Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tyylilyylit

02.04.2007 |

Heippa!!!

Mitäs mimmit?

Tää pissi vielä tänä aamuna tikkuun, niin vielä näytti vahvaa ovista. Joten illalla " pitää" vielä pupuilla... onko teillä muilla ollut oviksessa sellasta kauheeta kipukohtausta, tosi nopeaa, munasarjojen kohdalla kun nousette esim. tuolilta ylös?? mulla oli tänään sellanen, ikävän tuntusta:( Hassu juttu on sellanen, että näin vahvoja viivoja ovistestiin en oo ikinä saanu!!!! se on sellanen paljon paksumpi ja tosi tumma se viiva... taitaa olla hyvä ovis??

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas juttua kerrakseen, en nyt millään jaksa kaikkee muistaa kun radea pukkaa inhottavasti päälle :)

Sannuska oli raskautunut tässä välissä, onnea hirmuisesti :) tervetuloa odottajien joukkoon.

Lotalle tsemppiä, sais tosiaan jo kyllä helpottaa tuo sinun olo.

Priskulle peukut pystyyn, että jouluvauva tulis teille bd bd bd :)

Milennalla on ultra jo lähellä, ite odottelen kutsua np-ultraan... varmaan pääsen taas sinä viimesenä mahdollisena päivänä sinne niinku kävi esikoisen kanssa.

Mä oon nykyään niin kiireinen, etten edes aina muista olevani raskaana, vaikka maha onkin mukavasti jo tiellä :) mä oon varmaan muutenkin tulossa hulluks ku muka aina illalla ku oikasen sohvalle lukemaan tai kattomaan telkkua tunnen mukamas liikkeita :O mut kyllä ne niin samantuntusia on ku esikoiselta etten ymmärrä mitä muuta ne vois olla. 12. viikko on nyt menossa ja tuntuu ettei mikään vaate mahdu enää päälle. Töissä sain vielä pidettyä tämän salaisuutena, nyt oon viikon ollu lomalla ja ens torstaina olis mentävä töihin, silloin se kyllä paljastuu kaikille =D

En nyt muista kuka olikaan se kesän toinen morsian... mulla on juhannuksena jo häät ja häämatkakin takana päin, ihan kesäkuun alussa astelee tämä lyyli pitkin kirkon alttaria. Kauheesti on tekemistä ja sen takia niin kiire onkin. Nyt rupee kaikki asiat olemaan hoidossa ei puutu ku kuulutukset ;) Koko loma tässä onkin juostu enemmän tai vähemmän pitkin pitäjää.

Kouluhommat laahaa pahasti jäljessä, niihin pitää varmaan paneutua perjantaina ku poitsu lähtee mummolaan hoitoon koko päiväks ja yöks :) meillä on illalla sitten viininmaistelu talkoot, joihin ite en tietenkään pysty osallistumaan mä sitten vaan teen ruuat ja tarjoon viiniä =)

Poitsu on ollu kuumeessa nyt muutaman päivän ja tuntuu ettei omakaan olo ole hirveen kaksinen, ei kyllä haittaa ollenkaan ettei oo pihalle päästy pojan kanssa ku on ollu noin huonot kelit muutaman päivän.

No nyt suihkuun kohta lähdetään ostamaan poistulle kolmipyörästä ja tälle mammalle jotain mammavaatetta...

Kaikille lyyleille oikein mukavaa pääsiäistä ja plussaonnea sitä toivoville +++++

B-E rv 11+2

Vierailija
42/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: Joo, sun pitää jutella sen miehekkeen kanssa. Eihän tosta mitään tule!! Nonuli sanoikin jo noista vuoroaamuista esim.? me tehtiin mun exän kanssa niin, ja jaettiin muutenkin lastenhoitoa paljon... exä oli siitä ihana mies, että se kyllä ottikin heti oman osansa vauvan/lapsen hoidosta, ja mä pääsinkin pian myös oman rakkaan harrastuksen pariin ja tyylliin kampaajalle/tyttöjen iltaan:) Tehtiin myös niin että vkonloppusin toinen nousi la aamuna ja toinen su aamuna... että näin. Jutelkaa!

