Toinen nainen on kiinnostunut miehestäni, mitä tekisit?
Mieheni ei osoita minkäänlaista kiinnostusta ja hän on hyvä minulle. Mutta minua hieman ärsyttää tämä nainen. Hänen seuraa ei oikein voi välttää (työasia).
Nainen hakee huomiota mieheltä ja kohtelee minua joko teennäisen mukavasti, tai kylmästi.
Kaikki on aika hienovaraista. Mitä teksit? ajattelen että en mitään, mutta kun ärsyttää.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita miehellesi, että sinut kannattaa pitää. Nyt sinun kannattaa tsempata! Kohtelo hyvin, panosta ulkonäköösi. Harrastatko liikuntaa? Miten sängyssä? Teetkö aloitteita? Miehet tykkää huomiosta ja jos toinen nainen hieroo hieman reittä ja on osoittaa kiinnostuksensa ja sinä olet kylmä, niin mies saattaa harrastaa seksiä sen toisen kanssa.
Jos mies on tuon tason h*ora, että antaa jokaiselle kiinnostuneelle, mies laitetaan luiskaan ja kiitetään naista, joka asian paljasti.
Jos mies ei kotonaan seksiä saa tai nainen on päästänyt itsensä paisumaan, niin silloinko mies on h*ora, jos joku on hänestä edelleen seksuaalisesti kiinnostunut ja mies tarttuu tilaisuuteen?!
Kyllä, sellainen mies on miesh*ora. Ei osaa pitää housujaan jalassa. Ratkaisu on tietenkin ensin ero, sitten uusi seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mäpä kerron "tarinani". Kuntosalilla näin todella usein yhtä ihan mukiinmenevää miestä. Hän oli siellä aina yksin, monesti pe-iltaisinkin. Oletin, että hän on sinkku, kukaan parisuhteessa oleva ei vietä aikaa yksin pe kuntosalilla. No, sitten huomasin, että mies katselee minua, välillä pitkäänkin. Kerran sitten innostuin ja latasin hymyn pöytään. Tämän jälkeen kävikin ilmi, että mies on varattu. Ja hänen vaimonsa luo minuun yhä vihaisia katseista. Kun tajusin, että mies on varattu, niin en ole katsonut enää häneen päinkään. Mutta tämä nainen näyttää sille, että käynee joskus kiinni mustasukkaisuuksissaan. En halua ketään varattua, saat pitää miehesi.
Vastaavia kokemuksia. Erään sosiaalisen harrastuksen parissa juttelin miehelle, joka kirjaimellisesti teki samaa asiaa kanssani ja seisoi vieressäni yksin. Ihan peruskohteliaisuutta siis, jota teen myös mummoille ja vaareille. No tämän psykoosiakka näki tämän ja kirjaimellisesti talutti miehen pois luotani, vihaisesti minua tuijottaen :DD Sairasta touhua.
Lupaan sinulle, arvon psykoosiakka, en ole tippaakaan kiinnostunut miehesi peniksestä. Elämässä on aika paljon muutakin sisältöä, kuin panoasiat. Jos parisuhteessa eläminen on sinulle noin vaikeaa, niin ehkäpä kannattaisi olla vaikka sinkku. Niin joo ja olisin jutellut sille viereiselle IHMISELLE vaikka tällä olisi ollut sormus. Koska se ei ole harrastustoiminnan pointti.
Myy miehesi sille naiselle tonnilla, vuoden päästä se nainen maksaa kymppitonnin että otat miehesi takaisin.
Olet vaan hyvä miehellesi, aamulla suikkari, kolmen kimpat jne. Ei varmasti muita kuikuile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi olla myös niin, ettei sun mies kiinnosta pätkän vertaa kyseistä naista, vaan hän on pelkästään peruskohtelias. Sain kerran työkaverini vaimon silmilleni, kun hän luuli mun iskevän miestään, kun tämä oli bongannut minut keskellä kaatosadetta ostoskassieni kanssa ja kyydinnyt kotiin. 🤦🏼
Jeps.
Veljen vaimo sai toistuvasti itkuraivokohtauksia, kun veli tuli tapamaan minua. Siskoaan.
Oikeasti naiset olisiko jonkun lääkityksen paikka.
Ei siskon näkemisessä mitään ole.
Mutta tämä psykoosiakka sai aiheesta itkuraivokohtauksen ja tämä tapahtui useampia kertoja. Ensimmäisillä kerroilla tapaaminen toteutui, sen jälkeen veli lähti kesken tapaamisen lohduttamaan psykoosiakkaa :D Tämän jälkeen ei ole enää tapaamisia edes ehdotettu. Ihan oikeasti nämä naiset ovat sekaisin.
En tekisi mitään. Olisin tyytyväinen miesvalintaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mahdollisimman välinpitämättömän asenteen naista kohtaan itsekin. Miehen kanssa asiasta ois varmaan puhuttu ja luultavasti ainakin omani olisi yhtä ärsyyntynyt minua huonosti kohtelevaan naiseen kuin mitä itsekin olisin, joten eiköhän se kiinnostus lakkaisi. Ellei nainen ole jonkin sortin sekopää ja sitten toki voisi alkaa vuosien helvetti, onhan näitä stalkkereita ja muita. Onneksi se aika epätodennäköistä.
Olemme puhuneet ja mies sanoi että ei kannata välittää, meillä on yhdesä kaikki todella hyvin. Ei välitetä muista. Edelleen tässä on mukana työaspekti, eikä rajoja ole ylitetty, joten hän ei voi asialle mitään tehdä.
ap
Tehdä mille mitään, ystävällisyydelle? Mene hoitoon oikeasti.
Huomionhakuisuudelle. Jonka jo mainitsin, mutta et ilmeisesti lukenut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mahdollisimman välinpitämättömän asenteen naista kohtaan itsekin. Miehen kanssa asiasta ois varmaan puhuttu ja luultavasti ainakin omani olisi yhtä ärsyyntynyt minua huonosti kohtelevaan naiseen kuin mitä itsekin olisin, joten eiköhän se kiinnostus lakkaisi. Ellei nainen ole jonkin sortin sekopää ja sitten toki voisi alkaa vuosien helvetti, onhan näitä stalkkereita ja muita. Onneksi se aika epätodennäköistä.
Olemme puhuneet ja mies sanoi että ei kannata välittää, meillä on yhdesä kaikki todella hyvin. Ei välitetä muista. Edelleen tässä on mukana työaspekti, eikä rajoja ole ylitetty, joten hän ei voi asialle mitään tehdä.
ap
Eikä rajoja ole ylitetty? Siis joku peruskohtelias työkaveri on nyt uhka sun vaimoudelle ja sinä vielä vaadit miestä ke
En voi mitään että sinulla ei oole empatiaa tuon paremmin kuvittelemaan tilannetta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää mitä pakollista hoidettavaa asiaa ap:lla on miehen työkaverin kanssa elleivät sitten kaikki kolme ole samassa työpaikassa. Ignooraa se nainen ja keskity mieheesi.
Töissä pitää keskittyä töihin, eikä omaan mieheen.
Väärin, en edelleenkään aio kertoa tästä kuviosta lisää. Mene muualle huutelemaan trolli.
ap
Ole ap onnellinen. Miehesi on ilmeisesti komea ja hyvätuloinen. Ei köyhän duunarin akalla ole huolia, että kukaan miestä huolisi.
Ei kai tuossa mitään voi tehdä. Tai olisi aika hullua jos menisit avautumaan tuolle toiselle naiselle, että kuinka hän on ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi olla myös niin, ettei sun mies kiinnosta pätkän vertaa kyseistä naista, vaan hän on pelkästään peruskohtelias. Sain kerran työkaverini vaimon silmilleni, kun hän luuli mun iskevän miestään, kun tämä oli bongannut minut keskellä kaatosadetta ostoskassieni kanssa ja kyydinnyt kotiin. 🤦🏼
Mua löi kerran yksi nainen nyrkillä silmään, kun kuulemma iskin hänen miestään silmäilemällä. En edes tiennyt kuka hänen mies on ja kävelin kadulla omiin ajatuksiini uppoutuneena. Hulluja on monia.
Etkai sä sellasen miehen kanssa oo menny yhteen, johon et voi luottaa..
Eli ei tarvitse tehdä mitään. Tietenkään. Koska oot valinnu sun miehen huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua löi kerran yksi nainen nyrkillä silmään, kun kuulemma iskin hänen miestään silmäilemällä. En edes tiennyt kuka hänen mies on ja kävelin kadulla omiin ajatuksiini uppoutuneena. Hulluja on monia.
Apua :DDD
Naiset, parisuhteet eivät selvästi tee kovin hyvää teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi sitten edes mietit koko asiaa, kun ongelmaa ei kerran ole?
Ei siskon näkemisessä mitään ole.