Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on toimitusjohtaja

Vierailija
01.08.2025 |

Ja ajaa muuten mersulla. Minä pukeudun aina Marimekkoon ja keitän sumpit Presidentistä. Siitä vähän paremmasta kahvista.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!!!

Vierailija
62/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimitusjohtajat ovat yleensä k*sipäitä. 

Yleensä kyvyttömimmät amiksen keskeyttäneet ryhtyy yrittäjiksi, joita kukaan ei huoli töihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja firma, auto sekä talo on pankin. Velkaa yli maksukyvyn.

Vierailija
64/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menemme aamulla swanilla sibbo-selälle ja hjalliksen fokka-korttelin kohdalla avaamme pullon chablista. Heilutamme käsiä vinka av. Päivitämme jollen instaan samalla pari sydän-emojia <3

Vierailija
65/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun kysyt. Meiltä löytyy nimittäin AINA vähintään 3:ea leikkelettä. Mieheni on nimittäin toimitusjohtaja eikä toimitusjohtajan pöydässä nuukailla.

T: Toimitusjohtajan vaimo

Mitäs toimituksia se mies johtaa? Ruokalähettitoimituksiako?

Jagvist. Han ( eller hen) har en Morris Marina och han är en big boss I wolt I Stocholm.. Vi är en bättre follke than du är i Finland. Kybb fittan! jag är inte fyllt. Psyk.sh.

Vierailija
66/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mikä sun ammatti on?

Vierailija
67/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on toimitusjohtaja.

Anoppini on toimitusjohtaja.

Hyjjjjj! Nya pengar och finskt fröken. Hyj helvete. Psyk.sh.

Vierailija
68/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee pääjohtajaksi pitää vaihtaa Genelekit. 

Vierailija
69/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkeleet ovat kyllä yliprosessoituja. Meillä on kartanon mailla kasvattetua possua ja härkää, tosin tietysti kasviksia pitäisi suosia enemmän. Juustot oman kuttulan tuotteita. 

Ja mies suomalais-saksalainen paroni, jolla on myös muita busineksia kuin kartano. Lapsilla on kotiopettajat, koska koulushoppailullakaan ei löytynyt tarpeeksi tasokasta koulua. Saksalainen koulu sitten myöhemmin. 

Rouvana tehtävänäni on käydä personal Rainerilla ja pitää itseni kilpailukykyisenä. Tosin ukkokultaakin taitaa kiinnostaa enemmän tuo minun Rainenini kuin tytönhempukat. 

Vierailija
70/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sukkahousutkin vähän parempaa Amaria?

Vain Amarit sen tekevät. Nimittäin säihkysääret

Triumph kruunaa kauneuteen! t Primadonna

Vierailija
71/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ja Helsingissä on tehty paljon rikoksiia arvoalueella ja varmaan arvoaseella. Hesarin toimittajat ovat niin empaattisia, että muistavat mainita asian jo otsikossa. On se hyvä pitää hajurako kerrostaloporukoihin.

Vierailija
72/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat minua toisessa ketjussa kohta oikeasti joksikin Karfin perheen jäseneksi. Yllättävän hyvää suomenruotsia, vaikka kohtalaisen suppea sanavarasto vielä minulla onkin. Onneksi tanska (helpottaa skandinaavisia kieliä) ja kahdeksan muuta menee sujuvasti ja huoletta. Jostain systä "ruotsissa" "hiukan" hiomista vielä. Psyk.sh.

Vierailija
73/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös toimitusjohtaja yrityksessä, mutta ei se oikeastaan tuo muuta kuin vastuuta ja irtisanomisaikaa ei ole, kello 16 samana päivänä. Se ei ole nykyaikana mikään hillotolppa vaan vaativa vakanssi vastuineen. Toivon pääseväni joskus elävänä eläkkeelle, mutta tämä yötäpäivää työaika ei armoa anna. Se on siis 24/7 koska minulla ei ole varsinaista työsopimusta koska en ole työsuhteessa. Kultaista kädenpuristusta ei ole. Älkää koskaan ryhtykö yrityksen toimitusjohtajaksi, vaikka palkka olisi houkutteleva! Elämä on elämistä varten, ei firmojen orjana toimimista. 

Vierailija
74/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin saisi jouluna hiukan maistaa ap:jan 3ea eri karpaatsiota. Ap on oppinut käyttämään kaksoispistettä, hienoa ap, reipas tyttö tai poika taikka jotain siitä väliltä. Psyk.sh.

Vierailija
75/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo edustusrouvan elämä kuulostaa hienolta. Siihen kannattaa pyrkiä kynsin hampain. 

Vierailija
76/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, totta käyt vieraissa, kun miehesi ei ole ikinä kotona.

Vierailija
77/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rumpali ja dj. Itse olen tj. Joulusta en vielä tiedä, mutta tänään syötiin uunimakkaraa. 

Vierailija
78/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja, Marimekko ja Mersu.Kyllä nyt kelpaa olla.

60-luvulla tuo yhdistelmä olisi vielä voinut toimia.

Mukavaa viikonloppua sinne vuokraluukkuun ja tsemppiä Kelan tukien hakemiseen!

Vierailija
79/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa pitää kehua että miehesi on toimitusjohtaja, mitää ammatti alaa hän tekee ? Oletko itse töissä, ammatti ?

Vierailija
80/83 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on rumpali ja dj. Itse olen tj. Joulusta en vielä tiedä, mutta tänään syötiin uunimakkaraa. 

Olen myös entinen ammattirumpali. En mikään Buddy Rich..., mutta tienasin aikoinaan nuorena leipäni myös silläkin. Psyk.sh.