B-E: ihana kuulla susta aina välillä, ja sun kasvavasta masusta:) voi hyvin.

Lotta: saisi se sun osalta loppua tollanen paska suoraan sanottuna!! Mä toivon sulle pikaista paranemista...halit myös.

Kiitos teille kaikille tsempityksestä. Ootte te kyllä niin ihania!!!!!! nonuli, sä oot niin oikeassa siinä, että pitäs unohtaa kaikki nipukat, lämmöt jne. Tieto lisää tuskaa, ja ehkä en olis halunnu tietää tätä kaikkea mitä nyt tiedän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt unohdetaan koko raskautuminen, ja nautitaan elämästä ja etenkin MIEHESTÄ ;-)) joko olet saanut HALUT takasin :-O kat nyt o pääsiäinen ja munia paljon jokapaikassa!! Mää aion ainakin tehdä tästä pääsiäisestä, ERITTÄIN munaisan ;-)) katos, sit yht´äkkiä huomataan, et ollaan masut pystyssä =-) Eli nyt sormet ulos sieltä pimpasta, kyllä se napukka siellä pysyy ilman hipelöintiäkin ;-) ja kuumemmittari pois kainalosta, sinne kaappiin!! Noni, nyt nauttimaan!!

Sinä ruskeasilmä: mulla on ne häät elokuussa, ja alkaa kanssa olla jo hyvässä mallissa :-) Sulla on NIIN ihanasti jo viikkoja kasassa, ja alkamassa se " auvoisa" odotusaika =-) Kyllä ne voi oikeinkin hyvin olla jo vauvan liikkeitä joita tunnet, nimittäin, minökin tunsit ekat liikkeet jo viikolla 14, vaikka oli vasta eka tulossa =-) Mukavaa shoppailureisua Sulle!!

meen taasen!!

nonuli

Vierailija
44/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mää tekisin ilman sinnuu:D Ok, sormet ei enää pimppaan, ja kuumemittaria en laita kainaloon!! Mut haluja en oo saanu takasin... yrjöttää ajatus pupujen hommasta:( jännä juttu muuten, kun mä oon aina ollu se innostuneempi osapuoli!! Ni nyt ei vois vähempää kiinnostaa... inhottavaa. Sitä paitsi mulla on vähän niinku hiivasienen olonen tunne, plääh:(

Vierailija
45/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisku! Käyhän ostamassa niitä Gynophiluksia, ne helpottaa pimpan olotilaa!! Mulla on usein hiivaa, ja ne on tosi helpottavia palluroita!! Ei kannata ostaa niitä kalliita, kaiken bakteerikannan tappavia lääkkeitä, kun on tuollaisia hyviä maitohappobakteereja olemassa!!

Paas hakien ja kokkeillen!!

Kyllä ne halut sitten pimpan parantumisen myötä taas palaavat ;-)

nonuli

Vierailija
46/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-E: Mulla kun on se ultra, nii viikkoja pitäis olla 12+2, muistaakseni.. Oudon myöhään kyllä jättäävät sulle sen ajan antamisen..

Priscu ja Nonuli; Teillä vaan juttu lentää..tämmösellä kiltillä tytöllä posket punehtuu kun teijän juttuja lukee..pervot..:D

Mutta pitäkäähän munaisaa pääsisäistä, mulla on kans halut ihan kateissa, väsy on illalla niin mahtava, ettei kyl jaksa aatellakaan..

Mulla taitaa olla vaan ne suklaaversiot mielessä:)

Juu, pitää koittaa puhua miehen kans, vaikka siitä on kyl juteltukin, mut ei taida perille mennä..itsestä tuntuu vaan pahalta tietää et pitäis tehä sitä sun tätä, mutta ei vaan millään jaksas ja mietityttää et onko se vaan laiskuutta ja aatteleeko mies niin..

Jossain vaiheessa meil oli niin et vuoroaamuin noustiin ja sit illalla vuoroin nukutettiin tyttö(siis kun ei enää tissillä ollut), mut en muista miten se sit meni näin taas..

No, lopetan tän valituksen taasen..miten sitä tuleekin tänne aina valitettua? Te ootte niin hyviä kuuntelijoita:D

Lääkärissä siis kävin, ja kaikki oli kuulemma kunnossa. Lääkäri kokeili kaikki nivelet ja sanoi et onnea vaan raskaudelle, näemme ens vuoden tammikuussa. Lääkkeitä saan syödä niin kuin tähänkin asti, vähän pienentää annosta jos ei tuu kipuja jne.

Nyt meen leikkii tytön kans legoilla:)

Vierailija
47/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

thanks nonuli ponilla ratsastaja;) käyn kipasee...

Miltsu: hyvä et kaikki ok, me ollaan vähän kait sit pervoja??

Vierailija
48/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on kuulkaa niin että tämä lyyli on ihan tohkeissaan, kun on muutama vapaa päivä tiedossa!

Nonuli taisi olla tuosta minun pollastani huolissaan? Katsos kyllä se kestää kun se on niin laho että ei siihen mikään pysty.. :)

Tai ainakin melkein. Mut oikeesti mä kyllä nautin tuosta työstä, kun alana tuo on vieläkin ihan uusi niin joka päivä oppii paljon uutta! Ja varsinkin nyt kun pyhien jälkeen siirryn taas ihan uusiin tehtäviin...

Priscu on halut hukannut? Oletkos oven takaa jo etsinyt? Tai sitten sieltä alalaatikosta?

BE: Mukava kuulla sinusta! Voi mä kuuntelen melkein kateellisena noita sun hää juttuja! Omista kun on jo kohta 7 vuotta aikaa... Oli niin ihanaa suunnitella kaikkea...

Milenna: Onko sulla siis joku lääkitys niihin niveliin? Saanko udella että mitä sä popsit?

ON: ovis on joko juuri mennyt tai ihan pian tulossa kun kivut on sellaiset että ei koskaan... :( Peitoissa on aktiivisesti peuhattu, mutta eilinen oli valitettavasti väli päivä, juuri kun mä kuvittelen että ovis olis käsillä niin meiltä vanhuksilta loppuu turnaus kestävyys!! ;) No jos vielä tänään ehtis paikon tekemään? Tikkuihin en siis enää koske ja mittarin jätän tuonne kaapin perälle pölyttymään.

Nyt tämä lähtee opettelemaan messengerin saloja, kun viimein sain sinne tunnukset luotua...

Rimpe *loma fiiliksissä*

Vierailija
49/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kanssa kysellä sulta Milenna, et mikä reuma sulla on ja mitä lääkitystä sää käytät?? Mullakin on reuma, siis sairastin lapsuusiän nivelreuman, ja se välillä vieläkin peikottelee!! Mulla ei ole tällähetkellä mitään reumalääkitystä, mutta tohon nilkaan on kaikenmoisia särkylääkkeitä!! Tiistaina, heti pääsiäisen jälkeen olen menossa Heinolan reumasairaalaan, mulle tehdään siellä magneetikuvaus ja jotain muita tutkimuksia ja hutkimuksia, ja sitten tehdään leikkauspäätös mun vasempaan nilkkaan, se on nääs aivan sökö!!! Mun perheeni tulee sinne kanssa, asutaan siinä sairaalan vieressä olevassa hotellissa!!!

Rimpe, Sinä oviksen löytänyt seksin harrastaja!! Saanko udella, mitä työtä teet???

meen taas!!

nonuliponuli

Vierailija
50/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ihan ekaks se " pervot" -kommentti..ei se ollu millään pahalla..

Ja tokihan saa kysellä..Mulla todettiin joulukuussa 2005 nivelreuma, vissiin oli jo teini-iästä asti ollut, mut silloin tytön syntymän jälkeen sit puhkes. Olo alko olee aikas huono, aamuisin sai melkeen itkee et pääs sängystä ylös, vauvan hoitamisesta ei meinannu tulla mitään kun en jaksanut ees sitä nostaa kunnolla..alko tulee alakuloisuuttakin, mietin et tätäkö miun elämä tulis olee koko loppuelämän..ikääkin oli vasta 22v.

No, sain sit lopulta lääkityksen(kun älysin lääkäriin mennä), ekaks salazopyriniä, ja kortisonia tabuina, sit metotrexaattia lisäks, mut sen sain viime syyskuussa lopettaa, kun sanoin lääkärille et meil ois toinen lapsi suunnitteilla, ja se kortisonikin oli vaan semmoinen pariks kk tarkotettu aloituslääke. Joten nyt menee vaan toi salazopyrin, ja sillä on pysyny pahimmat kolotukset pois. Elämäkin alko kyl tuntuu taas elämisen arvoselta kun ne kivut sai pois:)

Juu, tulipa pitkä juttu, mut toiv. tuo nyt vastas kysymykseen:)

Vierailija
51/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 15 kun mun reuma puhkes! Ja olin kans aamuisin niin kankee, et en meinannu liikkeelle päästä kirveelläkään!! Mulla ei kyllä sillon ollu kauheesti särkyjä, tietty arkuutta ja sellasta kankeutta ja klinkutusta paljonkin!! Söin kanssa sillon salazopyriniä, ja kortisonia tuikkailtiin vain paikallisesti injektioina!!! Toisilla oireet häviää raskauden myötä ja toisilla pahenee ennestään!! Hyvä jos on nyt pysynyt kurissa, ja särkyjä ei ole!! *halaan* ei ole kiva tauti :-( mutta kyllä sen kanssa pystyy/oppii elämään täysillä!! Mää olen jo kohta 15 vuotta klinkannut tota nilkkaani, mutta nyt ekan raskauden jäljiltä(painoa kun tuli 20kiloa, ja senttejä mulla on vain 150) niin, en ole klinkuttamatonta päivää enää nähnyt! :-( Juossut en kyllä enää ole ainakaan 7vuoteen, ja lätkän pelaaminenkin jäi kokonaan sen vuoksi!! Siis rakauden aikana painoa tuli noin paljon, ei ole enää, kun muutama hassu ylimääränen...;-) !! ja me ei tollasista pervo-jutuista pahastuta, kyllä mua saa pervoksi kutsua...ihan nonuli the pervo vaan, näin lyylien kesken ;-))

meen taas!!

nonuli

Vierailija
52/77 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ulkopuolisena olen paljon juttujanne lueskellut. Ihanan aktiivista kirjoittelua. Halusin vain tulla kertomaan, että olette aivan mahtavia persoonia ja pidän todellakin peukkuja teidän kaikkien yrityksille. Itselläni on myös suuret vauvahaaveet ja oleilen tuolla haahujen pinossa. Niin, ja oikein onnellista odotusta jo plussanneille!

Mukavaa pääsiäistä!

Siru-Sofia

Vierailija
53/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä ja kevään jatkoa muutenkin, Siru-Sofia, sinullekin!

Nonuli; Mulla sillon teininä oli sillon tällön toinen kyynärpää ja saman puolen polvi välillä turvoksissa, silleen et tuli liikerajotusta,mut se aina meni poiskin..enpä osannut arvata et se vois reumaa olla, ku aattelin et sehän on vaan joku vanhuksien tauti.

Ja lääkärit ihmetteli et mikä se on, kun verikokeet oli aina puhtaat..No, nytpä tiiän et se reuma voi olla vaikkei verikokeet sitä näyttäiskään..

Juu ja se aamujäykkyys oli jotain ihan kamalaa..nyt voi jo vähän vitsaillakin, et mulla oli pahempi aamujäykkis ku miehellä:D Mut sillon ei kyl paljoo huvittanu..Sillon ku tyttö oli ihan vauva, niin miun piti herättää mies yöllä et nostais vauvan miun viereen imetettäväks, kun en ite kyenny nousee niin äkkii.

Mut joo, onneksi se on nyt mennyttä, saa nähdä miten kipeeks tuun jos/kun tän vauvan saa maailmaan asti.

Ei oo varmaan kiva sullakaan sen nilkan kans, sympatiahalit siulle:)

Nyt pitää taas mennä höpöttelemästä..

Vierailija
54/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru sofia: Voi kulti, kiitos, ihana olet:)) tervetuloa tänne meidän kanssa keskustelemaan, täällä on tosi hyvä ja turvallinen olo.

Miltsu: sie oot hassu:)) ei me loukkaannuta, me ollaan niin suolasessa vedessä keitettyjä;) mua saa kans sanoa ihan mikskä vaan, mä vaan nauran...

ja sit Nonuli ja Miltsu ytessä: mä toivon teille ihan kauheesti voimaa ja vahvuutta vaikean sairauden keskellä... ei se ole koskaan helppoa, mut niinkun nonuli tais sanoakkin, sen kanssa varmasti oppii elämään! Hyvä että se on teillä kuitenkin hallinnassa. Mää halaan teittii... ootte te sellasia sissejä:)

Rimpe: Kiitti soulmade, se olikin alalaatikossa, miten perhanassa se sinne on menny, ja mistä sä tiedit?!? Hyvä tyttö, kun olet jättänyt mittarin ja tikut sinne taka-alalle, et sä niitä tarvi, tulee se vauva ihan vanhanaikasella f u c k:llakin!! Ei siihen ole ennenkään käytetty tikkuja tai mitään!

Tiiättekö mitä me eilen tein?? Joo- o, mä vedin pienet pääsiäiskännit:D oli kivaa!!!! nyt ei niinkään:( kaamee kapula.

Sit mä luen sellasta kirjaa ku perhosen lento, voi itku... siinä pienen Ellenin äiti kertoo Ellenin 20 viimeisestä päivästä kun tyttö kuolee syöpään... se on niin rankka, ihana, koskettava ja kamala kirja... itken koko ajan kun sitä luen. Ajattelin kun luin sitä, että jos mä saan valita, että mun tytöt olis aina terveitä, en koskaan muuta pyydä. Terveys on kaikista tärkein asia. Jos saatte lainattua kirjastosta, niin kannattaa lukea. Pistää ajattelemaan...

Mutta missäs on nippara? Mitä nipparalle kuuluu??

Vierailija
55/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priskuko se mua kaipaili... Täällähän minä, missäs paska muualla kuin rattailla =DD (<-- lempparisanontani, vaik en ymmärrä miks paska on rattailla ;)...). Elän tällästä oviksen jälkeistä hiljaiseloa. Nyt on nusuttelut nusuteltu ja pelkkä ajatus seksistä oksettaa. Luulisin että tossa 18.4. vois testailla jos ei täti sitä ennen oo saapunu. Helevetti kun siihen on pitkä aika, haluu heti!!! Mut nyt täytyy poistua, ukko hajottaa paskahuusia =D Eli alotti vessaremontin...

Nippara kp23/35?? yk8

Vierailija
56/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se olin kun sua kaipailin!!! Sulla on vähä samanlaisia ajatuksia kun mullakin, kun ovis ohitettu turvallisesti, ei TODELLAKAAN nusuttelut kiinnosta yhtään!! Ihanaa vaan, kun saa taas olla ainakin 2 vkoa rauhassa nusuttelulta:)))

Vierailija
57/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa aihetta latkaakseni niin noi s-tuhut ei kyllä meikäläistäkään kyllä tällä hetkellä juurikaan kiinnosta.. eikä kyllä vois mitään harrastaakaan tän helvetin vuodon takia.. mies parka..

