Mieheni on toimitusjohtaja
Ja ajaa muuten mersulla. Minä pukeudun aina Marimekkoon ja keitän sumpit Presidentistä. Siitä vähän paremmasta kahvista.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mulla taas on seksisuhde toimitusjohtajaan. Jaksaa taas töissä paremmin.
Se olin minä, ei tämä (jätettäköön maitsematta), niin kutsuttu "Hra" "toimitusjohtaja". Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös jbl hifisarja äänentoistona??
Nej! Tuleva vaimoni lausuu sen jiiipbeeälll. Hon är Finlandssvenkt och fint fröken och hustfru. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nej! Tuleva vaimoni lausuu sen jiiipbeeälll. Hon är Finlandssvenkt och fint fröken och hustfru. Psyk.sh.
Minulapa on JBLn kuullokkeet 😌
Toimitusjohtajat ovat yleensä k*sipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun kysyt. Meiltä löytyy nimittäin AINA vähintään 3:ea leikkelettä. Mieheni on nimittäin toimitusjohtaja eikä toimitusjohtajan pöydässä nuukailla.
T: Toimitusjohtajan vaimo
Minulleppas tämä toimitusjohtaja on ostanut kämpän ja minun EI tarvitse tehdä mitään safkaa kun hän vie minut aina ravintoloihin syömään ja aina t(yö ) matkoilla olen ollut "lohduttamassa" sinun bisnismiestäsi jokus on ollut nuorempi siskoni kolmenkimpassa....kun akkansa on hieronut dildolla rönpsäänsä kotona leikkeleitä mutustaen.
-Johtajamiehesi sihteeri / Unelma Säleikkö 25v
Uusi raha, pthyi. Sivistymätön moukka ja nousukas. Psyk.sh..
Vierailija kirjoitti:
Toimitusjohtajat ovat yleensä k*sipäitä.
Näin väittävät ja empiria kertoo samaa tarinaa. Anteeksi, vokottelen rouvaa hieman. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun kysyt. Meiltä löytyy nimittäin AINA vähintään 3:ea leikkelettä. Mieheni on nimittäin toimitusjohtaja eikä toimitusjohtajan pöydässä nuukailla.
Mitäs toimituksia se mies johtaa? Ruokalähettitoimituksiako?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, mikä miehesi on. Mikä sinä olet?
-n41, CEO, PhD
Just näin! Ryhtykää naiset itse toimitusjohtajiksi.
N51, tj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vällkommen till... Vad är rapujuhlat I Finsk? Pthyi, det luktar så illa. Näj, hyj helvete. Dåligt finskt. Jag mår illa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Syöttekö joutsenenlihaleikkeleitä?
Jagvist, alla dagar. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det är bra för dig min kompisar. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on toimitusjohtaja.
Anoppini on toimitusjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on Di. Tuolla se polskii nakkena joessa.
Vaan di?
Kai hän on koulutukseltaan DI eli miesten aatelia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nej, nej, nej. Det är Jiippbeeäll, eller Jiipbee-eelll. Du har en fint kuulokkeet. Psyk.sh.
Siedin yhtä toimaria 2 vuotta ja otin eron. Se oli idiootti. Kuvitteli esim., että itsari on rikos. Onko kaikki eteläpohjalaiset yhtä typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vain 3:ëä leikkelettä? No mutta kai yksi kolmesta oli sentäs hookoon blöötä?
Vierailija kirjoitti:
Kai hän on koulutukseltaan DI eli miesten aatelia?
Pyh! Miesten aatelia eli kuningas on laatikkoleukainen lentäjä.
Minä olen toimitusjohtaja. Mieheni on alaiseni ja saa kenkää jos alisuoriutuu.
Minulleppas tämä toimitusjohtaja on ostanut kämpän ja minun EI tarvitse tehdä mitään safkaa kun hän vie minut aina ravintoloihin syömään ja aina t(yö ) matkoilla olen ollut "lohduttamassa" sinun bisnismiestäsi jokus on ollut nuorempi siskoni kolmenkimpassa....kun akkansa on hieronut dildolla rönpsäänsä kotona leikkeleitä mutustaen.
-Johtajamiehesi sihteeri / Unelma Säleikkö 25v