Mitä "vanhoja" asioita vielä teet?
Vuonna 2025 kuten kuuntelet radiota(ei puhelimella), luet fyysistä sanomalehteä, katsot televisiota, käyt lomamatkalla ilman sosiaaliseen mediaan kuvaamatta, käyt elokuvateatterissa?
Kommentit (78)
Kuuntelen musiikkia mp3-soittimelta. Katselin vasta VHS-kasetteja, kun en löytänyt niistä DVD-versioita.
Autossani on manuaalivaihteisto. Maksan käteisellä.
Kävin äsken lenkillä enkä kertonut kenellekään. Paitsi nyt teille.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen musiikkia mp3-soittimelta. Katselin vasta VHS-kasetteja, kun en löytänyt niistä DVD-versioita.
Ennenvanhaa osattiin tehdä paljon parempia elokuvia. Nyt kun kaikki tarinat kaluttu lukuisia kertoja ni on vaan jotain häröö scifiä tarjolla.
Mietin miltä toisesta tuntuu, vaikka tuntemattomat.
Kirjoitan päiväkirjaan vanhan ajan kaunolla tekemäni ja kokemani asiat. Itselleni vain. En somejulkaisuun.
Mulla on paperinen kalenteri, sellainen vihkomallinen
Kudon ja virkkaan, teen itse kotiruokaa, silitän lakanat. Katson uutiset televisiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miltä toisesta tuntuu, vaikka tuntemattomat.
Tää on kova!
Kirjoitan ja lähetän postikortteja
Katson elokuvia ja sarjoja DVD:ltä
Käytän käteistä kortin lisäksi
Luen fyysisiä kirjoja
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen ihan itse
Bravo👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Käyn itse kaupassa, valitsen tuotteet ostoskoriin, maksan kassalla ja kannan kauppakassit itse kotiin
En kuuntele lenkillä podcastia tai musiikkia. Otan kuvia filmikameralla.
Perjantaisin laitetaan 11v poikani kanssa minun vanha c-64 kasaan ja ruvetaan lataamaan jotain peliä. Tuurillaan sunnuntai iltana ennen iltauutisia päästään pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi komero täynnä VHS-kasetteja. Paljon nauhoitettujakin elokuvia. Sellaisia mitä ei näytetän telkkarista tai ei löydy suoratoistoista.
Käyn ortodoksisissa jumalanpalveluksissa. Siellä jos missä tavoittaa ajattomuuden ja muuttumattomuuden. Jos eivät moninaiset velvoitteet olisi esteenä, niin muuttaisin mielelläni maalle hyvin alkeellisiin olosuhteisiin. Ihmiset olisivat pienen alkushokin jälkeen paljon onnellisempia, jos kehitystä käännettäisiin taaksepäin ainakin 70-80-luvuille.
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse kaupassa, valitsen tuotteet ostoskoriin, maksan kassalla ja kannan kauppakassit itse kotiin
Ihan normaalia toimintaa täällä alle 5000 asukkaan maalaiskylässä.
mitä ihmeen vanhoja asioita nää nyt on.teen kaikkea näitä paitsi en ole käynyt elokuvissa 35 vuoteen.