Luin Ozzyn kuoleman johdosta hänen elämäkertansa, ei olisi kannattanut
Tyypistä tuli todella masentava kuva. Nuorena teurastamolla duunissa ollessaan kidutti eläinparkoja. Läpsi adoptiolastaan korville ilman syytä koska ei tykännyt tästä. Ammuskeli kanoja ja kissoja kännissä ja aineissa. Oli itsekeskeinen ja täysin holhottava alkoholisti. Ja mitä taiteeseen tulee niin hän ei tehnyt edes biisejään, vaan esim Sabbathissa ne sävelsi Iommi ja sanoitti Butler. Myöhemmin soolouralla ne teki tilaustyönä ammattimaiset tyypit.
Lisäksi on todettava, että mies vaikutti todella yksinkertaiselta.
Että hieman ristiriitainen kuva tuli siihen itkunsekaiseen hurmokseen joka on vallinnut hänen kuolemansa johdosta. Sekin alkaa vaikuttaa jotenkin vastenmielisesti Sharonin markkinoinnilta ja rahankeruulta koko sirkus.
Kommentit (329)
Sepi Kumpulainenkin kun olisi kohdannut tomeran naismanagerin ja olisi tehty gootti-sepi eurosepin sijaan ja kitara viritetty alempaan asteikkoon ja säröä reilusti mukaan, niin olisi voinut biisit olla kansainvälisiä menestyksiä, riffit yksinkertaisen tehokkaista kuin paranoidissa, kaikki jotka saavat kitaran käteen haluavat kokeilla onnstuuko ja kuunnella mitä muiden versio kuullostaa, soittakaa armotonta menoa!
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiahan on että Black Sabbathin parhaat levyt ovat Mob Rules ja Heaven And Hell, joissa solistina ja sanoittajana oli DIO ja laulukin on ihan oikeaa, eikä vaikeasti tulevaa jokellusta. :)
Kaivappa kasarilta dion live esitys Black Sabbath biisistä. Voi luoja mikä häväistys 😂. Kuuntele sama Speak of the devil levyltä Ozzyn esittämänä. Se on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää minkä näköinen Aimee on niissä hautajaiskuvissa,pitkä ja naamasta leikelty niin näyttää ihan mieheltä, en edes ensin tajunnut että mikä trans siinä Sharonin vieressä heiluu.
Sitä se itsetunnottomuus tekee. Vaikka pidän Ozzyn musiikista sabbathista lähtien, näkyy kurjuus lapsissa.
Osassa hääkuvia Ozzy kuristaa Sharonia leikkisästi ja yhdessä Jackin vauvakuvassa riiputtaa viikon ikäistä vauvaa hampaissaan (siis paitaa puree ei lasta sentään), niin että pikkuisen niskat ihan kenossa. Ihan normaali perheenpää joo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki rokkikukot ovat itsekeskeisiä
Itsekeskeisiä kyllä, mutta kaikki ei kiduta eläimiä tai hakkaa lapsiaan ilman syytä. Se kertoo jotakin luonteesta.
Eiköhän kaikki ihmiset ole enemmän tai vähemmän itsekeskeisiä.
No kun itsekeskeisyydestä puhuttaessa tarkoitetaan sitä, että on itsekeskeisempi kuin ihmiset normaalisti ovat. Muuten siitä olisi turha edes puhua.
Tuliko jotenkin yllätyksenä, ettei tuollaiset ole mitään pyhäkoululaisia?
Vierailija kirjoitti:
Osassa hääkuvia Ozzy kuristaa Sharonia leikkisästi ja yhdessä Jackin vauvakuvassa riiputtaa viikon ikäistä vauvaa hampaissaan (siis paitaa puree ei lasta sentään), niin että pikkuisen niskat ihan kenossa. Ihan normaali perheenpää joo..
Se oli Ozzylle ja perheelleen normaalia. Jack tai muutkaan eivät jatkaneet isänsä jalanjäljissä näiltä osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeisiä kyllä, mutta kaikki ei kiduta eläimiä tai hakkaa lapsiaan ilman syytä. Se kertoo jotakin luonteesta.
No kun itsekeskeisyydestä puhuttaessa tarkoitetaan sitä, että on itsekeskeisempi kuin ihmiset normaalisti ovat. Muuten siitä olisi turha edes puhua.
Missä menee normaaliuden raja?
Vierailija kirjoitti:
Sepi Kumpulainenkin kun olisi kohdannut tomeran naismanagerin ja olisi tehty gootti-sepi eurosepin sijaan ja kitara viritetty alempaan asteikkoon ja säröä reilusti mukaan, niin olisi voinut biisit olla kansainvälisiä menestyksiä, riffit yksinkertaisen tehokkaista kuin paranoidissa, kaikki jotka saavat kitaran käteen haluavat kokeilla onnstuuko ja kuunnella mitä muiden versio kuullostaa, soittakaa armotonta menoa!
Mutta Paranoid on Iommin käsialaa riffeineen, ei Ozzyn 😳
Kyllä Ozzy löysi itselleen rauhan vanhoilla päivillään. Eikä salannut millään lailla sitä, mitä kivuliasta kaaosta elämä oli aikaisemmin. Meistä jokainen tarvitsee armoa, antakaamme sitä myös toisille, jotka tuollaisesta henkisestä suosta itsensä nostavat. Ozzyn musiikki toi myös apua ja lohtua lukemattomille ihmisille.
Voihan musiikki olla silti hyvää, vaikka sitä esittäisi minkälainen hirviö. Tuokaan ei itse tehnyt niitä lauluja, pysyi nuotissa kuitenkin.
Eiköhän aika moni tuon ikäluokan ihminen ole toiminut menneisyydessä tavalla, joka ei olisi millään tavalla hyväksyttävää nykypäivänä. Se taitaa vain olla tosiasia.
Sehän hakkas Sharoninkin melkein hengiltä, useaan kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menee normaaliuden raja?
En tiedä missä se virallisesti menee. Mutta jos on vaikka itsekeskeisempi kuin 70 % väestöstä, niin eikö silloin ala olla jo epätavallisen itsekeskeinen? Vai mitä mieltä itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Isoista rock-tähdistä ei taida juuri muita löytyä kuin täysiä mulkkuja. Yleensä kyseessä on joku koulussa hakattu rääpäle, joka alkaa kompensoimaan itseään rock-bändissä. Menestys nousee kusena päähän saman tien, jonka jälkeen alkaakin vuosien tai vuosikymmenten holtition päihteiden käyttö ja seksihurjastelut oven karmeista läpi tursuavan naistarjonnan kanssa. Jos henki vielä pihiseen tuon setin jälkeen, tulee pieni skarppaus myöhemmällä keski-iällä.
Siinä rock-tähden elämänkerta yhteen kappaleeseen puristettuna.
Jos se pilaa jollekin koko genren, niin kannatta kokeilla vaikka klassista musiikkia tai modenria jazzia.
En välttämättä suosittelisi modernia jazzia juuri tässä mielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas paska eläinrääkkääjä koko ukko 🤬🤬🤬
Tuu pois jo 1960-luvulta. Hanki sen jälkeen elämä.
Eläinrääkkääjät on alinta paskaa
Vierailija kirjoitti:
"Minä, Ozzy"-kirja vuodelta 2009.
Työ teurastamolla: (sivu 55):
"Välillä jätkät oikein pelleilivät sikojen kanssa ja syyllistyivät vaikka minkälaisiin julmuuksiin. Huonoina päivinä Digbethin teurastamo oli kuin Auschwitz, niin epäinhimilliseksi meininki toisinaan yltyi. Välillä possu tiputettiin tajuissaan kiehuvaan veteen tai työnnettiin elävänä uuniin, joka polttaa karvat pois sian selästä. Jälkeenpäin kadun monia siellä tekemiäni juttuja.."
Ottolapsesta (sivu 145):
"Elliot oli siihen aikaan neljä- tai viisivuotias, ja minä jopa adoptoin hänet. Elliot oli hyvä poika, mutta jostain syystä emme ikinä tulleet toimeen keskenämme. Jotkut ihmiset eivät vain tule toimeen lapsiensa kanssa, ja minulla ja Elliotilla ei todellakaan synkannut. Kotona ollessani huusin aina Elliotille ja läiskin häntä korville täysin syyttä. Elliot olisi ansainnut parempaa kohtelua, sillä hänellä oli ollut tarpeek
🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä, Ozzy"-kirja vuodelta 2009.
Työ teurastamolla: (sivu 55):
"Välillä jätkät oikein pelleilivät sikojen kanssa ja syyllistyivät vaikka minkälaisiin julmuuksiin. Huonoina päivinä Digbethin teurastamo oli kuin Auschwitz, niin epäinhimilliseksi meininki toisinaan yltyi. Välillä possu tiputettiin tajuissaan kiehuvaan veteen tai työnnettiin elävänä uuniin, joka polttaa karvat pois sian selästä. Jälkeenpäin kadun monia siellä tekemiäni juttuja.."
Ottolapsesta (sivu 145):
"Elliot oli siihen aikaan neljä- tai viisivuotias, ja minä jopa adoptoin hänet. Elliot oli hyvä poika, mutta jostain syystä emme ikinä tulleet toimeen keskenämme. Jotkut ihmiset eivät vain tule toimeen lapsiensa kanssa, ja minulla ja Elliotilla ei todellakaan synkannut. Kotona ollessani huusin aina Elliotille ja läiskin häntä korville täysin syyttä. Elliot olisi ansainnut p
Tuossa ei varsinaisesti sanota, että hän olisi itse tehnyt nuo kaikki mainitut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Voihan musiikki olla silti hyvää, vaikka sitä esittäisi minkälainen hirviö. Tuokaan ei itse tehnyt niitä lauluja, pysyi nuotissa kuitenkin.
Tottakai pysyi, kun teki melodiat itse.
Speak of the devil levyä ei olisi tullut, mikäli Sharon ei olisi saanut Ozzya jaloilleen. Tuo levy on samalta kiertueelta, jossa Rhoads sai surmansa. Tais Tribute olla samaa kiertuetta. Rhoads vastusti tuota Black Sabbathin sekoittamista Ozzyn kiertueeseen.