Onko sinulla kotona Ikean valkoinen Kallax-hylly?
Kommentit (16)
Kallas on aloittelijoille. Kokeneet sisustajat hankkii kunnon Expeditiä.
Mulla ei IKINÄ ole niin vähän rahaa että pitää ikean lastulevykasoja ostaa, luojan kiitos!
Ei, mutta mulla on musta kuuslokeroinen. Se ei tosin ole esillä, vaan sivukkaassa varastohyllynä.
Oli hetken 15v sitten kun muutin omilleni. Vai olikohan se malli sittenkin expedia. Noh, samanlainen kuitenkin.
Meillä taitaa olla kolme valkoista ja yksi musta, tosin kyllä usea näistä on silmääni enemmän miellyttävä vuosikerta-Expedit eikä Kallax. Vetävät hyvin lp-levyjä, nuotteja, kirjoja kahdessa kerroksessa ja muuta, mitä tällaisen wt-perheen koti on täynnä.
Ostin tyttären opiskelija-asuntoon. On selkeästi parempi kuin se edellinen valkoinen klassikkohylly, joka päätyi kellarikomeroon varastohyllyksi.
Ha ha. Mä ostan nykyään lähes kaiken Ikeasta. Aiemmin oli vähän semmoinen hienosteluvaihe, kun ostettiin kallimpaa ja parempaa, mutta kun ne ei ollutkaan parempia tai kestävämpiä.
On ja sen päällä on monen tuhannen euron arvoinen JVC D-ILA videotykki 👍
Ei ole. Kun asuttiin hetki vuokra-asunnossa, oli edellinen asukas sinne tuollaisen jättänyt. Kysyttiin vuokraemännältä että mitä tälle tehdään, ei edes tiennyt siellä sellaista olevan. Totesi että saadaan se omaksi.
Lahjoitimme sen sitten samantien naapurille.
On, eteisessä, kuusikoloinen. Siellä lastenlapsille kirjat, Lego-duplot, pehmolelut, piirustustavarat, pelit ja varavaatteita. Onko wt white trash? Jos on, aika kova tyyppi olet lajittelemaan toisia ihmisiä jonkun HYLLYN perusteella? Antiikkinen vitriinikaappiko niille tavaroille olisi pitänyt laittaa?