Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutaman viikon päästä kesä on ohi, nyt on jo yöt pimentyneet ja pian alkaa yöllä olemaan pakkasta.

Vierailija
01.08.2025 |

Suomen kesä on varsin lyhyt. Elokuu on enää kesäkuukausi, kesää kestää enää maksimissaan 4 viikkoa ja monesti elokuun lopussa on jo alkanut syksy. 2 kuukautta niin ensilumi saattaa sataa jo maahan. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä aika alkaa pakkailemaan tavarat autoon ja suunnata keula etelään kotia ja lämpimämpiä talvia kohti.

Vierailija
22/23 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Loma alkaa vasta elokuun puolivälissä kun hikiset helteet on toivottavasti ohi, on pimenevät illat ja lämpimät tuulahdukset ja lapsiperheet pois ihmisten tieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi harmissani, että heinäkuu oli niin hirvittävän kuuma, meni iso osa kesästä ihan piloille. Elokuulta toivon lämpimän leppoisia päiviä, että saisi vähän menetettyä kesää takaisin. Sellaista mukavaa pariakymppiä, että ulkona olisi mukava viettää aikaa, kerätä viimeiset lempeät auringonsäteet talteen talven varalle. Olen niin kesäihminen ja rakastan kesäistä luontoa. Pidän myös talvesta ja nykyään tuntuu, että niistä on helpompi pitää kuin kesistä. Nyt oli hyvät touko- ja kesäkuu ja olin toiveikkaana, että heinäkuustakin tulisi pitkästä aikaa helteetön, olisi saanut nauttia kerrankin pitkästä kesästä, mutta näinhän siinä sitten kävi, vieläpä ennätys kuumaa. Toivottavasti helteet ei enää palaa kuin korkeintaan yksittäisinä päivinä. Lämpöä saa kuitenkin vielä olla ja poutaa. Jatkuvaa sadettakaan ei jaksa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme