Muuttomies sen sanoi, miehelle paras on 15 vuotta nuorempi nainen
muuttomies sen sanoi kun muutin nuorena kollina, vanhempi äijä sanoi että miehelle paras nainen on noin 15 vuotta nuorempi. oli vanhempi mies oikeassa, elämä sen on näyttänyt!
-mansenjamppa
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi käsittää tätä asiaa, koska nainen kaipaa miehestä turvaa. Mies ei voi tuntua turvalliselta, jos hän naista kehittymättömämpi henkisesti ja nuorempi yleensä on.
Mies sitä vastoin ei tarvitse naiselta turvaa ja hänelle siis sopii vaikka 50 vuotta nuorempikin, jos on hauskaa yhdessä.
Miten jostain tärisevä kinttuisesta vanhasta papasta on turvaksi jollekin parikymppiselle.
Turva on henkistä eikä fyysistä. Papalla on paljon elämänkokemusta, jolloin nainen kokee luottamuksen tunnetta häntä kuunnellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 50v vaimo, enkä vaihtais mihinkään, itse olen 42v. Ei se ikä ratkaise vaan kemia. Miten ihmiset voivat olla näin hukassa?
No voisihan sinulla olla yhtä hyvin kemiaa myös 27v kanssa.
No, miten kävi ap? Noudatitko muuttomiehen, tuon ajatusten Tonavan, ohjetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi käsittää tätä asiaa, koska nainen kaipaa miehestä turvaa. Mies ei voi tuntua turvalliselta, jos hän naista kehittymättömämpi henkisesti ja nuorempi yleensä on.
Mies sitä vastoin ei tarvitse naiselta turvaa ja hänelle siis sopii vaikka 50 vuotta nuorempikin, jos on hauskaa yhdessä.
Miten jostain tärisevä kinttuisesta vanhasta papasta on turvaksi jollekin parikymppiselle.
Raha tuo turvaa.
-Joku
Eli vasta 31-vuotiaana voisi yrittää jotain 16-kesäistä? Sitä ennen selibaatissa, vai?
Näiden suurten ikäerojen puolestapuhujia jos yhtään kuuntelee, niin siinä käy kyllä nopeasti ilmi, että suurella osalla siinä on yhden sortin perversiosta kyse. Aina ne puhuu jostain "kouluttamisesta" yms, eli ei ne mitään kumppania etsi, vaan jotain opetuslasta, jota on laillista panna.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla oli nuorena tällainen fantasia. Kiihotti ajatus siitä että vanha, lihava ja ruma ukko tekisi kiimassa ihan mitä haluaisin, nuolisi myös kengänpohjat, konttaisi, joisi kuset, mölisisi kehuja. Näinköhän joku tekee siitä totta."
Suurimmalla osalla palstan vanhemmista naisista on omien kertomustensa mukaan juuri tuollaiset vanhat, lihavat ja rumat ukot. Eli juuri naisen omaan tasoon sopivia.
Sinäkin olet siis sitä mieltä, ettei vanha, lihava ruma ukko ole kelpo vastinkumppani nuorelle, hoikalle, kauniille naiselle. No kyllä naiset sen tietävät.
Naiselle paras olisi lihaksikas, rikas komistus. Aika moni meistä ei vaan saa sitä parasta. Haaveilla toki voi.
Vierailija kirjoitti:
Eli vasta 31-vuotiaana voisi yrittää jotain 16-kesäistä? Sitä ennen selibaatissa, vai?
Kyllä, kun kerran muuttomies on näin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Avaus voi pitää paikkaansa, mutta paikkaansa pitää myös se, että heteronaiselle 10-15 vuotta nuorempi mies on paras kumppani. Miehen kyvykkyys laskee niin paljon naista nopeammin ettei 10 vuotta vanhemmasta miehestä oikutteluineen viriili nainen oikein kumppania saa. Onkos meidän kaikkien nyt sitten pakko tyytyä ihan oman ikäisiimme kun tällainen ristiriita?
Kyvykkyys on helppo testata. Anna miehelle lahjaksi Thaimaan matka kuukaudeksi ja lupa ostaa niin monta tyttöä kuin haluaa. Voit yllättyä.
