Nämä helteet ovat jo naurettavia. E tarvitse kuin kävellä postilaatikolle ja taas tahmea hiki iholla. Olen käynyt suihkussa 3-6 kertaa joka
Kosta en kestä tunnetta että liimaudun kiinni huonekaluihin. Olo on tahmea ja nahkea.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille läskeille tule hiki aina kun kävelette pienen matkan? Ainakin te puuskutatte.
Sairaudet aiheuttavat myös ja vaikka olisi hoikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Laihduta saatanan kusipää et voit elää normaalillakin ilmalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan muista muina hellekesinä olleen tälläistä, että kun sängyssä makaa niin lakana tarttuu selkään kiinni ja ruokapöydässä tuntuu,että nahka liimautuu tuoliin! Lapsikin sanoi että hyi äiti oot tahmea. Usein aloitan aamun jääkylmällä pikasuihkulla ja sitten päivän mittaa suihkuja sen mukaan,miten on liikkunut. Ap
Kyllä mulla ainakin on aina hellleputkien aikana ollut noita lakanoiden selkään tarttumisia ja muuta "tahmaisuutta". Ihan normaalia, kun on tarpeeksi hiostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette laita ilmastointia päälle?
Pelkkä tuuletinkin riittäisi.
Mulla on pöytätuuletin nytkin päällä ja kun laitan käden sen eteen, niin siitä pelmahtaa sellainen todella lämmin, melkein kuuma löyhähdys käteen. Pelkkää lämmintä ilmaahan se tuossa pyörittelee, mutta onneksi kohta alkaa viiletä. Voi laittaa oven ja ikkunankin auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pöytätuuletin nytkin päällä ja kun laitan käden sen eteen, niin siitä pelmahtaa sellainen todella lämmin, melkein kuuma löyhähdys käteen. Pelkkää lämmintä ilmaahan se tuossa pyörittelee, mutta onneksi kohta alkaa viiletä. Voi laittaa oven ja ikkunankin auki.
Aha
Vierailija kirjoitti:
Jaksatko kuitenkin nussia helteellä?
Hyi mitä tekstiä
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan muista muina hellekesinä olleen tälläistä, että kun sängyssä makaa niin lakana tarttuu selkään kiinni ja ruokapöydässä tuntuu,että nahka liimautuu tuoliin! Lapsikin sanoi että hyi äiti oot tahmea. Usein aloitan aamun jääkylmällä pikasuihkulla ja sitten päivän mittaa suihkuja sen mukaan,miten on liikkunut. Ap
Eiköhän se helle ole aina samanlainen, kun lämpötila nousee kolmeen kymmeneen. Ei tarvitse etelään lentää😅 En ole koskaan tykännyt etelässä, kun koneesta laskeutuu, kaamea kerosiinin haju ja se lehmän henkäys🥵
Ärsyttää sitten heräillä sitten kosteaan tyynyyn.
Miksi täällä alapeukutetaan jos kehottaa käymään lääkärissä? Ei ole normaalia olla tahmea ja hikoilla kuin sika kävellessä postilaatikolle.
En tajua miten kovia jotkut sit on hikoilemaan, mutta kun kävin kaupassa, niin oli kyllä inhottavan hienhajuisia ihmisiä. Veikkaan, että peseytymiset olivat unohtuneet myös.
Älä kulje alasti niin ei iho liimaudu kalusteisiin.. Hyvää ohutta materiaalia olevat vaatteet kehiin.
Ei lääkäriin vaikuta mennä ja kertoa runsaasta hikoilusta. Otattaa pari verikoetta ja jos ne sattuu olemaan normaalit, "ei sinulla mitään ole". Jos olet nainen, lääkärin mielestä kyse on joko esivaihdevuosista tai vaihdevuosista.
Maksat vain siitä, että kuulet " ettei sinua mikään vaivaa".
Onkonpaljonkin ylipainoa kun noin herkästi hikoilet? Läski eristää lämpöä todella hyvin kehon sisälle joka tuon hikoilun aiheuttaa
Vierailija kirjoitti:
Luoja näitä valittajia. Toivottavasti helleputkista tulee jokakesäisiä ja vielä pidempiä kuin tänä vuonna.
Vain sairas paskiainen toivoo jotain tällaista. Ovat näitä jotka toivovat myös ydinpommia koko maahan että pääsisi muutamasta henkilöstä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Onkonpaljonkin ylipainoa kun noin herkästi hikoilet? Läski eristää lämpöä todella hyvin kehon sisälle joka tuon hikoilun aiheuttaa
Sinulla tuo läskeistä jankuttaminen on koko ajan mielessä. Oli aihe mikä tahansa saavut paikalle kertomaan ihrasta. Voisitko hakea apua tuohon fetissiisi ja lopettaa täällä spämmäämisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi, toinen on suuri. Laitoin ne ristituulettamaan. Parina viime päivänä tuulettimet ovat työntäneet pelkkää lämmintä tympeää ilmaa.
Luvattiin taas sadetta koko maahan mutta täällä Espoossa ei ole edelleenkään satanut. Joka päivä tuo polttava paskapallo helottaa taivaalla aamusta iltaan. Ei edes pilviä taivaalla. Todella epänormaalia.,Koskahan niitä sateita suotaisiin tällekkin alueelle? Ja jopa ukkosia josta kohkataan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla tuo läskeistä jankuttaminen on koko ajan mielessä. Oli aihe mikä tahansa saavut paikalle kertomaan ihrasta. Voisitko hakea apua tuohon fetissiisi ja lopettaa täällä spämmäämisen?
Luulen että on vähintään kehitysvammainen tyyppi kyseessä kun ei normaali ihminen jankuta aamusta iltaan kun muut on lihavia jos helteessä on hiki.
Kesällä on hiki. Se on ihan normaalia.
Tuli jo. Nyt on enää +21 :)
t. eri