Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele täydellistä matkareppua!

Vierailija
02.08.2025 |

Hakusessa täydellinen suuri reppu lentomatkailuun. Pitää mahtua lentokoneen istuimen alle (käsimatkatavara), mutta silti olla mahdollisimman suuri. Mieluiten saisi aueta matkalaukkumaisesti eikä päältä. Pitäisi myös olla tyylikäs. Paljon taskuja. Onko suositella hyvää reppua?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri reppu ja penkin alle ei toteudu.

Kyllä aika suuri mahtuu. 

Vierailija
22/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä, että pitää olla selässä sellainen lenksu, jolla repun saa pysymään matkalaukun päällä vetoaisassa. 

Eikö repussa ole automaattisesti kaksi olalle heitettävää lenksua ja pysyy vetoaisassa?

On, mutta kätevämpi on se lenksu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Samsonitella tai Ospraylla?

Samsonitella oli yksi potentiaalinen, mutta haluamassani värissä ei ollut sitä isointa mallia. Lisäksi hinta oli aika kova. 

ap

Kysyit vaan täydellistä. Olisit maininnut, et rahaa ei ole kuiten.

Maksan paljonkin, jos kaikki speksit täyttyvät. 

Vierailija
24/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta kannattaa katsoa, hyviä ja todella edullisia, löytyy paljon enemmän vaihtoehtoja kuin mistään kaupoista.

Voi hajota aika nopeasti nämä.

Mä oon ostanut useita ja vastaa ihan Suomessa myytäviä marketti tuotteita. Vetoketju näissä on se joka sitte hajoaa jossain vaiheessa, kestänyt päivittäin käytössä sellainen 6kk, jopa vuoden... 

Vierailija
25/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsonitella oli yksi potentiaalinen, mutta haluamassani värissä ei ollut sitä isointa mallia. Lisäksi hinta oli aika kova. 

ap

Eli sen pitää olla suuri, halpa, tietyn värinen ( väriä et  mainitse)... oletko trolli 😌

Mieluiten ei musta. Voisi olla esim. harmaa, tyylikkään ruskea, rosa jne. Maksan paljonkin, jos speksit täyttyvät. 

Vierailija
26/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä fjällräven 40l rinkka. Pitäisi ehkä nippanappa mennä käsitavaroihin. Muuta ei sitten tarviikaan, jos lämpimissä maissa matkustelee.

Aika pieni rinkaksi. Mulla on ollut tilavampi reppu tuolta merkiltä, mutta se oli hankala kapeaharteiselle. Viilekkeet olivat tippumassa lähes aina käsivarsien puolelle, vaikka kuinka hyvin asettelisi. Nykyinen reppu on Haltin, ehkä noin 30-litrainen asettuu paljon mukavammin paikoilleen.

Vierailija
27/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temusta kannattaa katsoa, hyviä ja todella edullisia, löytyy paljon enemmän vaihtoehtoja kuin mistään kaupoista.

Voi hajota aika nopeasti nämä.

Mä oon ostanut useita ja vastaa ihan Suomessa myytäviä marketti tuotteita. Vetoketju näissä on se joka sitte hajoaa jossain vaiheessa, kestänyt päivittäin käytössä sellainen 6kk, jopa vuoden... 

Mulla 6 vuoden ahkeran käytön jälkeen jäi pikkurepussa rintaremmi käteen. Teinille ostin 90l vaellusrepun aliexpressistä, 30€. Ihan sama tuohon hintaan jos ei kestä kuin 1 reissun, mutta vaikuttaa samalla lailla laadukkaalle kuin muutkin tilaamani laukut.

Vierailija
28/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaklassikko Kånken.

Eihän siinä ole kuin pari taskua. 

Henkilökohtaisesti oon sitä mieltä, että matkarepuksi on parempi sellainen, jossa on yksi iso neliskulmainen tila, jonka saa hyvin auki. Kaksi- tai kolmeosainen monitaskuinen taas on parempi retkirepuksi.

Matkalla isoon tilaan saa esim rypistyviä vaatteita taiteltua paljon siististi. Sitten hotelliin saavuttua kaikki vaatteet kerralla pois repusta kaappeihin/henkareihin. Yksi iso tila mahdollistaa myös erikoisen muotoisten tavaroiden pakkaamisen paremmin kuin osastot.

Retkellä taas useampi osasto, niin päivän mittaan tietää, missä vaiheessa kaivella mitäkin mistäkin osastosta.

Mulla on Kånkenia vähän tyylikkäämpänä yksiosastoisena joku the Chesterfield Brandin reppu, en nyt ole ihan varma, onko juuri tämä, mutta j

Tässä on perää, mutta sentään muutaman taskun toivoisi. 

Vierailija
29/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olisin ostanut sen yli 200 euroa maksavan repun, jos olisi ollut isompi ja jokin muu kuin musta. 

Edullisuus on plussaa, mutta tärkeintä, että muut kriteerit täyttyvät. 

Mitä väliä jollakin värillä on? Jos on muuten täydellinen, tee vaikka kuvioita tekstiilitussilla tai liimaile tarroja siihen.

Vierailija
30/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun reput noin 20e ja mun mielestä hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Ei tuu itku vaikka hukkuisi tai likaantuu reissussa, en ala pesemään, kun uuden saa edullisesti, ja hajoaminen ei tuota tuskaa, uusi tilalle vaan. 

Vierailija
31/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olisin ostanut sen yli 200 euroa maksavan repun, jos olisi ollut isompi ja jokin muu kuin musta. 

Edullisuus on plussaa, mutta tärkeintä, että muut kriteerit täyttyvät. 

No jaa nyt linkkiä, niin joku muu saa hyötyä sunkin selvittelyistä, jos puolestaan etsii mustaa.

Vierailija
33/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui vielä, että pitää olla selässä sellainen lenksu, jolla repun saa pysymään matkalaukun päällä vetoaisassa. 

Miksi pitää olla reppu,jos sä et sitä selässä pidä?

Erilaisille reissuille on erilaisia tarpeita, kiva jos 1 tuote riittää moneen tarkoitukseen.

Ohis

Vierailija
35/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sininen osittain musta Benettonin reppu . Niitä myytiin Turkissa ja Espanjassa . Merkkituotteita on sekä aitoja että piraatteja kopioituja.  Benettonin tuotteita on sekä aitoja että kopioita myynnissä ollut aina erityisesti basaarissa ja turisteille. Sellainen meiltä varasti joku tulikivijärveen menossa oleva . Oli paras matkareppu ikinä. 

Vierailija
36/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tilasin Triptekistä 40L repun. Edullinen oli ja ok. 

Vierailija
38/87 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temun reput noin 20e ja mun mielestä hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Ei tuu itku vaikka hukkuisi tai likaantuu reissussa, en ala pesemään, kun uuden saa edullisesti, ja hajoaminen ei tuota tuskaa, uusi tilalle vaan. 

Mulle kyllä tuottais tuskaa, jos reppu hajoais esim. työmatkalla, kun oon 2 - 4 yötä hotellissa ja pärjään sillä käsimatkatavarana menevällä yksiosastoisella the Chesterfield Brandin repullani. Siksi laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan