Nämä helteet ovat jo naurettavia. E tarvitse kuin kävellä postilaatikolle ja taas tahmea hiki iholla. Olen käynyt suihkussa 3-6 kertaa joka
Kosta en kestä tunnetta että liimaudun kiinni huonekaluihin. Olo on tahmea ja nahkea.
Kommentit (64)
Mulla ei ole varaa käydä noin usein suihkussa. Maksan vedestä kulutuksen mukaan.
Sama vika. Uiminen ei auta sillä hiki tulee kun rannalta pyöräilee kotiin mutta suihkussa käyminen kallista.
Limainen epämukava olo ihan jatkuvasti.
Niin me ollaan ku limasia sammakoita HYI
Nauru pidentää ikää.
Kaadettiin juuri kymmenkunta puuta, karsittiin ja pistettiin pölkyiksi. Ihan hyvä vanhoile lihaksille kun on lämmintä, eipä revähdä lihakset.
t. Pari päälle 70v ukkoa.
ETKÖHÄN LOPETTELE JO TÄLTÄPÄIVÄLTÄ TOTA SPÄMMÄÄMISTÄ / jankutusta
En todellakaan muista muina hellekesinä olleen tälläistä, että kun sängyssä makaa niin lakana tarttuu selkään kiinni ja ruokapöydässä tuntuu,että nahka liimautuu tuoliin! Lapsikin sanoi että hyi äiti oot tahmea. Usein aloitan aamun jääkylmällä pikasuihkulla ja sitten päivän mittaa suihkuja sen mukaan,miten on liikkunut. Ap
Vain pöpi käy jatkuvaan kylmissä
suihkuissa. Ei ihme, jos sulla on jatkuva hiki, kun veri alkaa vaan kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Uiminen ei auta sillä hiki tulee kun rannalta pyöräilee kotiin mutta suihkussa käyminen kallista.
Limainen epämukava olo ihan jatkuvasti.
Mitä sitten? Mitä hiki haittaa.
Jaksatko kuitenkin nussia helteellä?
Vierailija kirjoitti:
en vaan jankuttaa vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Nauru pidentää ikää.
Kaadettiin juuri kymmenkunta puuta, karsittiin ja pistettiin pölkyiksi. Ihan hyvä vanhoile lihaksille kun on lämmintä, eipä revähdä lihakset.
t. Pari päälle 70v ukkoa.
Pystyn tuohon yksinkin mutta olen "vain" 45v. Mutta ei se puun kaato niin mielenkiintoista ole ettei voi odottaa syksyyn. Mä en kuluta näitä muutamaa hellepäivää siihen. Kuivumisen kannalta on aivan sama milloin ne kaadat.
käyttäkää kosteusliinoja ja baby wipseja esim kainaloiden pyyhimiseen suihkun sijaan.halvempi tapa ja säästää vettä hieman.
Vierailija kirjoitti:
käyttäkää kosteusliinoja ja baby wipseja esim kainaloiden pyyhimiseen suihkun sijaan.halvempi tapa ja säästää vettä hieman.
Ei todellakaan ole halvempi tapa.
Mitäs jos saunoisit? Lähtee se tahmahiki pois kun ei se suihkussa lähde.
On myös olemassa viilentävää nestesaippuaa, ainakin miehille.
Miten niin liimaudut? Kai sinulla on pitkät hihat ja lahkeet?
Luoja näitä valittajia. Toivottavasti helleputkista tulee jokakesäisiä ja vielä pidempiä kuin tänä vuonna.
Mä käyn illalla ja aamusa suihkussa. Ihan turha siellä on ravata. Maailma ei pelastu, eikä mikään auta.
Nauttikaa nyt kerrankin lämmöstä! 🌞🌞🌞🌞😍😎
Vierailija kirjoitti:
Aloittajasta en tiedä, mutta minä en jaksa nussia helteellä. Liian kuuma olla kiinni toisessa. Kun helteet loppuu, hyökkään mieheni kimppuun.
Mä teen ruumiillista tuötä ulkona jokainen arkipäivä.