Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka on järjettömän kallista nykyään.

Vierailija
03.08.2025 |

Vielä 20 vuotta sitten maksoi aski 4,20e. Nyt sama aski on 13,40e. Aivan posketon hinta kun miettii, että askilla pärjää vaan sen1-2 päivää. Ja kyllä. Tupakointi on epäterveellistä, mutta niin on moni muukin asia maailmassa. Tämä tupakoitsijoiden kyykyttäminen on nykyään ihan mielivaltaista! Ulkomailtakaan ei saa tuoda kuin 10 askia kerralla. Joku kohtuus tähän hinnoitteluun olisi saatava! Ihmisiä me tupakoitsijatkin ollaan!

Kommentit (444)

Vierailija
421/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos askin hinta on tosiaan 13,40 ja poltat askin päivässä, niin se tulee maksamaan 375,20 kuukaudessa. Vuodessa kuluu silloin rahaa 4502,40 euroa. Vaikka kulutus olis välillä vähäisempää, niin puhutaan tuhansista euroista vuositasolla.

Tupakoimattomatkin voivat samalla miettiä kaikkia niitä "muutamia euroja", joita tulee heitettyä joka kuukausi kaiken maailman tilauspalveluihin.

Mä tein myös tän mukaan ja laskin että mulle menee tupakkaan kuukaudessa 250€ suurinpiirtein ja nyt kun elokuun ekasta päivästä asti ollut polttamatta niin jouluun mennessä mulla on joulurahaa yli 700 euroa.

Vierailija
422/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viinan sivukulut ovat moninkertaiset. Miksi Kossupullo ei maksa 60 euroa...? Kaljalle triplavero...oujeee, hyvä ajatus joka haluaa niin maksakoot.

Vierailija
424/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin ettei tervatussa keukossa pöpöt viihdy. Ilmeisestii flunssia oli vähemmän eikä oltu niin herkkiä kaikelle kuin nykyään.Oliko vielä 1996 että sai ostaa 16 vuotias tupakkaa ja merkkejä löyty silmin nähden. Ja cooleja logoja. Nykyisin on kaikki niin blaahh. En ole koskaan vakituisesti polttanut mutta jonkun verran kuitenkin.

Korona aikana lääkärit ihmettelivät että missä on kaikki koronaan sairastuneet tupakoitsijat.

Tupakka piti olla riski koronaan sairastuneille. Kävikin päinvastoin.

tunnin  välein polttava naapurini sairasti 5 todettua tartuntaa. aina kun oli edellisestä toipunut, niin se sai toisen ja röhki parvekkeellaan seuraavat kaksi viikkoa. Sitten töihin ja taas tartunta. rapussamme ei muita tupakoitsijoita ole, yksi kaveri on hänellä, joka sai hältä sitten tartunnan,s ai

Huhhuh mikä kyylä oot

Vierailija
425/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin lähellä oivallusta joka ratkaisisi hänen rahanmenonsa, mutta niin kaukana.

Vierailija
426/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottiin ettei tervatussa keukossa pöpöt viihdy. Ilmeisestii flunssia oli vähemmän eikä oltu niin herkkiä kaikelle kuin nykyään.Oliko vielä 1996 että sai ostaa 16 vuotias tupakkaa ja merkkejä löyty silmin nähden. Ja cooleja logoja. Nykyisin on kaikki niin blaahh. En ole koskaan vakituisesti polttanut mutta jonkun verran kuitenkin.

Korona aikana lääkärit ihmettelivät että missä on kaikki koronaan sairastuneet tupakoitsijat.

tunnin  välein polttava naapurini sairasti 5 todettua tartuntaa. aina kun oli edellisestä toipunut, niin se sai toisen ja röhki parvekkeellaan seuraavat kaksi viikkoa. Sitten töihin ja taas tartunta. rapussamme ei muita tupakoitsijoita ole, yksi kaveri

miten niin kyylä? huhuhhuh miten tyhmä olet! Oletko ikinä kuullut, että ihmiset voivat jakaa tietoja keskenään. Se parvekeröökaava "älynjättiläinenkin"

Vierailija
427/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita tuotteita kannata Suomen verottajaa tukien ostaa. Ulkomailta saa ja hyvin on tarjolla salakuljetettuakin jo tänä päivänä, kun hintataso verollisella on niin sekopäinen.

