Vanhemmat jättivät itkevän taaperon yksin rannalle ja menivät uimaan
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne varmaan näki taaperon koko ajan.
Joo niinhän ne näki, jos kerran olivat joutuneet käydä sitä vauvaa vesirajasta siirtämässä kauemmas. Ei siinäkään vaiheessa kellot soineet, että olisivat tajunneet uida vuorotellen.
Tuo on ihan kurantti tapa opettaa lasta olematta rääkymäön koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niinhän ne näki, jos kerran olivat joutuneet käydä sitä vauvaa vesirajasta siirtämässä kauemmas. Ei siinäkään vaiheessa kellot soineet, että olisivat tajunneet uida vuorotellen.
Höpön höpön, olivat muutaman metrin päässä.
Ja ajatelkaa, kotona voivat mennä jopa eri huoneeseen kun taapero itkee. Huoh!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt takaisin opettelemaan sitä suomea kouluun.
Aloittaja kaipaa kauhistelua - ei hyväksyviä vastauksia. 😆
Mikä on niin vaikeaa vuorotellen uimisessa? Toinen leikittää taaperoa rantavedessä.
Huostaan vaan, heitteillejättöhän tuo selvästi on.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kaipaa kauhistelua - ei hyväksyviä vastauksia. 😆
Ja luulee, että ihmiset ei osaa itse lukea ip-lehtiä vaan linkittää tänne eikä itsellään ole mitään mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan jätä itkevää taaperoa yksin, vaan menen lohduttamaan.
No hei, koulu opettaa uimaan sitten aikanaan.
Ilmiannettu!! Tästä on jo aloitus!
Taaperoa ei saa jättää yksin ei missään olosuhteissa. Kuka helvetin hullu jättää lapsen yksin uimarannalle. Kysymys on turvallisuudesta lapsella on ollut hätä pieni lapsi kauhuissaan yksin. Vanhemmat lähtee kysymys on jo henkisestä hädästä turvattomuudesta. Vuoden vanha on vielä aivan vauva. Herää kysymys jätetäänkö lapsi yksin kotiin kun baariin on päästävä. Nykyajan vanhemmat hulttioita eivät välitä lapsistaan. Huostaan ilman muuta.
Tässä tyhmintä että valita lehteen...
Mä olisin mennyt kyllä huutamaan vanhemmille että ei lasta noin voi pitää, vuorotellen pitää lasta vahtia. Lapsi voi olla perheessä ensimmäinen, eikä kokemusta aiemmin lapsista, silloin sattuu virheitä herkemmin....
Ois voinut jättää vaikka rattaisiin valjaat päällä, jolloin ei pääse karkuun. Kyllä meillä on joutunut lapset opettelee odottaa, mutta turvallisesti. Meillä on useampi lapsi ja mahdotonta välillä samalla sekunnilla kaikkia yhtäaikaa huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Kotona harvemmin hukkuu lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin mennyt kyllä huutamaan vanhemmille että ei lasta noin voi pitää, vuorotellen pitää lasta vahtia. Lapsi voi olla perheessä ensimmäinen, eikä kokemusta aiemmin lapsista, silloin sattuu virheitä herkemmin....
Ei se nyt ole ihan tavallista, että tuollainen virhe tulee kun on eka lapsi. On ihan luontaista vahtia taaperoa koko ajan, vaikka lapsi olisi ensimmäinen, ei sen tajuamiseen tarvitse olla edes erityisen välkky.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei mielestäni ole sellainen aloittelijan virhe, vaan nuo vanhemmat ovat todennäköisesti vähän vajaita. Vaihtoehtoisesti päihdeongelmaisia. Tällaiset asiat normaali ihminen tajuaa luonnostaan.
Varmasti tuo Nina toimittaa ottamansa videon Oulun sosiaaliviranomaisille . Kyllähän tuommoisesta holtittomuudesta pitää ilmoitus tehdä