aamulla oli ihanaa herätä kun esikoinen meni innoissaan kattomaan onko pääsiäispupu tuonut suklaata, ja ihme kyllä (!) suklaamuna löytyi ja ilo oli ylimmillään.. ilma nyt ei varsinaisesti ole ollut mikään hehkeä, aamulla satoi räntää, nyt vähän pilkottaa aurinko.. pitäisköhän lähteä ulkoilemaan..???

lotta

Vierailija
58/77 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on se nyt sitten niin, et ei nussiminen kiinnosta enää Nipparaakaan...johan nyt on markkinat, mulle kyllä maistuu...eilen ehtoollakin sain oikeen kunnolla...ja aamulla olis kans tehny mieli kieriskellä, mutkun oli talkooväki jo melkein ovenkahvassa kiinni ;-) no, mut nyt on sittten pihalta kaadettu puita ja paljon!! Valoa tulvii ovista ja ikkunoista =-) Ehtoolla sitten lisää naiskentelua, nam...munaa mulle ;-)) siis pääsiäismunaa =-)

Kiitos taas halituksista Prisku ja Milenna!! *halaan takaisin*

Vai pääsiäiskännit Prisku ;-) Mää ajattelin vetästä sellaset sitten huomenna :-) ei vaan, ei sitä oikeen perseitä enää voi ottaa, kun on tollanen pikkuinen tyttö olemassa :-) mut pienet ja sievät kuitenkin! Tänäänkin aion maistaa muutaman ölysen saunan jälkeen=-))

meen taas!!

nonuli

Vierailija
59/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt varoituksen sana heti alkuun: Tulee omaa napaa niin että riittää!

Nyt on tällä lyylillä pasmat sekaisin. Kp:t taitaa olla jo 17/~26 ja ovis on ollut ja mennyt. Tikuttanut en siis tässä kierrossa mutta alkuviikosta oli kivut sellaiset että niiden perusteella oletan oviksen olleen. Tuo on kaikki vielä ihan ok, mutta nyt on eilisestä asti vaivannut ihan hirveä vilu... Paha olo aaltoilee ja ajattelinkin jo eilen että jonkun vatsa pöpön olen haalinut itselleni. Väsyttää, janottaa ja vessattaa.

Tää on taas ihan järjetöntä! Mä lupasin itselleni että enää en tutkaile näitä olotiloja pitkin kiertoa vaan tässä sitä taas ollaan.

Tosin nämä huomaa kyllä ihan ilman tutkailujakin.

Virkistäkääs nyt tämän muistia, kuinka nopeasti se kiinnittyminen tapahtuu? Siis jos ovis olikin jo kp 10 tienoilla (limat silloin parhaimillaan) niin olisiko nuo kp 13-14 kivut voineet olla jo kiinnittymisestä johtuvia? Vai voiko olla niin että tällä kertaa on irronnut munis molemmilta puolilta ja siitä johtuen hormonien määrä nyt jotenkin normia korkeampi? Ja siitä johtuisi tämä ällötys?

Hei oikeesti, tulkaa nyt joukolla pudottamaan mut takas maan pinnalle!!!

Rimpe *jolla lääkitystä pitää ehdottomasti tarkistaa* :)

Vierailija
60/77 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Rimpe, sain justiinsa lahkeesta kiinni kun leijut niin korkeella:))

Ei vaan, voihan se olla noin!! Että sulla oli ovis kp 10 ja sit ne kiinnittymiskivut olisi 13-14. Mä googletin tota asiaa ja katsoin täältäkin vanhoja viestejä, niin oli että kiinnittyminen tapahtuu 4-10 päivää hedelmöityksestä. Et nyt viiittis mun mieliks kaivaa mittaria ja tutkia napukkas? ollaan me kyl saakeli ihan sekoja:DD Sä tiiät, et mä niin toivoisin sulle sen plussan, ni mä oon jo ihan varma että nyt on rimpen vuoro!!