Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä tuli match miehen kanssa joka hakee vain seksiseuraa ja aluksi mietin, että voisi miehen tavatakin

Vierailija
01.08.2025 |

Mulle on ihan ok pelkkä seksi. Mutta sitten tulee se mutta. Mä en ole valmis hyppäämään sänkyyn toisen kanssa heti vaan mun pitää saada tavata ihminen ensin ja arvioida asia. Ei välttämättä riitä yksi tapaamiskerta vaan edes kaksi. En myöskään pidä miesten tyylistä alkaa melkein heti kyselemään oletko posliini, tykkäätkö ratsastaa, pidätkö isosta jne. 

On täysin eri asia viestitellä tuollaisia mun vakipanon kanssa jonka olen tuntenut vuosia ennen kuin seksisuhde alkoi. Meidän seksisuhde on nyt kestänyt kaksi vuotta niin toisen tunteminen ja luottamus on ihan eri tasolla kuin jonkun sellaisen kanssa jota ei ole vielä edes tavannut. 

En taida pystyä tähän vaan poistan matchin. Ikävästi vain ghostaan tyypin koska alkoi sen verran tympiä tuo käytös. Eikä musta vain ole tällaiseen, pitäisi jo ymmärtää tämä. Olen koittanut aiemminkin ja homma tyssää jo viestittelyvaiheessa koska en vain pysty. Yhden miehen tapasin niin, että pantiin heti eka tapaamisella, mutta totesin ettei ole mun juttu.

Tyydyn sitten siihen, että saan vakipanolta kerran viikossa tai kahdessa. On sentään hyvää seksiä tämän miehen kanssa. Ikävän harvoin vain voimme tavata.

Nainen46

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa vain seksiä niin tottakai kiinnostaa tietää seksiin liittyvät asiat naisessa. Miksi hän kyselisi sinun ruokatottumuksista tai muusta turhasta kun ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
22/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, teidän yhteinen agenda tämän miehen kanssa oli harrastaa seksiä ilman sitoumuksia. 

Miten on mahdollista, että pahoitat mielesi jos mies kysyy sinulta oletko posliini, kun viestittelynne perustuu nimenomaan vain siihen, että aiotte yhdessä harrastaa seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, teidän yhteinen agenda tämän miehen kanssa oli harrastaa seksiä ilman sitoumuksia. 

Miten on mahdollista, että pahoitat mielesi jos mies kysyy sinulta oletko posliini, kun viestittelynne perustuu nimenomaan vain siihen, että aiotte yhdessä harrastaa seksiä. 

Miksi täällä vauvalla on niin paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä lukemaansa?

Vierailija
24/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun match on nyt vaan väärä mies. Mun tyyli on ainakin se, että vaikka heti aluksi olisi aistittavissa, että kyse on vain seksistä en sitä ala tyrkyttämään. Minustakin on mukava ensin nähdä ja vähän tutustua ja jutella ihan muita asioita. Aivan kuten vakavammassakin jutussa. Tietysti on varmaan naisia, jotka haluaisivat, että mies on aloitteellinen ja vihjaileva heti alkuun.

M38

Vierailija
25/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää tutustumasta?

Ei enää kiinnosta alkaa tutustumaan mieheen joka ilman tapaamista alkaa kysellä olenko posliini, tykkäänkö ratsastaa jne.

Nainen46

No jos haet pelkästään seksiä, niin eikö niistä seksimieltymyksistä kannattaisi keskustella, niin molemmat tietää mitä hakee. Turha siinä on alkaa mistään elämänarvoista tai taidehistoriasta väittelemään.

Ei "oletko posliini", "tykkäätkö ratsastaa", "mitäs nyt on päällä 😏", "ootko nyt märkänä ? mä oon ihan kovana täällä......🙈" ole seksimieltymyksistä keskustelua. 

