Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäsäännölliset kuukautiset ja raskaustesti

Ehkä?
31.07.2025 |

Hei! Tilanne sellainen että olin suojaamattomassa yhdynnässä, (tiedän, helvetin typerää). Oltiin niin hurmossa, todella kiihkeitä ja asiat etenivät turhan nopeaa ja suojaus oli jäänyt laittamatta. Mies ei ollut lauennut sisään, mutta ainahan sieltä voi tulla.

Kannamme seuraukset/vastuun, niin älkää olko ilkeitä. Mies luvannut olla tukena kaikessa mitä ikinä tapahtuukaan.

Olen 24-vuotias nainen ja mies 26-vuotias. Molemmat haluamme lapsia, etenkin minä, mutta minulla on useita autoimmuuni sairauksia ja kuljen rollaattorilla jalkojen hermovaurioiden vuoksi. Rollaattori ei ole este lapsen saamiselle, mutta sairaudet jotka voivat olla herkästi periytyviä, mietittyvät. Lääkärin kanssa puhun jos plussaan tikkuun.

ASIAAN: Minulla on epäsäännölliset kuukautiset ja tästä tapahtumasta on n. viikko. Ovulaatiossa minulla turvottaa rintoja ja vatsaa sekä liman tulo ja olen seksuaalisempi. Ja tämä on tapahtunut n. 3vk sitten.

Milloin kannattaa aikaisintaan tehdä testi? Yhdynnän jälkeen vähintään kolme viikkoa? Minun kuukautisten kiertoväli heittelee 3viikosta 2 KUUKAUTEEN. Viimeiset on ollut n. 1,5 kuukautta sitten. 

Voiko hieman kovettunut alavatsa, lievä ärtyneisyys sekä arentuneet rinnat, tietyt etovat hajut ja lisääntynyt liman eritys ja finnit enteillä hedelmöittymistä? Kuukautisissa hieman samaa, mutta ovat helvetin kipeät ja voimakkaammat. Tässä lähinnä nippailua ja livempää oireilua. 

Kertokaa omia kokemuksia hedelmöityymisestä epäsäännöllisten kuukautisten kanssa ja milloin oireet alkoivat yhteyden jälkeen. 

Muistetaan olla kaikille asiallisia!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se testi kannattaa tehdä nyt. 

Vierailija
2/2 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin voi tehdä milloin tahansa ja nykyiset testit on niin herkkiä, että jos olet raskaana niin tulos näkyy kyllä testitikussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla