Toinen nainen on kiinnostunut miehestäni, mitä tekisit?
Mieheni ei osoita minkäänlaista kiinnostusta ja hän on hyvä minulle. Mutta minua hieman ärsyttää tämä nainen. Hänen seuraa ei oikein voi välttää (työasia).
Nainen hakee huomiota mieheltä ja kohtelee minua joko teennäisen mukavasti, tai kylmästi.
Kaikki on aika hienovaraista. Mitä teksit? ajattelen että en mitään, mutta kun ärsyttää.
Kommentit (56)
Toisena vinkkinä vielä, että älä vedä mitään mustasukkaisuusraivareita miehelle siitä, että toinen nainen on yksin aloitteellinen asiaan. Itselläni oli tällainen tilanne, että joku nainen oli minusta kiinnostunut, jota en itse edes ymmärtänyt. Nainen sai itse tämän jotenkin selville ja se teki minusta automaattisen pettäjän, vaikka mitään ei ollut kirjaimellisesti käynyt. Se on todella rasittavaa, kun muistaa oman versionsa tapahtuneesta vielä puolen vuosikymmenen jälkeenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet miehen mukana töissä?
Miksi sinua kiinnostaa epäoleelliset yksityiskohdat. En ole niin sanonut. Et voi tietää mikä kuvio on oikeati, mutta se ole oleellinen, joten en siitä yksituisasiasta lisää kerro.
ap
Ehei, tuo on oikeastaan hyvin olennainen yksityiskohta. Kirjoitit alkuun "Mutta minua hieman ärsyttää tämä nainen. Hänen seuraa ei oikein voi välttää (työasia)." ja vielä jatkat "Nainen hakee huomiota mieheltä ja kohtelee minua joko teennäisen mukavasti, tai kylmästi."
Olet siis miehen mukana hänen työasioissaan ja ko. nainen kohtelee sinua eri tavoin, vaikka et mitenkään liity itse välttämättömään työasiaan. Normaalisti kun puolisoilla ei ole aavistustakaan, kenen kanssa ja millä tavalla muita naisia kohtelevan kanssa mies/vaimo on päivittäin tekemisissä, joten sinun tarinasi mielenkiintoisin osuus liittyy nimenomaan tähän työasiaan. Se tekee kohtaamisistanne välttämättömiä, et voi niitä välttää esim. olemalla poissa miehen työtehtävien hoidosta.
Kiva kun yrität hoitaa ammattiasioita asiallisesti ja mukavasti ja joku kollegan psykoosiakka huohottaa niskaan että halutko panna miesäni. Hoooooooooooooooooooh. Tämän vuoksi en asioi suomalaisten kanssa.
No on sulla nössö mies kun ei osaa hoitaa itse asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mahdollisimman välinpitämättömän asenteen naista kohtaan itsekin. Miehen kanssa asiasta ois varmaan puhuttu ja luultavasti ainakin omani olisi yhtä ärsyyntynyt minua huonosti kohtelevaan naiseen kuin mitä itsekin olisin, joten eiköhän se kiinnostus lakkaisi. Ellei nainen ole jonkin sortin sekopää ja sitten toki voisi alkaa vuosien helvetti, onhan näitä stalkkereita ja muita. Onneksi se aika epätodennäköistä.
Olemme puhuneet ja mies sanoi että ei kannata välittää, meillä on yhdesä kaikki todella hyvin. Ei välitetä muista. Edelleen tässä on mukana työaspekti, eikä rajoja ole ylitetty, joten hän ei voi asialle mitään tehdä.
ap
Vaikea käsittää mitä pakollista hoidettavaa asiaa ap:lla on miehen työkaverin kanssa elleivät sitten kaikki kolme ole samassa työpaikassa. Ignooraa se nainen ja keskity mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi olla myös niin, ettei sun mies kiinnosta pätkän vertaa kyseistä naista, vaan hän on pelkästään peruskohtelias. Sain kerran työkaverini vaimon silmilleni, kun hän luuli mun iskevän miestään, kun tämä oli bongannut minut keskellä kaatosadetta ostoskassieni kanssa ja kyydinnyt kotiin. 🤦🏼
Jeps.
Veljen vaimo sai toistuvasti itkuraivokohtauksia, kun veli tuli tapamaan minua. Siskoaan.
Oikeasti naiset olisiko jonkun lääkityksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita miehellesi, että sinut kannattaa pitää. Nyt sinun kannattaa tsempata! Kohtelo hyvin, panosta ulkonäköösi. Harrastatko liikuntaa? Miten sängyssä? Teetkö aloitteita? Miehet tykkää huomiosta ja jos toinen nainen hieroo hieman reittä ja on osoittaa kiinnostuksensa ja sinä olet kylmä, niin mies saattaa harrastaa seksiä sen toisen kanssa.
Jos mies on tuon tason h*ora, että antaa jokaiselle kiinnostuneelle, mies laitetaan luiskaan ja kiitetään naista, joka asian paljasti.
Minulle jäi epäselväksi mitä Ap:n muka antoi Ap:n kertoamlle naiselle? - Antoi huomionsa? - El teki mitä? - Vastasi naisen kysymykseen? - Kysyi tai sanoi oma-aloitteissesti maiselta jotain? Piti ovea auki kun nainen tuli sisään ns samalla obven avauksella? _ _ Ja kaikki tämä tietysti, jokaiselta kohdalta liikaa ja väärin. Niinkö?
Sin
Lainasin kirjoitusta, jonka mukaan mies saattaa harrastaa kyseisen naisen kanssa seksiä, jos ap ei "ala paremmaksi puolisoksi". Jos mies pettäisi kyseisen naisen kanssa, se paljastaisi miehen olevan kaikille kyselijöille seksiä antava miesh*ora.
Jos itse antaisin jokaiselle minulle seksiä ehdottaneelle miehelle seksiä, olisin pettänyt miestäni satoja kertoja. Silti mieheni ei näytä "alkavan paremmaksi puolisoksi" pettämisen pelossa. Olen luotettava, en petä. Kukaan ei halua epäluotettavaa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mahdollisimman välinpitämättömän asenteen naista kohtaan itsekin. Miehen kanssa asiasta ois varmaan puhuttu ja luultavasti ainakin omani olisi yhtä ärsyyntynyt minua huonosti kohtelevaan naiseen kuin mitä itsekin olisin, joten eiköhän se kiinnostus lakkaisi. Ellei nainen ole jonkin sortin sekopää ja sitten toki voisi alkaa vuosien helvetti, onhan näitä stalkkereita ja muita. Onneksi se aika epätodennäköistä.
Olemme puhuneet ja mies sanoi että ei kannata välittää, meillä on yhdesä kaikki todella hyvin. Ei välitetä muista. Edelleen tässä on mukana työaspekti, eikä rajoja ole ylitetty, joten hän ei voi asialle mitään tehdä.
ap
Tehdä mille mitään, ystävällisyydelle? Mene hoitoon oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi olla myös niin, ettei sun mies kiinnosta pätkän vertaa kyseistä naista, vaan hän on pelkästään peruskohtelias. Sain kerran työkaverini vaimon silmilleni, kun hän luuli mun iskevän miestään, kun tämä oli bongannut minut keskellä kaatosadetta ostoskassieni kanssa ja kyydinnyt kotiin. 🤦🏼
Jeps.
Veljen vaimo sai toistuvasti itkuraivokohtauksia, kun veli tuli tapamaan minua. Siskoaan.
Aloita toki itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikä rajoja ole ylitetty? Siis joku peruskohtelias työkaveri on nyt uhka sun vaimoudelle ja sinä vielä vaadit miestä keskustelemaan harhoistasi? Voi taivas, eilen kaupan kassa sanoi mun miehelle, että hyvää päivänjatkoa ja nyt minun pitäisi päätellä, että ovat takuulla tänään parkkihallissa naimassa?
Nyt kuulostaa tutulta aloitukselta .....
Eikö tähän ongelmaan jo löytynyt neuvoja?
Toinen nainen kiinnostunut sinun miehestäsi, en tekisi mitään. Miksi tekisin mitään asian suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita miehellesi, että sinut kannattaa pitää. Nyt sinun kannattaa tsempata! Kohtelo hyvin, panosta ulkonäköösi. Harrastatko liikuntaa? Miten sängyssä? Teetkö aloitteita? Miehet tykkää huomiosta ja jos toinen nainen hieroo hieman reittä ja on osoittaa kiinnostuksensa ja sinä olet kylmä, niin mies saattaa harrastaa seksiä sen toisen kanssa.
Jos mies on tuon tason h*ora, että antaa jokaiselle kiinnostuneelle, mies laitetaan luiskaan ja kiitetään naista, joka asian paljasti.
Jos mies ei kotonaan seksiä saa tai nainen on päästänyt itsensä paisumaan, niin silloinko mies on h*ora, jos joku on hänestä edelleen seksuaalisesti kiinnostunut ja mies tarttuu tilaisuuteen?!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea käsittää mitä pakollista hoidettavaa asiaa ap:lla on miehen työkaverin kanssa elleivät sitten kaikki kolme ole samassa työpaikassa. Ignooraa se nainen ja keskity mieheesi.
Töissä pitää keskittyä töihin, eikä omaan mieheen.
Mäpä kerron "tarinani". Kuntosalilla näin todella usein yhtä ihan mukiinmenevää miestä. Hän oli siellä aina yksin, monesti pe-iltaisinkin. Oletin, että hän on sinkku, kukaan parisuhteessa oleva ei vietä aikaa yksin pe kuntosalilla. No, sitten huomasin, että mies katselee minua, välillä pitkäänkin. Kerran sitten innostuin ja latasin hymyn pöytään. Tämän jälkeen kävikin ilmi, että mies on varattu. Ja hänen vaimonsa luo minuun yhä vihaisia katseista. Kun tajusin, että mies on varattu, niin en ole katsonut enää häneen päinkään. Mutta tämä nainen näyttää sille, että käynee joskus kiinni mustasukkaisuuksissaan. En halua ketään varattua, saat pitää miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps.
Aloita toki itsestäsi.
Joo minäpä lääkitsen itseni olemattomaksi etteivät hullu psykoosiakat saa mustasukkaisuuskohtauksia oksettavista miehistään. Mitä lääkitystä ehdottaisit? Vai heittäisinkö happoa kasvoilleni? Auttaisiko se psykoosiakan pahaan oloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeps.
Viime kesänä meidän naapurin noin 30v mies auttoi äitiäni (72v!) sulkemaan vuokra-auton takaluukun, kun automatiikka ei toiminut. Seuraavana päivänä naapuri tuli minulle huutamaan, että se teillä eilen käynyt nainen yritti iskeä hänen miehensä, antaa olla viimeinen kerta. Sanoin hänelle samaa kuin sinä: lääkityksen paikka!
"kohtelee minua joko teennäisen mukavasti, tai kylmästi."
Onko teillä sama työpaikka vai miten tapaat sitä naista?
Sano naiselle suorat sanat. Jos ei usko niin uhkailet sitä. Suullisesti, ei viestillä.