T. Hiljattain uutta vakipanoa etsinyt ja varmaan kahdeksan kymmenestä miehestä koki että noin puhutaan seksistä. :D

Kyllä jos vakituisempaa laadukasta seksiä etsii niin mielestäni on täysin aiheellista saada tavata mies ja että seksistä voidaan tosiaan puhua ihan aiheena. Käytännössä kukaan mies ei sieltä kuitenkaan tule vain panemaan aikataulutettuna ja sitten katoa kunnes taas tilataan ovelle. Kyllä itselleni sen tyypin pitää olla siedettävä ja tuollaiset parin sanan kyselijät eivät ole. Mun vakipanolle ei ollut mikään ongelma jutella syvällisiä ja vähemmän yllättävästi myös seksistä keskustelu oli antoisaa ja kiihottavaa. Kuten seksikin. En toki tiedä olisiko noiden emojiläähpuuh-miestenkin kanssa koska en ole ikinä heidän kanssaan viestittelyä jatkanut. Ja ei hätää, en ole ghostannut, olen sanonut juurikin että meillä ei nyt sama haussa. 

Vierailija
26/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa suoraan että vaikka hakee seksiä niin haluaa tiettyjä juttuja. Kaikki kannattaa puhua suoraan etukäteen. Mulla on kans että haen seksiseuraa mutta musta ei ole heti sänkyyn. Haluan ensin kirjoitella rauhassa ja tutustua, sitten nähdään kahvilla jutekken livenä ja takas kotiin. Sitten mietitään haluaako edetä ja taas tutustutaan, jos haluaa edetä jutellaan läpi kaikki seksiin liittyvät. Si vasta nähdään. Ja se on aina ollu miehille ok vaikka on pitkä prosessi. Ja sitten ku eka seksi se ei vieläkään takaa pidempää seksisuhdetta minkä ensisijaisesti haluan. Ekan kerran jälkeen lisää miettimistä. 

Niin kerroin kyllä tällekin tapaukselle, että haluan ensin tavata ja mies vastaa joo toki kahville ensin tms. No sitten rynnätään jo kyselemeen intiimejä asioita. Ei kiitos. Moni mies menettää naisten suhteen mahdollisuuden kun alkavat hosua.

Nainen

Joo sen ois pitäny odottaa sen tapaamisen ja si vasta kysellä jos ootte sitä mieltä että alatte näkee seksin merkeissä

Vierailija
27/27 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sanoa suoraan että vaikka hakee seksiä niin haluaa tiettyjä juttuja. Kaikki kannattaa puhua suoraan etukäteen. Mulla on kans että haen seksiseuraa mutta musta ei ole heti sänkyyn. Haluan ensin kirjoitella rauhassa ja tutustua, sitten nähdään kahvilla jutekken livenä ja takas kotiin. Sitten mietitään haluaako edetä ja taas tutustutaan, jos haluaa edetä jutellaan läpi kaikki seksiin liittyvät. Si vasta nähdään. Ja se on aina ollu miehille ok vaikka on pitkä prosessi. Ja sitten ku eka seksi se ei vieläkään takaa pidempää seksisuhdetta minkä ensisijaisesti haluan. Ekan kerran jälkeen lisää miettimistä. 

Niin kerroin kyllä tällekin tapaukselle, että haluan ensin tavata ja mies vastaa joo toki kahville ensin tms. No sitten rynnätään jo kyselemeen intiimejä asioita. Ei kiitos. Moni mies menettää naisten suhtee

Koska ei muakaan innosta vielä täysin randomin kanssa näistä puhua. Eri asia sitten jos tietää että homma etenee. Jos se ei usko ja on noin malttamaton niin tuskin ois kovin hyvä tapaaminen seksin merkeissä. Naisilla on kuitenkin yleensä varaa valita, jos ei miellytä mies niin koittaa sitten seuraavaa. Onneks mulle tosiaan on tullu vastaan vain niitä kelle mun ehdot on ollu ok. Ja se että voi kestää ennenku menee seksiin. Sen jälkeen jos se menee hyvin niin sitten kiihkeä seksisuhde. Harvoin tuohon asti kuitenkaan pääsee. Jotkut jää jo juttelussa, suurin osaa jää ekan seksin jälkeen kun ei oo hyviä. Ne ketkä on saanu jäädä on onnellisia siitä vaikka tietävät ettei ole ainoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän