Tajuatko, että se dissaamasi "incel" voi olla tulevaisuuden bitcoin-miljonääri?
Useat incelit sijoittavat innokkaasti bit coiniin mm.
Kommentit (21)
Ei voi! Incel on kaikenkattavasti luuseri. Ei noista ole mihinkään, ei edes sijoittamaan.
Niistä ei ole edes sijoittamaan. Lähinnä huutonaurua ajatukselle.
Olkoon vaikka tulevaisuuden presidentti.
Joo ja minä voin olla miss Universum.
Nyt jos sijoittaa bitcoiniin, niin on aika typerys. Oikea aika oli 2010.
Sijoittamiseen tarvitaan pääomaa, tuottavaan sijoittamiseen myös aivot. Incelit rajattu pois kahteen kertaan.
Tajuan, mutta niin voin minäkin t. Nainen
😂😂😂😂😂😂
No, nyt on jo epätoivoista!
"Anna pillua, voin olla vaikka 15 vuoden päästä miljonääri!"
Siinähän on. Ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Jos raha yksin tekisi miehestä houkuttelevan, naiset unelmoisivat Elon Muskista.
Ja miksihän muiden rahat minua kiinnostaisivat vaikka näin kävisikin?
Joutava voimafantasia.
Minä olen mies ja veikkaan, että inceluikuttajan todennäköisyys muuttua bitcoin -miljonääriksi on about samaa luokkaa kuin sotanorsufemakon muuttuminen salikissaksi/instapyllyksi.
Ei siis mahdottomuus, mutta molemmat marginaalitapauksia
Tajuatko, että rikkaus ei välttämättä merkitse mitään?
Voi sitä sijoittamiseksikin kutsua, kun sijoittelee niin omat kuin lainarahatkin taivaan tuuliin. Ja kun ei onnista, voi aina selitellä että tässä hommassa pitää olla kärsivällinen.
Jännä kun ei ole naisia jonossa.
Lakkaa ahdistelemasta tavallisia naisia ja osta prostituoituja niillä tulevilla miljoonillasi.
En minä ilkeiden ja minua haukkuvien ihmisten kanssa muutenkaan hengaile, vaikka toki voivat voittaa vaikka lotossa huomenna. Miksi siis kiusaisin itseäni viettämällä naisia vihaavan miehen kanssa aikaa? Ystävällisiä ihmisiä kohtelen toki ystävällisesti.
Mitä se muuttaa sitä tosiasiaa ettei kiinnosta.
Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta vaikka olisi ihan oikeasti se bitcoin-miljonääri tms eikä vaan odottelisi niitä miljooniaan.
Mene, hönö, nukkumaan.