Koska itkit viimeksi?
Toisin sanoen päästit kyynelnestettä tunteiden seurauksena... Voit myös avata syytä, jos siltä tuntuu...
Itse päästin kyyneleen tänään läheisen lemmikin kuoleman seurauksena....
Kommentit (34)
Eilen, kun sairaalasta soitettiin ja käskettiin lähtemään heti päivystykseen. Oli vain pientä lämpöilyä, mutta tulehdusarvot korkealla. Näillä diagnooseilla se yleensä tarkoittaa, että jokin on pielessä.
Onneksi pääsin illasta kotiin ja aamulla kävin labrassa, nyt odotte niitä tuloksia ja tietoa jatkosta.
Nuo äkkilähdöt Acutaan ovat jo tuttuja, joten ei se itkettänyt, ehkä vaan se tunne, ettei uudelleen alkanut syöpälääke sovi enää ollenkaan. Vaihtoehtoja on enää kovin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin katsomassa sen uusimman Bridget Jones-elokuvan.
Akat onkin sellaisia tirsku misuja ja kun "oikein" puhuu niin pöksytkin kastuu.....
M69
Paskaa puhut. Todella monet meistä boomereiden tyttölapsista ei pahemmin itketä/juuri koskaan. Se kitkettiin tehokkaasti ja järjestelmällisesti jo lapsena. Iästäsi päätellen tuttu lause tämä sinullekin: "Ei auta itku markkinoilla". Jos oli paha mieli, koki epäoikeudenmukaisuudentunnetta, oli pakko tehdä jotain tms. "Älä märise", jos oli paha mieli, sai mielivaltaisista syistä selkäsaunan tms, mikä todella sattui ja myös loukkasi oikeudentuntoa. "Ole reipas"...itku ei auta", kun oli satuttanut itsensä vaikka tapaturmaisesti, ja vaikka itse aiheuttamatta, tai jos vaikka joku puuduttamaton tikkaus tai rokotus sattui. Tunteet pitää oppia hillitsemään. Olla "kuulumaton ja näkymätön". Silti kaikissa suoritteissa kiitettävää tasoa. Muuta seuraa ilkkuminen, pilkkaaminen, vähättely, mitätöinti, halveksunta.
N57
Vierailija kirjoitti:
Eilen, kun sairaalasta soitettiin ja käskettiin lähtemään heti päivystykseen. Oli vain pientä lämpöilyä, mutta tulehdusarvot korkealla. Näillä diagnooseilla se yleensä tarkoittaa, että jokin on pielessä.
Onneksi pääsin illasta kotiin ja aamulla kävin labrassa, nyt odotte niitä tuloksia ja tietoa jatkosta.
Nuo äkkilähdöt Acutaan ovat jo tuttuja, joten ei se itkettänyt, ehkä vaan se tunne, ettei uudelleen alkanut syöpälääke sovi enää ollenkaan. Vaihtoehtoja on enää kovin vähän.
Olen pahoillani tilanteestasi :( Kuulostaa pelottavalta. Toivottavasti ratkaisuja vielä löytyy. Halaus <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akat onkin sellaisia tirsku misuja ja kun "oikein" puhuu niin pöksytkin kastuu.....
M69
Paskaa puhut. Todella monet meistä boomereiden tyttölapsista ei pahemmin itketä/juuri koskaan. Se kitkettiin tehokkaasti ja järjestelmällisesti jo lapsena. Iästäsi päätellen tuttu lause tämä sinullekin: "Ei auta itku markkinoilla". Jos oli paha mieli, koki epäoikeudenmukaisuudentunnetta, oli pakko tehdä jotain tms. "Älä märise", jos oli paha mieli, sai mielivaltaisista syistä selkäsaunan tms, mikä todella sattui ja myös loukkasi oikeudentuntoa. "Ole reipas"...itku ei auta", kun oli satuttanut itsensä vaikka tapaturmaisesti, ja vaikka itse aiheuttamatta, tai jos vaikka joku puuduttamaton tikkaus tai rokotus sattui. Tunteet pitää oppia hillitsemään.
Minä boomerien tyttölapsi olen tarkoituksella opetellut tuntemaan, näin aikuisena. Tunteet eivät ole väärin, vaan se, miten niihin suhtauduttiin.
Ozzyn hautajaissaattue, ennenkaikkea se Sharonin lohduton suru.
Itkin, kun näin tv-ohjelmassa pyörätuolissa olevan lapsen, joka oli laitettu laitokseen 6-vuotiaana. Lapsi kertoi, että hänen lempiaikaansa on joulu, kun saa silloin olla kotona muiden perheenjäsenten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voimia. <3 Toivottavasti sopiva ja parantava vaihtoehto löytyy. <3
Tänä aamuna, kun katsoin kalenteria ja oli jo elokuu. Tapasin uuden ystävän kesätöissä ja kohta ne loppuu. Millä minä sitten olen yhteyksissä. Tuntuu, että ystävyyssuhde on muutenkin yksipuolinen
Liikutun kyllä herkästi, mutta kunnon märinäitkusta on vuosia, en edes muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M69
Paskaa puhut. Todella monet meistä boomereiden tyttölapsista ei pahemmin itketä/juuri koskaan. Se kitkettiin tehokkaasti ja järjestelmällisesti jo lapsena. Iästäsi päätellen tuttu lause tämä sinullekin: "Ei auta itku markkinoilla". Jos oli paha mieli, koki epäoikeudenmukaisuudentunnetta, oli pakko tehdä jotain tms. "Älä märise", jos oli paha mieli, sai mielivaltaisista syistä selkäsaunan tms, mikä todella sattui ja myös loukkasi oikeudentuntoa. "Ole reipas"...itku ei auta", kun oli satuttanut itsensä vaikka tapaturmaisesti, ja vaikka itse aiheuttamatta, tai jos vaikka joku puuduttamaton tikkaus tai rokotus sattui. Tunteet pitää oppia hillitsemään.
Minut on opetettu samalla tavalla ja hävetti yksinään tänään itkeskellä pimennysverhojen takana yksiössä. Pesin naaman ja yritin saada turvan perus lukemille
M32
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Itken aina hyvän seksin jälkeen. Mies silittelee selkääni rauhassa ja odottaa että tunteet tasautuvat.
😂
Viikko sitte yttären tytön rippijuhlassa kirkossa kun nämä lauloi sen suojelusenkelin.. nytkin kirjoittaessa silmät kastuivat,