Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyylilyylit

02.04.2007 |

Heippa!!!

Mitäs mimmit?

Tää pissi vielä tänä aamuna tikkuun, niin vielä näytti vahvaa ovista. Joten illalla " pitää" vielä pupuilla... onko teillä muilla ollut oviksessa sellasta kauheeta kipukohtausta, tosi nopeaa, munasarjojen kohdalla kun nousette esim. tuolilta ylös?? mulla oli tänään sellanen, ikävän tuntusta:( Hassu juttu on sellanen, että näin vahvoja viivoja ovistestiin en oo ikinä saanu!!!! se on sellanen paljon paksumpi ja tosi tumma se viiva... taitaa olla hyvä ovis??

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännää...*kiskoo kans lahkeesta* Voi Rimpe, miekin niin toivoisin sitä plussaa niin sulle kuin muillekin tietty..Ite en oo pysyny ovikseni perässä niin siihen en osaa sanoa mitään, mut peukut ja muut ulokkeet on pystyssä:D

Vierailija
62/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeella on niin pelottavaa... :) Mut ihania olette kun jaksatte pitää puntista kiinni.

Priscun mieliks: nipukka on jossain syvällä omissa oloissaan ja valkkaria tuntui olevan ihan omiks tarpeiks. Mittarin kaivoin myös ja se näytti 37,3' c...

Minäkö yllytyshullu? Ehei! :) Tää on jo pelottavaa... enköhän mä vielä tule kovaa ja korkealta alas jahka mennään viikko eteenpäin. Onneksi on ensi viikolla töissä sitä uuden opettelua niin pysyy ajatukset kivasti poissa tuosta omasta navasta.

Jospa sitä vaikka siivoilemaan alkais niin sais muuta ajateltavaa! ;)

Rimpe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuo hyvältä kuulostaa, oikein hyvältä!!!! Toivon niin paljon s itä plussaa sulle, kaikkia ulokkeita pidän pystyssä....

Mulla tänään 19/25-27, eikä mitään kerrottavaa:( ei tunnu raskautuneelta... voi mua:( mut toisaalta, oviksesta vasta 5 päivää, mut ei ole kyl dippiäkään lämmöissä ollu... ainakaan vielä, eiks se oo huono merkki? Napukkaa innostuin minäkin äsken kokeilee, aika alhaalla ja hyvin tunnettavissa, mut ihan napakka, lämmöt mulla tasaseen 37. Välillä 36,7 ja välillä 37,5. Mut niinhän ne aina on!!! valkkaria ei ole oikeastaan ollenkaan, sehän taas on huono merkki? plääh... odotan tätiä 12. pvä saapuvaks, ja jos se tulee aikasemmin mä suutun, koska sit on taas ihan liian lyhyt kierto.

Nyt me lähetään systerille istuu iltaa, palaan myöhemmin!!!

Vierailija
64/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunavuoro alkoi jo, mut ihan pikasesti pari juttua..

rimpe ja prisku: mulla ei ollu mitään limoja oviksen jälken ja lämmöt pysyi ihan normina koko ajan ja plussasin silti... eli vaikka limoja ei olis, ei aihetta menettää toivoa! (limat alkoi tulla takas vasta sit ku menkkojen ois pitäny alkaa...ja lämmöt edelleen ihan normit. vaikka olo on kyllä kuumeinen..)

te meinaan tulette tällä kertaa molemmat meitin mukaan odotuspuolelle!

nyt saunaan ja palaan myöhemmin!

sande

Vierailija
65/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuossa mieleen et eipä mullakaan ollut sitä kosteeta kautta oletetun oviksen jälkeen..ihan yhtä kuivaa oli ku aiemmissakin kierroissa, sekin sai uskomaan ettei tärppii tullut kuitenkaan:) Sannuskan kans samoilla linjoilla siis, ei tarttee olla paljoo vv et ois raskaana:)

Ette uskokaan miten paljon haluisin kiskoo teidät kaikki lyylimussukat täält tuonne o-puolelle:D

Nii,mut nyt tää painuu unten maille tai nukahan tähän istualleen..Öitä!

Vierailija
66/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää heräs vasta äsken, oltiin siellä systerillä istumassa iltaa ja kotiuduttiin niin myöhään että vähän väsytti!

Te ootte uskomattomia, sande ja minde, KIITOS! Sitä paitsi mä oon ihan hassu, mullahan on kolme lasta, ja kun oikein pinnistän muistia, ni (en kyl sillon kytänny itseäni) mulla ei ollu mitään muuta oiretta kun pois jäävät menkat. Muistan hyvin sen esikoisen kohdalla kun arvelin että tekiskö testin jo vai ei, ni mutsi kyseli multa puhelimessa, että onko sulla tissit arat, ja ei ollu, onko sulla lämpöä, ei ollu, ei pahoinvointia, ei mitään!!!! Ja raskaana tukevasti olin. Eli eihän se tosiaan mitään tarkota jos ei ole oireita. Mulla on kaikki mun raskaudet olleet loppuun asti helppoja, oireettomia, parasta aikaa elämässä:))

Tänään kuitenkin JO 20/25-27, eli jännitys näytelmä alkaa... PITÄKÄÄ NYT NIITÄ PEUKKUJA HEMMETTI SOIKOON!!!! hitsi mua alkoki ahistaa, olen niin varma ettei mun masussa oo ketään:((

Vierailija
67/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on iskenyt ihan hirveä siivous vimma päälle! Olen siivoillut noita harvemmin siivottuja koloja ja pesin tuossa joutessani koko kylppärin. Nyt on sormet hellänä kun sellaisella 2-puolisella sienellä jynssäsin kaakeleita ja lattiaa... :) Täytyy nääs keksiä koko ajan jotain tekemistä että ei liikoja ajatukset karkaa.

Sannuska ja Milenna: Olette te vaan ihquja kun jaksatte edelleen täällä meitä tsempata! Kiitos!

Priscu: Mitäpäs jos nyt lopettaisit tuon ennalta panikoinnin? Joo, pessimisti ei pety koskaan, mut surraanko sitten (yhdessä) jälkikäteen jos aihetta tulee? Mulla on pitkästä aikaa sellainen fiilis että jotain voisi olla tapahtunut ja mehän muutenkin kuljetaan yhtä matkaa niin eiköhän me yhdessä tuonne odotuspuolelle siirrytä!!?!

Tässä kierrossa mulla vaan on kp:t vähän jäljessä kun se täti viimeksi kuhni jossain...

(.) edelleen velloo sisuksissa välillä ja palelee vähän väliä. Eilenkin menin nukkumaan villasukat jalassa ja 2 täkin alle mutta silti vilutti. Saunan jälkeen otin yhden maltaisen ja siitä tuli niin heikko olo että toista ei tod. enää tehnyt mieli. No näille kaikille " oireille" on varmaan ihan hyvä selitys (ja siis joku muu kuin plussa), mutta nyt mä haluan antaa itselleni luvan uskoa siihen onnistumiseen! edes muutaman päivän...

Ja taas siivoamaan! ;)

Rimpe

Vierailija
68/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on rimpe ihan oikein, ja oikein hyvältä kuulostaa sun oireet, pidän peukkuja.

Mä odotan tätiä jo pian saapuvaksi, tuttu painon tunne alavatsalla ja selkäkipu:( sekä oikein tuttu pms- kiukku vitutus. Joten mä en viitti huijata itseäni, ei tullut joululahjaakaan....PERKELE. Ja kierrot lyhenee... mä oon näköjään rikki.

Vierailija
69/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän Priscu vielä heitä kirvestä kaivoon! Reunalla saa toki killua mut ei ennen tätiä pudoteta alas? Eihän?

Nyt Priscu hymyä huuleen! Ja ajatellaan positiivisesti:tässä kierrossa sä tikutit oviksen! Sehän oli tuossa talvella hukassa? Ja se täti ei ole vielä tullut!!

Noita hiton oireita mulla enemmän tai vähemmän joka kierrossa, mut nyt mä naivisti elättelen toiveita ja sitten kun täti taas tulee niin petyn tosi kovaa, mut se on sen ajan murhe. Ehkä se on tämä jatkuva vilu, mikä nyt pitää toiveita yllä...

Rimpe

Vierailija
70/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ulokkeiden voimalla:D

Oispa tosiaan ihanaa jos te pääsisitte yhtäaikaa odotuspuolellekin:) Ja tietty te pääsettekin..Ihan just, eikös niin?

Ja Rimpe; Tottahan noin ihquja naisia käydään mielellään tsemmppaamassa!

Vierailija
71/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä vielä tietenkään oo luovutettu, mutta en kyl enää jaksa uskotella tota vauvautumista, NIIN selkeet täti oireet päällä... ne kyllä tunnistan:) päätä särkee, vituttaa, masentaa ja tekee mieli syödä kaikkee paskaa koko ajan, pissattaa, riitelyttää...

Ihmeen " selkee" olo kuitenkin on! Sellanen et alkaa hyväksymään tän asian. Ja toisaalta, sit musta tulee personal trainer:) se on kivaa, ja siihen mä pystyn, perkele!! En sit saa lasta, mut saanpa opiskella taas. Tää oli tällänen kierto ja viimonen yritys, missä otin nää mun " järeet aseet" käyttöön, ja jos se ei auta, ni ei sitten. Ei mun maailma lopu siihen jos en saa enää vauvaa, onhan mulla kolme tervettä ja ihanaa tyttöä! Sit eilen tuli sellanen olo, kun miehen kans kahestaan möllötettiin ja katottiin leffoja (tytöt isällään) että sit me ei saatas enää ikinä, no okei, sit ku lapsi olis tyyliin 15 vee, olla kahestaan ja möllöttää, et sit se on taas sitä toisenlaista arkee... ja meillä ei ole ketään sellasta, joka ottas joskus meidän lapsen hoitoon, jos sellanen saatas... et sellasia mietteitä.

Eli rimpe, reunalla keikutaan ja ootellaan, oikeastaan kyllä vaan sitä että olis kroppa terve, ja alkas vasta aikasintaan to täti, muuta en jaksa ootella.... mut mä oon ihan okei:)) en kuole tähän;)

Vierailija
72/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu, hienoa ett sulla on elämä vielä negan jälkeenkin, kiva et jaksat suunnitella " uutta elämää" =) Mutta eiköhän se plussakin sielt pätkähdä, uskon vakaasti!!

Omassa navassa (missä navassa, eipä sitä ole muutamaan vuoteen tuolta läskimakkaran alta löytyny, onkohan sitä enää... ) ei mitään uutta. Hermoja raastavaa tää parin viikon odottelu et pääsis testaan. Miten nää päivät voikin mennä niin hitaasti =/ Hitsin ovis ku tuli niin myöhään, nyt joutuu sit odottaan vielä monta päivä lisää siitä normaalista... Nyt taitaa olla vasta dpo4... Jos kierto olis ollu normipitunen niin nyt olis jo dpo10 ja olisin jo pissiny tikkuun... No ei auta muuta kun odottaa... Jos nyt tulis se plussa kun antaa odotuttaa itteään =)

Nippara kp25/29(35?) yk8

Vierailija
73/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taasen kuhissut pääsiäisen vimmalla!!

Testasin aamupäivällä ovisplussan =-) Tuli suht tasavahvat viivat! Olin ihan äimänä, et näin aikasin :-O!! kp on vasta 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äsKENn sit testasin epäuskoisena uusiks, ni olipa se viiva sit jo inasen haaleampi :-/ VITTU!!

Kai se munis sit vihdoin ja viimein poksahti ulos torvesta, ja mitä ilmeisemmin varmaan sit jo eilen,,kun EN IDIOOTTI KUUSSU TIKKUUN, ko ajattelin, et ei se ovis vielä voi olla :-( toivoa toki sopii, että se on vasta tulossa, mut kyl taas taisi käydä perseet! Kohta 7kk yritystä, kaks muniksen irtoomista sillä aikaa, ja tämän sitten omaa tyhmyyttäni missasin, tai ainakin luulen niin :-( Kyllä mun mahaa juilii nytkin...Mut nyt kun oikeen mietin, ni eilen mun nännit oli aivan toivottoman arat...Morjens!!! Ei meinaan sitten sekstailtu eilen, vaikka piti, ja oli jo kalsaritkin poissa, ja ukko mun selässä kiinni, mut se oli aika taval pöhnääntyneenä, ja mää olin väsyny, enkä jaksanu alottaa mitään parin tunnin käänni-seksiä, ja siihen sit sammuttiin:-/ VITTU, VITTU JA VITTU!! ei tarvii lohdutella, nyt ne ei auta!!! Älkää sanoko, et kyl vielä voidaan keritä, ja voihan siellä olla vielä edellisiä simppoja ollut, tai jotain muuta...

Just hehkutin miehelle aamupäivällä, että jee, mulla on ovis!!! Että laitetaan olkkarin lattialle peitto ja sit kun on tultu saunasta ja laitettu likka nukkumaan, ni nautiskellaan toisistamme...

Nyt tekis mieli vääntää porut!!

Likkakin on ripuloin koko armaan päivän, ja nenä vuotaa jälleen :-( SAATANA!!!!

nonuli

Vierailija
74/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli, en nyt osaa sanoa kuin että Voi Mätämuna!!! Mutta kun taas kaivelin suosikeistani ton hienon taulukon, niin luulen että kaikki ei todellakaan ole vielä menetetty!!! Ovishan on yleensä 12-36 tuntia sen tikkuplussan jälkeen, se tikkuplussahan tarkoittaa LH piikkiä, ei ovista =) Ja jos tota taulukkoa oikein tulkitsin, niin eikös se tikkuplussa tule päivänä -2, joten sullahan on mitä parhaat mahdollisuudet (siis jos tikkuplussa olis ollu parhaimmillaan eilen)!!! No joo, et halunnu selityksiä jne, mutta ku oon tällänen itsepäinen aasi, niin laitoin kuiteski!!

http://www.epigee.org/health/infertility.html

Halien kera

Nippara

Vierailija
75/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa anteeksi mun purkaus!! * pyydän nöyrimmin anteeksi*

Mun pahamieli jäi jo saunaan!! Sitäpaitsi, voi olla, että tein tuon toisen testin .liian myöhään, kun siinähän lukee, et pitäis testata 10-20 välillä, ja mä testasin melkein kasin kohalla...noh. tää on tätä spekulontia taas!!

Nippara *halaan* kiitos, että valoit uskoa kuitenkin!! TIEDÄN, että ne viivat ei tarkoita vielä ovista, vaan, että se tapahtuu kahden vuorokauden kuluessa =-)) Joten meillä tosiaan on vielä mahdollisuudet!!! Ja, ei ne viivat niiiin vaaleat olleet... inasen inasen vain!! Sitäpaitsi, ei ne kaksi viivaa silti takaa sitä, että siellä välttämättä mitään musnista edes irtoaa :-/ ei todellakaan!!

Nyt ei voi täälläkään kuin odottaa, ja toivoa parasta!!!

Me saadaan sitten kaikki piinailla, pian jopa minäkin!!!

Mää meen nyt laittamaan tyttöä nukkumaan, ja sit alan paneskella mun ukon kanssa...ja pistän sen panemaan useempaan otteeseen ;-))'

rakastan teitä kultaisia lyylejä!!

Vierailija
76/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on vuosisadan täti tulossa... saatana. Päätä särkee ihan saatanasti jo, ja vittu ku raivostuttaa ja itkettää kaikki. P E R K E L E.

nippara, ihan niinku nonuli tossa totes, sää olet kyl ihana... aina jaksat välittää ja valat uskoa meidän höyrypäihin ja aina sulla on esittää " faktaa, sä oikeesti TIEDÄT etkä ole tietävinäsi asioista. Kiitos olemassaolostasi:) haliii.

Nonuli rakas kultaseni pikku ystäväni;) hyvä että surut jäi saunaan, koska aivan turhaan huolehdit, niinku tossa ed. viestissäsi totesit:)) tänään vaan kunnon nusuttelua, ja pistä se ukko panemaan parastansa. Kaikki on ok, eiks je??

Mä lähden suihkuun ja itken niagaran. voi vittu kun pitää muniksenki kohalla tuikkia, saatana....

Vierailija
77/77 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen ennen tuonne enskoihin kirjoitellut, mutta kun tosiaan enskoja ollaan niin ei kokemusta ei vielä tärpeistä ole.

Siksi siis pikaisesti tunkeudun tähän pinoon ja käännyn teidän kokeneiden lyylien puoleen. :)

Niin hulvattomalta porukalta vaikutatte että teiltä on helppo kysyä.

Niinkin " simppelin" jutun tahoisin tietää että kuinka usein pöllytätte peittoja? :)

Tänään muuttui ryminällä kp30 kp1:ksi ja alkoi yk5. Vasta siis yk5, mutta tuntuu että nyt jo ihan hermorauniona... Ja en siis tahdo mitenkään loukata ihmisiä joilla yk jo tuhisee toistakymmentä tai yli.

Jotenkin mukamas ei tällä hetkellä osaa tuijottaa kuin omaa napaa. Anteeksi siitä.

Mutta siis tosiaan kuinka usein te olette nuuheloineet silloin kun tärppejä on tullut?

Joka päivä? Joka toinen päivä? Heti tädin jälkeen ja minne päiviin asti?

Toki riippuu paljolti siitäkin että löytääkö/tunteeko oviksen.

Itte en löytänyt tikuilla enkä osaa sitä vielä fiilistellä.

Kaikki ns. järeämmät aseet tahtoisin ottaa tässä kierrossa käyttöön ja tämäkin siihen kuuluu. :)

Kaunis kiitos teille ja anteeksi " tunkeilu" :)

-Janna-