Vaimo kieltäytyi eilen seksistä. Pidin sitten omaa kivaa
Nyt sitten hakee toimintaa, mutta on paukut aika vähissä:(
Ei tee mieli mennä ja tehdä hänelle pettymystä:(
Tämä vaan tiedoksi, että kaikilla päätöksillä on seurauksensa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei antanut eilen, joten sinä kostat etkä anna tänään. Huomenna /ylihuomenna vaimolla ei tee taas mieli. Kuulostaa siltä, ettei peitto teillä heilu jatkossakaan.
Miksi miehen on oltava se, jonka pitää aina ja joka kerta haluta, kun nainen sitä ehdottaa? Mistä h.lvetistä tällainen ajatus oikein kumpuaa?
Meillä tyttö oli kaverinsa luona yökylässä viime yön. Olisi ollut mahdollisuus hiukan sekstailla eilen. Ei naista napannut. Kokeilin aamulla uudelleen. Siirsi käteni pois rinnalta ja sanoi, että ei aamulla. Katsotaan sitten joskus myöhemmin. No ei sitten.
Nyt tyttö tuli kotiin ja nainen keittiössä alkoin hiplailla etumusta. Siirsin käden pois ja sanoin, että tilaisuudet meni jo. Mä pelaan nyt sitte samoilla säännöillä, enkä ala enää olemaan mikään orkkukone puolisolle, kun se sitä haluaa. Ollaan sitten ilman, molemmat.
Eihän se halunnutkaan, kun tyttö tuli jo kotiin, kunhan härnäsi sinua. Sitten voi taas illalla kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, kun kaikilla ei ole samanlaista vaimoa, kuin minulla. Saan kähmiä niin paljon, kuin haluan,ja saan seksiä aina kun haluan. Eli joka päivä. Arvaa tarviiko runkkailla. No ei ole tarvinnut. Ja tätä on jatkunut jo vuosikymmeniä. En kyllä tällä kokemuksella jaksaisi pelailla mitään pelejä naisen kanssa. Näköjään monilla tuo seksi on joku peliväline pelissä nimeltä avioliitto.
Sinua on onnistanut vaimon suhteen. Monilla seksi on vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei antanut eilen, joten sinä kostat etkä anna tänään. Huomenna /ylihuomenna vaimolla ei tee taas mieli. Kuulostaa siltä, ettei peitto teillä heilu jatkossakaan.
Miksi miehen on oltava se, jonka pitää aina ja joka kerta haluta, kun nainen sitä ehdottaa? Mistä h.lvetistä tällainen ajatus oikein kumpuaa?
Meillä tyttö oli kaverinsa luona yökylässä viime yön. Olisi ollut mahdollisuus hiukan sekstailla eilen. Ei naista napannut. Kokeilin aamulla uudelleen. Siirsi käteni pois rinnalta ja sanoi, että ei aamulla. Katsotaan sitten joskus myöhemmin. No ei sitten.
Nyt tyttö tuli kotiin ja nainen keittiössä alkoin hiplailla etumusta. Siirsin käden pois ja sanoin, että tilaisuudet meni jo. Mä pelaan nyt sitte samoilla säännöillä, enkä ala enää olemaan mikään orkkukone puolisolle, kun se sitä haluaa. O
Ei se oikein nyt voi kieltäytyä, kun ei aio olla kyselemässä.
Surullista, kun kaikilla ei ole samanlaista vaimoa, kuin minulla. Saan kähmiä niin paljon, kuin haluan,ja saan seksiä aina kun haluan. Eli joka päivä. Arvaa tarviiko runkkailla. No ei ole tarvinnut. Ja tätä on jatkunut jo vuosikymmeniä. En kyllä tällä kokemuksella jaksaisi pelailla mitään pelejä naisen kanssa. Näköjään monilla tuo seksi on joku peliväline pelissä nimeltä avioliitto.