Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meikkivoidetta käytätte te joilla lumikki-iho

Vierailija
31.07.2025 |

Eli ihosi on vaaleampi kuin keskiverto vaaleaihoisen suomalaisen ihonväri. Et rusketu ja iho viileanaävyinen ja kalpea.

Kaikki meikkivoiteet ovat liian tummia, mutta ei valkoinen kasvovärikään ole sopiva.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkimeikkiin Lily Lolon mineraalimeikkipuuteri sävyssä China Doll (sarjasta taitaa löytyä yksi vieläkin vaaleampi sävy). Juhlameikkiin Estée Lauder Double Wear -meikkivoide viileän vaaleassa sävyssä ja Lily Lolon väritön irtopuuteri (purkissa lukee sävynä Translucent).

Vierailija
22/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Max Factorin Lasting Performance ja siitä vaalein sävy. Tätä olen käyttänyt vuosia koska mitään muuta tarpeeksi vaaleaa en ole löytänyt.

Joskus olen myös naamiaisliikkeestä ostanut ns teatterineekin hyvin vaaleaa meikkivoidetta kun normaaleista kaupoista ei löytynyt.

Kiinnostaisi muuten myös muut vaaleat tuotteet, mm. Puuterit, peitepuikot, valokynät. Itse olen nyt käyttänyt "väritöntä" puuteria kerta mitään muuta tarpeeksi vaaleaa ei ole löytynyt.

T. Toinen lumikki

Makeup revolutionilla on todella vaaleita peitevoiteita. Itse en käytä enää meikkivoidetta niin en ole varma, mutta näin olle luulisi että niitäkin. Hintakaan ei liikaa satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löytynyt tarpeeksi vaaleaa. Lumenellakin todella tummat sävyt

Minä käytän Joe Blascon vaaleaa peiteväriä ohuena kerroksena. Sitä ei ole pakko laittaa paljoa. Riittoisa tuote. Sävy, joka istuu kaulan ihoon, on juuri täydellinen minulle.

Vierailija
24/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa myydään ihan valkoista meikkivoidetta. Sillä voi vaalentaa tavallista porcelain-sävyistä meikkivoidetta sopivamman sävyiseksi.

Vierailija
25/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Max Factorin Lasting Performance ja siitä vaalein sävy. Tätä olen käyttänyt vuosia koska mitään muuta tarpeeksi vaaleaa en ole löytänyt.

Joskus olen myös naamiaisliikkeestä ostanut ns teatterineekin hyvin vaaleaa meikkivoidetta kun normaaleista kaupoista ei löytynyt.

Kiinnostaisi muuten myös muut vaaleat tuotteet, mm. Puuterit, peitepuikot, valokynät. Itse olen nyt käyttänyt "väritöntä" puuteria kerta mitään muuta tarpeeksi vaaleaa ei ole löytynyt.

T. Toinen lumikki

We Care Icon-sarjan valokynä sopii vaaleaihoiselle. Lumenen vastaavalla tulivat tummanruskean näköiset tahrat ihoon. On liian tummaa minulle.

Vierailija
26/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen lumikki

Max Factorin Pan Stik; väri True Beige on hyvin vaalea. Käy meikkivoiteena tai peitepuikkona.

Loistava tuote ja ollut markkinoilla jo vuodesta 1948, mikä kertoo että toimii! Ammattilaisten luottotuote ja järjettömän halpa laatuun nähden. Vahva suositus.

Vierailija
27/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBIA Last Skin 00 Ivory Beige toiminut omalle erittäin kalpealle ja viileän sävyiselle iholle

Vierailija
28/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen lumikki

Max Factorin Pan Stik; väri True Beige on hyvin vaalea. Käy meikkivoiteena tai peitepuikkona.

Loistava tuote ja ollut markkinoilla jo vuodesta 1948, mikä kertoo että toimii! Ammattilaisten luottotuote ja järjettömän halpa laatuun nähden. Vahva suositus.

Voi, minä käytin tätä nuorempana ja rakastin. Olin unohtanut olemassaolon. Mahtaakohan olla liian tymäkkä jo keski-ikäistyneelle iholle. 

Vierailija
29/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivory-sävyistä pitäisi löytyä. Niissä on lähes valkoisia. Ihan liian vaaleita perusblondille.

Vierailija
30/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinäkin että vaikka levittämisessä näyttäisi ok:lta niin ne hapettuvat jonkin ajan päästä oranssin ruskeiksi.

Vierailija
31/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen cc se kaikista vaalein. Ja peitevoiteena taisi olla myös joku lumenen, longwear concealer. Minulla on iholla kohtia, missä ei ole pigmentiä ollenkaan ja nämä ovat ihan ok niille

Lumenella taitaa nykyään olla useita niitä vaaleimpia, ei vain yhtä, riippuen ihon sävystä.

Vierailija
32/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior Backstage 0CR. Tämäkin kyllä tummenee kasvoilla hieman ajan myötä.

Vierailija
33/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Joe Blascon vaaleaa peiteväriä ohuena kerroksena. Sitä ei ole pakko laittaa paljoa. Riittoisa tuote. Sävy, joka istuu kaulan ihoon, on juuri täydellinen minulle.

Joe Blascoa ei enää saa.

Vierailija
34/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal kaupasta w7 merkki

Vierailija
35/38 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Lumikki, olen punanaama (couperosa) mutten silti käytä meikkivoiteita. 

Sama juttu. Enkä kärsi asiasta ollenkaan. 

Sivusta 

Vierailija
36/38 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essen vaalein on tosi vaalea. Sit mineraalimeikeistä löytyy vaaleita, mm. Lily Lolo. Joku mainitsi Too Facedin, mut itselleni ei löydy siltä tarpeeksi vaaleaa.

Vierailija
37/38 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favoran heleyttävä BB-voide (suojakerroin 30). Näyttää pelottavan tummalta kun ottaa tuubista mutta yksi ohut kerros iholla on melko vaalea

Vierailija
38/38 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joe Blascoa ei enää saa.

Kvd on samantyyppinen balmi ja värisävyjä on jotain 50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän