Vuokralainen tiputti pommin
Irtisanoi sitten itsensä joulupäivänä. Voiko hävyttömämmin tehdä? Kysyn vaan!
Kommentit (62)
Niin parempi päivähän olisi ollut uudenvuoden aattopäivä.
Älä paineista, kun mun pitäis tän kuun aikana just irtisanoa kämppä koska sain paremman perjantaina. Oon lykänny näiden pyhien yli sitä ilmoitusta ihan tarkoituksella, mut vuokranantajan pitäis kuitenki ennen kuun vaihdetta se tieto saada, ettei enää helmikuulta tarvi sille mitään maksaa..
Eihän tossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Kuka sanoo, ettei joulukuussa saa irtisanoa?
Ihme inisiöitä nämä vuokraloordit . Kai olet jo valmiiksi keksinyt verukkeen millä voit pitää itselläsi takuu vuokran?
Kai siellä sun asunnossa on vieläkin 70-luvun kaapit ja varmasti halvin laminaatti jo kupruilee jo pelkästä luutuamisesta.
Jos et kestä niin ehkä kannattaisi muistaa, että siellä asuu ihmisiä eikä sinun elämän elättäjiä .
Siis siirsi työnantajan aiemmin antaman pommin Sinun syliisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä paineista, kun mun pitäis tän kuun aikana just irtisanoa kämppä koska sain paremman perjantaina. Oon lykänny näiden pyhien yli sitä ilmoitusta ihan tarkoituksella, mut vuokranantajan pitäis kuitenki ennen kuun vaihdetta se tieto saada, ettei enää helmikuulta tarvi sille mitään maksaa..
Tietysti lykkäät irtisanomisen 1.1.2025 asti. Onko sinulla sydäntä?
AP
Älä jaksa enää tätä samaa trollausta ... Koeta keksiä jotain pikkasen parempaa joka vois vielä vaikka mennä läpikin ... Sulla ei ole mitään vuokralaista tai jos on niin olet ilmeisesti ollu sen verran iso lehmänläjälle haiseva vuokranantaja että se on sinulle ihan oikein että saat joululahjaksi vuokralaiseltasi irtisanomisilmoituksen ...
Voi nyt hyvänen aika. Virallisten asioisen hoitamisen suhteen ei ole mitään ihmeen kiellettyjä päiviä. Vuokralainen kuulostaa hyvältä koska hoiti asian ennen kuun loppua kuten kuuluu, sinä sen sijaan kuulostat idiootilta
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt hyvänen aika. Virallisten asioisen hoitamisen suhteen ei ole mitään ihmeen kiellettyjä päiviä. Vuokralainen kuulostaa hyvältä koska hoiti asian ennen kuun loppua kuten kuuluu, sinä sen sijaan kuulostat idiootilta
Niin, joulupäivänä irtisanominen on tosiaan hyvien tapojen mukaista... Aivan niin. Toivottavasti loppusiivous on hyvin tehty. Otan suurennuslasin mukaan.
AP
Eiku se oli vaan se kookospähkinä 😁
Näin vuokranantajan näkökulmasta toivoisin, että uusi vuokra-asunto hommattaisiin alkukuusta vanhan asunnon irtisanominen tehtäisiin välittömästi tämän jälkeen. Tällöin kaikille jää riittävästi aikaa reagoida asiaan. Nämä viimeisenä päivänä irtisanovat ovat kyllä todella rasittavia. Pitkällä tähtäimellä tämä nostaa yleisesti vuokria, kun tulee vääjäämättä tyhjiä kuukausia, jotka täytyy kattaa sitten muilla tavoin.
Ei oo totta. O_O Mun työntekijä irtisanoi itsensä tes:in mukaisen irtisanomisjan mukaan ja lopettaa nyt ennen vuodenvaihdetta. Siis voiko röyhkeämpää olla? Ja sitten vielä joku paha ihminen halusi vuokrata multa asunnon just ennen joulua. Olisin halunnu pitää kämpän tyhjillään koko kuukauden. Siis miten voi olla noin röyhkeitä ja itsekkäitä ihmisiä, en tajuuuuuuu!!!! En tajuu sen takia ku oon trolli ja/tai ihan helvetin typerä ihmiseksi.
Ei kukaan usko näitä apn keksittyjä satuja !!! mikä lienee mielisairas hullu joka kuvittelee olevansa joku vuokranantaja , painus jo helvettiin satuilemasta täältä !!!
Vierailija kirjoitti:
Näin vuokranantajan näkökulmasta toivoisin, että uusi vuokra-asunto hommattaisiin alkukuusta vanhan asunnon irtisanominen tehtäisiin välittömästi tämän jälkeen. Tällöin kaikille jää riittävästi aikaa reagoida asiaan. Nämä viimeisenä päivänä irtisanovat ovat kyllä todella rasittavia. Pitkällä tähtäimellä tämä nostaa yleisesti vuokria, kun tulee vääjäämättä tyhjiä kuukausia, jotka täytyy kattaa sitten muilla tavoin.
Ja kuinkakohan monella on maksaa uuden asunnon vuokra+vanhan asunnon vuokra+uuden asunnon vuokratakuu yhdellä kerralla? Niinpä. Siksi nämä hommat hoidetaan siten että päällekkäistä vuokranmaksua ei tule. Jos vuokranantajana et vaatisi täyden kuun vuokraa, vaan suostuisit vaikka viikkovuokriin sisään muuttaessa ja pois muuttaessa niin se olisi paljon joustavampaa ja irtisanomiset tulisivat fiksuimpiin aikoihin sekä niitä tyhjiä kuukausia tulisi vähemmän. Tyhjien kuukausien sijasta tulisikin ehkä vain tyhjiä viikkoja.
Monet ostavat oman kodin vuokra-asumisen jälkeen.
Toivottavasti löydät pian uuden vuokralaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, joulupäivänä irtisanominen on tosiaan hyvien tapojen mukaista... Aivan niin. Toivottavasti loppusiivous on hyvin tehty. Otan suurennuslasin mukaan.
AP
Vuokralaisen ei tarvitse tehdä loppusiivousta ennen kuin vasta 31.1.2025, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa joo, mut tietty aina ei mee ihan niinkuin toivoo. Ite sain tietää työpaikasta viime kuun puoli välin jälkeen (rekryprosessi kesti 4kk), joten muutto piti tehdä kiire-aikataululla. Vika on siis jos saa uuden työpaikan myös työnantajissa. Enhän mä voinu asuntoa hommata ennenkun tiedän, että saan paikan
Ei ihan liity aiheeseen, mutta olin kerran kaverini seurana asuntonäytössä. Asunnon sen hetkinen vuokralainen, nuori nainen, oli selkeästi pessyt ja puunannut asunnon. Hänellä oli kaunis sisustus, valkoinen iso hieno matto olohuoneen lattialla. No, eikös tämä asuntoa esitellyt vuokraisäntä kävellyt asunnossa ulkokengät jalassa omistajan elkein valkoisesta matosta välittämättä. Vuokralaisen ilme oli hyvin hämmentynyt ja mekin mietimme, että jo on röyhkeää käytöstä vuokraisännältä. Kaverini ei ottanut asuntoa, koska totesi vuokraisännän olevan törppö jonka kanssa tulisi varmasti ongelmia.
Mitäpä se vuokralaisen työsuhde sinulle kuuluu