Vierailija
428/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos askin hinta on tosiaan 13,40 ja poltat askin päivässä, niin se tulee maksamaan 375,20 kuukaudessa. Vuodessa kuluu silloin rahaa 4502,40 euroa. Vaikka kulutus olis välillä vähäisempää, niin puhutaan tuhansista euroista vuositasolla.

Tupakoimattomatkin voivat samalla miettiä kaikkia niitä "muutamia euroja", joita tulee heitettyä joka kuukausi kaiken maailman tilauspalveluihin.

Mä tein myös tän mukaan ja laskin että mulle menee tupakkaan kuukaudessa 250€ suurinpiirtein ja nyt kun elokuun ekasta päivästä asti ollut polttamatta niin jouluun mennessä mulla on joulurahaa yli 700 euroa.

Tästä vinkki yh äideille jotka tulee taas joulukuun puolessa välissä kysymään täältä  et mistä rahat kolmelle lapselle joulukahjoihin nyyh nyyh kela teki väärän päätöksen kun piti saada ainakin 5000€ eikä saatu

Vierailija
429/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnin  välein polttava naapurini sairasti 5 todettua tartuntaa. aina kun oli edellisestä toipunut, niin se sai toisen ja röhki parvekkeellaan seuraavat kaksi viikkoa. Sitten töihin ja taas tartunta. r

Menikö tunteisiin? 

Vierailija
430/444 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
431/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin nikotiinipussit ja nikotiinipurkat. Mulla meni 7 euroa päivä, eli 49 euroa viikko ja 200 euroa kuukausi. Ei muuten ole helppo lopettaa.

Vierailija
432/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla nikotiinituotteilla näyttää alkoholistilta. Saat punakkuutta ja turvotusta kasvoihin.

Vierailija
433/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla nikotiinituotteilla näyttää alkoholistilta. Saat punakkuutta ja turvotusta kasvoihin.

Niissä on muuten sitä makeutusainetta, joka muuttuu alkoholiksi elimistössä. Tietenkin näytät puliakalta.

Vierailija
434/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami

Vierailija
435/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Kävin juuri aamusavuilla pihakeinussa. Poltin kaksi Marlboroa ja join kunnon mukillisen juhlamokkaa. Paljon mukavampaa näin kuin kärvistellä ilman tupakkaa.

Vierailija
436/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aspartaami aiheuttaa riippuvuutta nikotiinin rinnalla.

Vierailija
437/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan kun tuolla saastuttaa itsensä lisäksi muita.

Vierailija
438/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tupakoinnin hajuhaitoista:

Mulla oli naapuri, tupakoinnin vastustaja. Sattumalta läksin töihin, hänen perässään. Voi hyvä tavaton kun koko rappu haisi v:lle, (bakteerivaginoosi mikä lie ollut ...).

Jos minä haisen röökille, niin se hänen haju oli kyllä .... todella etova.

Vierailija
439/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnin  välein polttava naapurini sairasti 5 todettua tartuntaa. aina kun oli edellisestä toipunut, niin se sai toisen ja röhki parvekkeellaan seuraav

Ei mennyt tunteisiin. Palautin vain sinulle sinun vastauksesi energioineen. 

Vierailija
440/444 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita tuotteita kannata Suomen verottajaa tukien ostaa. Ulkomailta saa ja hyvin on tarjolla salakuljetettuakin jo tänä päivänä, kun hintataso verollisella on niin sekopäinen.

Jos on vaan pakko polttaa (vaikka oikeasti ei ole kenenkään pakko polttaa) niin tuet omalla tyhmyydelläsi, vapaaehtoisesti omaa tyhmyyttäsi itse opetellulla ja opitulla heikkoudellasi joka tapauksessa jonkun maan verottajaa + tupakkatehtailijoita, koska tupakka ei koskaan ole maksuton hyväntekeväisyystuote. Polttamalla 0kpl tupakkaa hinta 0€, ja silti yhä kuitenkin kärsit muiden tupruttelijoiden tyhmyydestä ja itsekkyydestä kakkos- ja kolmoskäden savun sekä monien muiden tupakoinnin haittojen muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan