat paljaana.

Samoin, eikä tässä ne pakarat olekaan se todellinen syy ulinalle vaan sairas feminismi ja kateus.

Vierailija
26/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua haluaa katsella paljasta pintaa. Joten ap voisi vaatia että miespuolisilla kilpailijoilla olisi pienet stringit jalassa.

Sain päänsäryn tästä aivopierustasi, mitä ihmettä yrität sanoa ja millä logiikalla?

Vierailija
27/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain päänsäryn tästä aivopierustasi, mitä ihmettä yrität sanoa ja millä logiikalla?

Hän on Pellehermanni ilman penistä, se selittää logiikan.

Vierailija
28/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun vanha 52 vuotias  nainen joutui itse käyttämään liian paljastavia vaatteita kisatessaan ja kehuu nykyisiä naisurheilijoille inhimillisemmäksi. Mikä tässä jäi epäselväksi ap:lle?

Vierailija
29/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kyse kateudesta. Ei monet nuoretkaan pidä paljastavasta pukeutumisesta. Ei edes heteromiehet.

😂🤦🏼 Älä puhu paskaa. Näytä minulle yksi heteromies, jota häiritsee naisurheilijoiden vaatetus. Näytä edes yksi. 

Vierailija
30/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤦🏼 Älä puhu paskaa. Näytä minulle yksi heteromies, jota häiritsee naisurheilijoiden vaatetus. Näytä edes yksi. 

Odotan vieläkin tätä.

Vierailija
31/31 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija itse pukee päällensä sellaisen urheiluasun minkä hän itse valitsee. Ilmiselvää on, että näistä naikkosista jotkut haluavat esitellä kaunista kroppaansa ja paljaita pakaroita. Sopii minulle ja kyllä kelpaa mainiosti silmäkarkit :)

M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme