Kimppaseksi kaks miestä ja oma puoliso
M 25v N 23v
olemme tosiaa oltu 4 vuotta kohta yhdessä ja yksi lapsi tehy siinä ajassa, seksi muuttu synnytyksen jälkee yli 1v sitten aika hiljais eloksi ja alotteet vaikeita nykyää toisella vaikka haluttais, itsen yritän parhaani mukaan tyydyttää häntä ja saanki annettua orgasmin hänelle mikä on minulle tärkeää.
mutta haluaisin itse alkaa urhaaman siihe että kestäisin tämänajatuksen mielestäni en ole kovin mustasukkainen, annan puolison puhua baarissa ja ulkosyödessä muille miehill, eikä se minua haittaaa.
olen koittanu saada uudeenlaista kipinää seksielämään ja tämä kimppakiva homma on kokematta parisuhteen aikana, olen sinkkuna tätä harrastanut monet kerrat mutta haluan jotain eriä ja toivoisin että puolisoki innostuisi, hän osaa naida todella hyvin ja osaa monet seksi liikkeet, täydellinen siromainenvartalo, hänen naamansa 10/10 kaunis. hän on 160cm pitkä
kysyn välillä häneltä että oletko tyytyväinen seksiin nii hän vastaa joo välillä. minä ajattelen samalla tavalla kuin hän
Tämmöstä kipinää nyt ehkä alettais kaipaamaan, selvinpäi pitää harrastaa tätä!
Olen jonku aikaa mietiskillyt että haluaisin katsoa, kosketella puolisio ja hieroa häntä ja puhua kiihhotavia hänelle samaan aikaa kun toinen mies panee häntä ku omaan muijaa pannaa taakaapäi tai ihan sama mistä seksi asennosta. Haluaisin nähdä nauttiiko hän siitä että välillä vieraan miehen muna on hänen sisässään,(haluaisin tämän tapahtuvan hyvä ystäväni toimesta että hän saa koskea puolsioni niin paljon kua haluaa.
oma pituuteni on 179cm 91kg mies en ole lihava harrastan kehonranekkusta.
oman munani pituus aikalaille 18cm ja suhkot paksu, saatu aika täydellinen vekotin siitä pumpuilla tehtyä. Vaihdamme toki osia jossai kohi 2 naista ja yks mies. Mutta haluan antaa puolisolle ensimmäisen tälläisen kokemuksen että vieras/kaverini panee häntä
Mistä näitä typeryksiä sikiää?? Taitaa tämä helle olla joillekin liikaa?