Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttomies sen sanoi, miehelle paras on 15 vuotta nuorempi nainen

Vierailija
02.08.2025 |

muuttomies sen sanoi kun muutin nuorena kollina, vanhempi äijä sanoi että miehelle paras nainen on noin 15 vuotta nuorempi. oli vanhempi mies oikeassa, elämä sen on näyttänyt!

-mansenjamppa

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on 24v ja hänen avomiehensä on 45v. Kovasti näyttää nauttivan ylemmän keskiluokkaisesta elämästään jonka tuo mies hänelle mahdollistaa.

Nauttii sitten myös omaishoitajuudesta aikanaan.  Kuusikymppisenä hoitelee kahdeksankymppistä miestään, onnea vaan.

No ei varmasti jää omaishoitajaksi. Jättää vanhuksen ja mikäli mahdollista putsaa papan omaisuudesta.

Vierailija
142/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden suurten ikäerojen puolestapuhujia jos yhtään kuuntelee, niin siinä käy kyllä nopeasti ilmi, että suurella osalla siinä on yhden sortin perversiosta kyse. Aina ne puhuu jostain "kouluttamisesta" yms, eli ei ne mitään kumppania etsi, vaan jotain opetuslasta, jota on laillista panna. 

Vain naisten suusta tuota kuulee. Mitä minä tunnen ikäeropareja, paljon paremmim heillä näyttää sujuvan ja eivät lässytä perversioista panemisesta kuten sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus voi pitää paikkaansa, mutta paikkaansa pitää myös se, että heteronaiselle 10-15 vuotta nuorempi mies on paras kumppani. Miehen kyvykkyys laskee niin paljon naista nopeammin ettei 10 vuotta vanhemmasta miehestä oikutteluineen viriili nainen oikein kumppania saa. Onkos meidän kaikkien nyt sitten pakko tyytyä ihan oman ikäisiimme kun tällainen ristiriita?

Kyvykkyys on helppo testata. Anna miehelle lahjaksi Thaimaan matka kuukaudeksi ja lupa ostaa niin monta tyttöä kuin haluaa. Voit yllättyä.

Mitä vanhemmaksi nainen käy, sitä enemmän se alkaa häpeillä rupsahtavaa vartaloaan ja naamaansa. Tyytymättömyys paistaa läpi olemuksesta ja yleensä naiset ilmaisevat tyytymätyömyytensä hyvin spontaanisti joten miehen kyvykkyyden lasku johtuu pelkästään naisesta.

Samalla tavalla ne rupsahtaa miehetkin, ne suomalaiset geenit. Suomi mies on vähän perunan näköinen valjuine piirteineen. Ainut mistä thaikku kiihottuu on paksu lompakko😂😂😂

Vierailija
144/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla oli nuorena tällainen fantasia. Kiihotti ajatus siitä että vanha, lihava ja ruma ukko tekisi kiimassa ihan mitä haluaisin, nuolisi myös kengänpohjat, konttaisi, joisi kuset, mölisisi kehuja. Näinköhän joku tekee siitä totta."

Suurimmalla osalla palstan vanhemmista naisista on omien kertomustensa mukaan juuri tuollaiset vanhat, lihavat ja rumat ukot. Eli juuri naisen omaan tasoon sopivia.

Sinäkin olet siis sitä mieltä, ettei vanha, lihava ruma ukko ole kelpo vastinkumppani nuorelle, hoikalle, kauniille naiselle. No kyllä naiset sen tietävät.

Niinkö mä sanoin?

Vierailija
145/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas jonkun voimafantasia. Minä olen 38 v. nainen ja en huolisi edes 45 v. miestä. Ovat jo harmaantuneet ja löytyy orastavat manboobsit. Sitten kun itse olen myös harmaantunut niin asia eri. 

Silloin kun olin 25 v. ni joku 45 v. ukko olis ollut ku pappa. Tiedän kyllä yhden parin, jossa mies 24 v. vanhempi. Nyt mies yli 80 v. ja vaimonsa n.60. Valittaa ku mirhensä on jo pappa. Kyllähän se rakkaus kantaa aika pitkälle, mutta kun aletaan vanheta ni kyllä se alkaa häiritä kun toinrn onkin jo vanhus.

Tuo nyt ei ole mitenkään poikkeuksellista että 60v nainen on valittanut 60 vuotta.

Vierailija
146/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen on kyltymätön, haluaa seksiä monta kertaa päivässä isoa kovaa kalua. Löysällä munalla ei tyydytetä nuorta naista tai sit on oltava rahaa. Todennäköisesti vanha mies ei pysty tyydyttämään nuorta naista riittävästi. 

Vierailija
147/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus voi pitää paikkaansa, mutta paikkaansa pitää myös se, että heteronaiselle 10-15 vuotta nuorempi mies on paras kumppani. Miehen kyvykkyys laskee niin paljon naista nopeammin ettei 10 vuotta vanhemmasta miehestä oikutteluineen viriili nainen oikein kumppania saa. Onkos meidän kaikkien nyt sitten pakko tyytyä ihan oman ikäisiimme kun tällainen ristiriita?

Kyvykkyys on helppo testata. Anna miehelle lahjaksi Thaimaan matka kuukaudeksi ja lupa ostaa niin monta tyttöä kuin haluaa. Voit yllättyä.

Mitä vanhemmaksi nainen käy, sitä enemmän se alkaa häpeillä rupsahtavaa vartaloaan ja naamaansa. Tyytymättömyys paistaa läpi olemuksesta ja yleensä naiset ilmaisevat tyytymätyömyytensä hyvin spontaanisti joten miehen kyvykkyyden lasku johtuu pelkästään naisesta.

Jos mies kiihottuu vai

Vain sinä fantasioit seksistä lapsien kanssa.

Vierailija
148/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla oli nuorena tällainen fantasia. Kiihotti ajatus siitä että vanha, lihava ja ruma ukko tekisi kiimassa ihan mitä haluaisin, nuolisi myös kengänpohjat, konttaisi, joisi kuset, mölisisi kehuja. Näinköhän joku tekee siitä totta."

Suurimmalla osalla palstan vanhemmista naisista on omien kertomustensa mukaan juuri tuollaiset vanhat, lihavat ja rumat ukot. Eli juuri naisen omaan tasoon sopivia.

Sinäkin olet siis sitä mieltä, ettei vanha, lihava ruma ukko ole kelpo vastinkumppani nuorelle, hoikalle, kauniille naiselle. No kyllä naiset sen tietävät.

Niinkö mä sanoin?

Niin sä sanoit. Juuri vanhemman naisen omaan tasoon sopivia. Nuoret, hoikat ja kauniit naiset haluavat nuoria, hoikkia ja komeita miehiä. Semmoista se on, näin on luonto tarkoittanut. 🤷🏻

Vierailija
149/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies oli 9 vuotta vanhempi, mutta nykyinen 6 vuotta minua nuorempi. Tein siis 15 vuoden nuorennuksen puolisooni ja elämä on nautintoa.

N51

Vierailija
150/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat äijät on kuvottavia, mielummin nautin nuorempaa lihaa.

Vierailija
151/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies oli 9 vuotta vanhempi, mutta nykyinen 6 vuotta minua nuorempi. Tein siis 15 vuoden nuorennuksen puolisooni ja elämä on nautintoa.

N51

Iha liia vanha oot mulle.

M40

Vierailija
152/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein muuttomies asiantuntijana. Täytyyhän se sitte uskoa. 

Olin opiskelijana töissä muuttofirmassa.

T. Tekniikan tohtori

Sekö pätevöittää asiantuntijaksi ihmis-suhteisiin ?

Ihan yhtä hyvin kuin te kaikkitietävät mammatkin.

Ottaisin huomioon sen, että kielenkäyttönne tukee sitä, että nuori nainen on katkeroitunutta vanhaa naista paljon parempi.

Vierailija
153/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen on kyltymätön, haluaa seksiä monta kertaa päivässä isoa kovaa kalua. Löysällä munalla ei tyydytetä nuorta naista tai sit on oltava rahaa. Todennäköisesti vanha mies ei pysty tyydyttämään nuorta naista riittävästi. 

Ei pidä paikkaansa, nuoret naiset elävät prinsessa vaihetta, eivätkä seksistä paljon perusta. Jokainen on yksilö, vanhemmissa naisissakin on kyltymättömiä.

Vierailija
154/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat äijät on kuvottavia, mielummin nautin nuorempaa lihaa.

Nuoret tytöt on kälättäviä pihtaajia, mieluummin nautin vanhemmasta pervosta.

Vierailija
155/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla ne rup

No te palstanaiset olettekin rupusakkia, niin lähipiirienne miehet ovat samanlaisia.

Vierailija
156/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on 24v ja hänen avomiehensä on 45v. Kovasti näyttää nauttivan ylemmän keskiluokkaisesta elämästään jonka tuo mies hänelle mahdollistaa.

Nauttii sitten myös omaishoitajuudesta aikanaan.  Kuusikymppisenä hoitelee kahdeksankymppistä miestään, onnea vaan.

No ei varmasti jää omaishoitajaksi. Jättää vanhuksen ja mikäli mahdollista putsaa papan omaisuudesta.

Yli 60% naisista kuppaa miesten rahat jo ennen vanhuutta ja ottavat eron.

Vierailija
157/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai, minä olen kokenut ikäeron toisinpäin paremmaksi, nainen 55v, mies 40v. tulemme hyvin toimeen. 

Itselle pitäisi siis olla 66-vuotias mummo. Ei kiitos.

Vierailija
158/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstalla, 50-v. ja kumppania etsimässä, niin omanikäiset miehet etsii nuorempia/ heillä on suht pieniä lapsia vielä, ja suurin osa tykkääjistä on joko 25-30 nuoria miehiä tai 70-vee pappoja...että ei tässä ihan heti treffeille olla menossa. Ja lisäksi, tyrkyllä on jos jonkinlaista elämänhallinnan kanssa kamppailevaa tyyppiä (niistä kuvista päätellen). No, ittekseenkin pärjään!

Vierailija
159/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista ei kiinosta vanha mies.

Naista juurikin kiinnostaa vanha mies, koska status. Raha on kaikki kaikessa naisille.

Ja miehillekö ei muka raha ole kaikki kaikessa? Mistään muusta ette osaa jankata kuin rahasta ja seksistä. 

Vierailija
160/202 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotko vielä, että mitä se naisen "kyvykkyys" tässä yhteydessä ihan konkreettisesti tarkoittaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän