Rapakuntoinen, kuinka paljon jaksaisit juosta nyt?
Kommentit (28)
Moukka kuselee ...ja toiset moukat viitsii vastailla tälläistä paskaa. 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rapakuntoinen, mutta ei mulla kyllä juoksukuntoa ole. Juokseminen ei yhtään sovi mun keholle, olen aina inhonnut sitä.
Ei kiinosta sinun tuntemattoman asiat.
No jos ei kiinnosta, ehkä et sitten seuraavalla kerralla lainaa viestiäni ja kommentoi sitä.
Ehkä sitkeydellä viisi kilometriä. Viimeksi kun juoksin, ja siitä on muutama vuosi, juoksin pisimmillään 10 km, 10 vuotta sitten olin hyvässä juoksukunnossa, puolimaratonin juoksin hyvään aikaan. Kävelen kuitenkin joka päivä, mutta painoa on tullut. Eli veikkaan viittä. Keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa juosta ollenkaan, mutta tunnissa kävellen pääsen n. 4,5km päähän. Jos on tasainen maasto.
Et varmaan pääse. Olen itse nopea kävelijä ja pääsen tunnissa n. 3 km päähän.
No höpö höpö ellet sitten pelkkää jyrkkää ylämäkeä kävele. Itse kävelen 6,5-7 km tunnissa.
Riipuu takaa-ajettavan vauhdista ja pepunmuodosta.
En tiedä, kun en ota juoksuaskelia turhaan.
Tuossa pari viikkoa sitten meni Tunturi-Lapissa +80 km (7 pv), päivätaival 12-13 km, paras etenemisvauhti noin 4 km/h.
Juoksin tänään noin 5,5km noin 40 minuutissa! Olen tosi ylpeä itsestäni, vielä keväällä en olisi mitenkään pystynyt tuohon.
Googlasin. Alle 60-vuotiaan miehen kävelyvauhti on 5 km/h, alle 60-vuotiaan naisen 4,7 km/h.