IS: Raivo Sofia Virran matkasta jatkuu Ps:n Antikaiselta kitkerä tiedote
Onko tuo Antikainen tehnyt mitään merkittävää kansanedustajana? Tuntuu, että jaksaa vain puuttua muiden yksityiselämään. No tyypillinen persu.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
onneksi Sofia ja Oras ryhtyivät puolustelemaan Sofian lomaa! Saatiin mahtavia lentäviä lauseita käyttöön, kuten Sofian "Aiheeksi vihaamiselle tuntuu riittävän mikä tahansa: ... autolla ajaminen ... se mitä syö tai ei syö". Unohtamatta Oraksen viiltävää "On esim. ilmastolle sinänsä hyvä asia, että VMI Purra on kasvissyöjä. Henkilökohtaisen valinnan merkitys ilmastolle on silti häviävän pieni"-kommenttia.
Täytyykin kertoa heti kertoa kasvispuputtaja-tutuille, että ihan turhaan pelastatte maailmaa. Ei kuule vaikuta mihinkään! Ja seuraavaksi kun vihreät alkavat vainoamaan autoilijoita, niin voidaan lainata suoraan vihreän puhiksen autovihapuhelausuntoa. Ja samalla Sofiakin ihmettelee, että miksi lihansyöjiä vihataan?!
Eli et tajunnut heittoa. Tuskin sun kaverit on kuitenkaan puolueen puheenjohtajia tai valtionvarainministereitä koskaan. Älä viitsi olla alentuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi Sofia ja Oras ryhtyivät puolustelemaan Sofian lomaa! Saatiin mahtavia lentäviä lauseita käyttöön, kuten Sofian "Aiheeksi vihaamiselle tuntuu riittävän mikä tahansa: ... autolla ajaminen ... se mitä syö tai ei syö". Unohtamatta Oraksen viiltävää "On esim. ilmastolle sinänsä hyvä asia, että VMI Purra on kasvissyöjä. Henkilökohtaisen valinnan merkitys ilmastolle on silti häviävän pieni"-kommenttia.
Täytyykin kertoa heti kertoa kasvispuputtaja-tutuille, että ihan turhaan pelastatte maailmaa. Ei kuule vaikuta mihinkään! Ja seuraavaksi kun vihreät alkavat vainoamaan autoilijoita, niin voidaan lainata suoraan vihreän puhiksen autovihapuhelausuntoa. Ja samalla Sofiakin ihmettelee, että miksi lihansyöjiä vihataan?!
Eli et tajunnut heittoa. Tuskin sun kaverit on kuitenkaan puolueen puheenjohtajia tai valtionvarainministereitä koskaan. Älä viitsi olla alentuva.
:D sinä et tajunnut heiton ydinsanomaa: yksilöiden valinnoilla ei ole merkitystä. Sillä ei ole väliä, oletko VM tai kaupan kassa.
Implisiittisesti saattaa sisältää vihjauksen, että vihreiden kasvissyönnillä on toki merkitystä :D
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen päihdehistorian omaava Antikainen ei ole puolueensa terävintä porukkaa. Tuskin valitaan uudestaan Eduskuntaan haukottelemaan ja haisemaan.
Onko mahdotonta pysyä asiassa?
Onko mahdotonta keskustella ilman argumentointivirheitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Team-Turkkilan aamuvuoro touhuissaan.Suolen Uutisia kopioidaan sanasta sanaan Menisivät edes töihin.Mutta kun ei.
Kuten huomaat asiaan on monella sanottavaa, mikä sinä olet määrittelemään sen, mistä kansa saa puhua? Sulla ei taidakkaan olla oikeisiin asiouhin mielipidettäö vaan sun agendasi on vinoilu.
Mikä sinä olet määrittelemään mitä minä saan puhua.
Mä en kiistänyt sun oikeutta mielipiteeseen, jos sulla sellainen olisi. Kiistin sun oikeuttasi haukkua ja määräillä muita. Miksi et tekisi ihan omaa aloitusta aiheella "Minulla on kurja olo ja siksi vittuilen kaikille".
Ei ole kurja olo .Ja vittuilen vain Persuille
Vierailija kirjoitti:
"Tosin se taitaa sammua, kun eduskuntatyö siirretään yökerhoihin ja vietetään aikaa Timo Vornasen kanssa yökerhossa aamu 4 saakka, vaikka eduskunnan istunnot alkavat klo 8 aamulla ja äänestään tärkeästä laista."
Jos tuo olisi totta, niin mitäs siihen sanot, kun toinen Sanna oli ryyppäämässä ja teki erittäin tärkeän asian päätöksen tekstarilla? Kyseessä sentään ihan kansainvälinen asia.
Kirjoitin vain, mitä Sanna Antikainen on itse kertonut julkisuudessa.
Eikö Sanna Antikaisen sanaan voi luottaa ja onko sinulla kokemusta hänen valehtelusta, vai miksi kyselet totuuden perään ja kysernalaistat hänen sanomisensa.
Hän nimittäin itse kertoi olleen Timo Vornasen tapauksessa todistaja ja silminnäkijä ja vuolaasti kertoi tapahtumasta omassa instassaan, ilman että joku olisi sitä kysynyt ja loput esim. tapahtumapaikka, aika, kellonajat jne. löytyvät poliisin tutkintapöytäkiejasta. ( Mielenkiintoista myös, hän on naimisissa ja useamman lapsen äiti. Mitä hän tekee yökerhossa vieraan miehen kanssa klo 4 yöllä?)
Ja vastaavasti eduskunnan työlista on julkinen asiakirja, josta tulee esille asiat, päivämäärät , kellon ajat, äänestykset, paikalla olijat jne.
Löytyvät muuten ihan nettiä selaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itseasiassa Oraksen pointti meni täysin huti. Koska suomalaisten toimilla ei ole mitään merkitystä globaalille ilmastolle, eikä vihreiden eikä persujen politiikalla. Vain suurvaltojen toimilla on jutain näennäistä merkitystä. Tässä co2-päästöt Kiina-Venäjä-Suomi:
https://ourworldindata.org/grapher/co-emissions-per-capita?country=CHN~…
Suomalaisten päästöt per capita ovat pienemmät kuin Kiinan ja Venäjän. Suomessa päästöt edelleen laskussa, muissa nousussa. Suomessa 5.5 miljoonaa ihmistä, Kiinassa 1.4 MILJARDIA.
Joten on aivan sama, että ajavatko täällä ihmiset työmatkat autoilla vai eivät. Kyseessä on mittakaavaltaan yhtä iso asia kuin Purran kasvissyönti. Autoilun hankaloittamisessa on kyse pelkästään ideologisesta autoilun haittaamisesta ja hyvesignaloinnista sekä mukamas oikeassa tavassa elää. Mahtavaa, että Sofia Virta puhiksena irtisanoitui autoilun haittaamisesta ja autovihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tonkin on tonne äänestänyt, tekis töitä eikä sekoilisi ja hakisi halpaa julkisuutta. Vähän niinkuin Hakkarainen, paljon melua tyhjästä.
Sanna Antikainen on noussut lastekodista kansanedustajaksi. Sanna on fiksu voimanainen jolla on runsaasti arkijärkeä toisin kuin kenelläkään vihreällä.
Järkinainen pitäisi suunsa kiinni asioista, jotka ei hänelle kuulu ja ei ohjeistais toisen puolueen jäseniä, mitä näiden täytyisi tehdä. Tyypillinen persu kun menee henkilökohtaisuuksiin ja tekis sitä politiikkaa sielä istuntosalissa ja jättäis lööppiotsikot vähemmälle. Hyi hitto.
Onneksi vihreät eivät puutu toisten autoiluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vihreä voi mennä asunto autolla Eurooppaan ja kierrellä eri maita. Se vasta härskiä olisi ollut että käyttää lentokonetta joka maassa.
Miksi pitää mennä, jos pitää niin menee sitten polkupyörällä kun niillä on monen kuukauden lomat.
Olen ymmärtänyt hänen olevan matkalla tyttärensä kanssa. Luulen, Virta haluaa viettää äiti-tytär lapsi aikaa. Ja matkailuauto lapsen kanssa on mukavampi tapa matkustaa kuin lentäminen. Säälittävää lentokoneessa lapset.
vihreiltä tosiaan historiaan jääviä kommentteja varmaan käyttävät näitä samoja teesejä ensi vaaleissa. ärsyyntyvät tosiasioista eivätkä ymmärrä että entistä naurettavammaksi tekevät itsensä. soffi itsehän huutaa ja heristelee sormea. kannattaisi mennä kouluttajalle kuin kulmuni aikoinaan SE KUITENKIN PITÄÄ MAKSAA IHAN ITSE. vai saisiko laskun ujutettua koneen kirjanpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kansanedustajat nostivat eniten kilometrikorvauksia PS-edustajat valloittivat kärkisijat
Kansanedustajat Juha Mäenpää (ps), Mauri Peltokangas (ps), Markku Eestilä (kok), Ritva Elomaa (ps) ja Rami Lehtinen (ps) nostivat viime vuonna eniten kilometrikorvauksia. (huom 2023)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/99045fe4-349d-4095-8fd1-c5ab00e80…
Ja tämä puolue on ottanut muut hampaisiinsa autoilusta. Heh heh.
Hukkasitko ihan oikeasti pointin? Ootko valvonut liikaa tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersuPoikien tämän viikon tumputuksen aihe.Viiameviikolla oli Jutan verkkosukkahousut.Hankkikaa elämä ja menkää töihin.
Eikös jutan verkkosukista ole jo 10 vuotta, kuopassako olet ollut tämän ajan.
Voi kuule.Se on tällä palstalla tumputettavana tämän tästä.Viimmeksi viikko sitten PeräkammairinIncelPersujen käsittelyssä.
ensi vaali mainoksessa soffi vedättää ducaton romua rinnettä ylös ja putkesta tulee mustaa kuin traktori pullinkissa konsanaan taustalla alppien huiput itkevät . olisi todella puhutteleva mainos. LIITY MEIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vihreä voi mennä asunto autolla Eurooppaan ja kierrellä eri maita. Se vasta härskiä olisi ollut että käyttää lentokonetta joka maassa.
Miksi pitää mennä, jos pitää niin menee sitten polkupyörällä kun niillä on monen kuukauden lomat.
Olen ymmärtänyt hänen olevan matkalla tyttärensä kanssa. Luulen, Virta haluaa viettää äiti-tytär lapsi aikaa. Ja matkailuauto lapsen kanssa on mukavampi tapa matkustaa kuin lentäminen. Säälittävää lentokoneessa lapset.
6-henkinen poppoo oli matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas. Alentuva kieltää muita olemasta alentuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Team-Turkkilan aamuvuoro touhuissaan.Suolen Uutisia kopioidaan sanasta sanaan Menisivät edes töihin.Mutta kun ei.
Kuten huomaat asiaan on monella sanottavaa, mikä sinä olet määrittelemään sen, mistä kansa saa puhua? Sulla ei taidakkaan olla oikeisiin asiouhin mielipidettäö vaan sun agendasi on vinoilu.
Mikä sinä olet määrittelemään mitä minä saan puhua.
Mä en kiistänyt sun oikeutta mielipiteeseen, jos sulla sellainen olisi. Kiistin sun oikeuttasi haukkua ja määräillä muita. Miksi et tekisi ihan omaa aloitusta aiheella "Minulla on kurja olo ja siksi vittuilen kaikille".
Ei ole kurja olo .Ja vittuilen vain Persuille
Kunhan et mutsille ja maikoille. Kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersuPoikien tämän viikon tumputuksen aihe.Viiameviikolla oli Jutan verkkosukkahousut.Hankkikaa elämä ja menkää töihin.
Eikös jutan verkkosukista ole jo 10 vuotta, kuopassako olet ollut tämän ajan.
Voi kuule.Se on tällä palstalla tumputettavana tämän tästä.Viimmeksi viikko sitten PeräkammairinIncelPersujen käsittelyssä.
Sormetatko itseäsi katsellessasi toisten runkkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö matkailu ole haitallista ympäristölle muutenkin? Kohdemaiden luonto kärsii turistilaumoista ja tavalliset ihmiset ovat ahdingossa.
Olen ymmärtänyt, että isommalla porukalla oltiin liikenteessä. Ei kai se silloin ole varsinaisesti äiti-tytär-aikaa.
PS:n tiedote. Niillä pyyhitään persettä.
Vierailija kirjoitti:
PS:n tiedote. Niillä pyyhitään persettä.
ei ole erityisen ekologista printtailla tiedotteita. Hyi sinua *sormenheristys*
Koskeeko kehopositiivisuussääntö vain oikeanväristä porukkaa?