Mitä vanhemmaksi nainen käy, sitä enemmän se alkaa häpeillä rupsahtavaa vartaloaan ja naamaansa. Tyytymättömyys paistaa läpi olemuksesta ja yleensä naiset ilmaisevat tyytymätyömyytensä hyvin spontaanisti joten miehen kyvykkyyden lasku johtuu pelkästään naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein muuttomies asiantuntijana. Täytyyhän se sitte uskoa.
Olin opiskelijana töissä muuttofirmassa.
T. Tekniikan tohtori
Taitaa olla taas jonkun voimafantasia. Minä olen 38 v. nainen ja en huolisi edes 45 v. miestä. Ovat jo harmaantuneet ja löytyy orastavat manboobsit. Sitten kun itse olen myös harmaantunut niin asia eri.
Silloin kun olin 25 v. ni joku 45 v. ukko olis ollut ku pappa. Tiedän kyllä yhden parin, jossa mies 24 v. vanhempi. Nyt mies yli 80 v. ja vaimonsa n.60. Valittaa ku mirhensä on jo pappa. Kyllähän se rakkaus kantaa aika pitkälle, mutta kun aletaan vanheta ni kyllä se alkaa häiritä kun toinrn onkin jo vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä, kukaan normaali parikymppinen ei paneskele oman vaarinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten useimmat pariutuu niin et ikäero on jotain 3 ja 8 vuoden välillä 🤔
Ei vaan keskimäärin ikäero on 2-3 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan luonto on asian tarkoittanut.
Ei muuten ole. Joskus muinoin ihmisen keskimääräinen elinikä on ollut max 40 v
Nainen vapautuu vielä siinä iässä että voi nauttia omasta elämästään, mutta sitä ennen voi olla ankeaa vanhan ukon kanssa
Ei stana jaksais mitää kälättävää tyttöä enää kattella kuin enintään seksiä harrastaessa. Jos aikaa pitäisi naisen kanssa viettää pidempäänkin niin saman ikäinen ja mielellään yhtä pervo sais olla kuin minäki.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus voi pitää paikkaansa, mutta paikkaansa pitää myös se, että heteronaiselle 10-15 vuotta nuorempi mies on paras kumppani. Miehen kyvykkyys laskee niin paljon naista nopeammin ettei 10 vuotta vanhemmasta miehestä oikutteluineen viriili nainen oikein kumppania saa. Onkos meidän kaikkien nyt sitten pakko tyytyä ihan oman ikäisiimme kun tällainen ristiriita?
Kyvykkyys on helppo testata. Anna miehelle lahjaksi Thaimaan matka kuukaudeksi ja lupa ostaa niin monta tyttöä kuin haluaa. Voit yllättyä.
Mitä vanhemmaksi nainen käy, sitä enemmän se alkaa häpeillä rupsahtavaa vartaloaan ja naamaansa. Tyytymättömyys paistaa läpi olemuksesta ja yleensä naiset ilmaisevat tyytymätyömyytensä hyvin spontaanisti joten miehen kyvykkyyden lasku johtuu pelkästään naisesta.
Jos mies kiihottuu vain ostamalla lapsia, niin ongelma on sitä laatua ettei sitä kannata oikeastaan edes murehtia tai etsiä ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein muuttomies asiantuntijana. Täytyyhän se sitte uskoa.
Olin opiskelijana töissä muuttofirmassa.
T. Tekniikan tohtori
Sekö pätevöittää asiantuntijaksi ihmis-suhteisiin ?
"Mulla oli nuorena tällainen fantasia. Kiihotti ajatus siitä että vanha, lihava ja ruma ukko tekisi kiimassa ihan mitä haluaisin, nuolisi myös kengänpohjat, konttaisi, joisi kuset, mölisisi kehuja. Näinköhän joku tekee siitä totta."
Suurimmalla osalla palstan vanhemmista naisista on omien kertomustensa mukaan juuri tuollaiset vanhat, lihavat ja rumat ukot. Eli juuri naisen omaan tasoon sopivia.