Mitä meikkivoidetta käytätte te joilla lumikki-iho
Eli ihosi on vaaleampi kuin keskiverto vaaleaihoisen suomalaisen ihonväri. Et rusketu ja iho viileanaävyinen ja kalpea.
Kaikki meikkivoiteet ovat liian tummia, mutta ei valkoinen kasvovärikään ole sopiva.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Käytän Max Factorin Lasting Performance ja siitä vaalein sävy. Tätä olen käyttänyt vuosia koska mitään muuta tarpeeksi vaaleaa en ole löytänyt.
Joskus olen myös naamiaisliikkeestä ostanut ns teatterineekin hyvin vaaleaa meikkivoidetta kun normaaleista kaupoista ei löytynyt.
Kiinnostaisi muuten myös muut vaaleat tuotteet, mm. Puuterit, peitepuikot, valokynät. Itse olen nyt käyttänyt "väritöntä" puuteria kerta mitään muuta tarpeeksi vaaleaa ei ole löytynyt.
T. Toinen lumikki
Makeup revolutionilla on todella vaaleita peitevoiteita. Itse en käytä enää meikkivoidetta niin en ole varma, mutta näin olle luulisi että niitäkin. Hintakaan ei liikaa satu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt tarpeeksi vaaleaa. Lumenellakin todella tummat sävyt
Minä käytän Joe Blascon vaaleaa peiteväriä ohuena kerroksena. Sitä ei ole pakko laittaa paljoa. Riittoisa tuote. Sävy, joka istuu kaulan ihoon, on juuri täydellinen minulle.
Joissain paikoissa myydään ihan valkoista meikkivoidetta. Sillä voi vaalentaa tavallista porcelain-sävyistä meikkivoidetta sopivamman sävyiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Max Factorin Lasting Performance ja siitä vaalein sävy. Tätä olen käyttänyt vuosia koska mitään muuta tarpeeksi vaaleaa en ole löytänyt.
Joskus olen myös naamiaisliikkeestä ostanut ns teatterineekin hyvin vaaleaa meikkivoidetta kun normaaleista kaupoista ei löytynyt.
Kiinnostaisi muuten myös muut vaaleat tuotteet, mm. Puuterit, peitepuikot, valokynät. Itse olen nyt käyttänyt "väritöntä" puuteria kerta mitään muuta tarpeeksi vaaleaa ei ole löytynyt.
T. Toinen lumikki
We Care Icon-sarjan valokynä sopii vaaleaihoiselle. Lumenen vastaavalla tulivat tummanruskean näköiset tahrat ihoon. On liian tummaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen lumikki
Max Factorin Pan Stik; väri True Beige on hyvin vaalea. Käy meikkivoiteena tai peitepuikkona.
Loistava tuote ja ollut markkinoilla jo vuodesta 1948, mikä kertoo että toimii! Ammattilaisten luottotuote ja järjettömän halpa laatuun nähden. Vahva suositus.
BBIA Last Skin 00 Ivory Beige toiminut omalle erittäin kalpealle ja viileän sävyiselle iholle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen lumikki
Max Factorin Pan Stik; väri True Beige on hyvin vaalea. Käy meikkivoiteena tai peitepuikkona.
Loistava tuote ja ollut markkinoilla jo vuodesta 1948, mikä kertoo että toimii! Ammattilaisten luottotuote ja järjettömän halpa laatuun nähden. Vahva suositus.
Voi, minä käytin tätä nuorempana ja rakastin. Olin unohtanut olemassaolon. Mahtaakohan olla liian tymäkkä jo keski-ikäistyneelle iholle.
Ivory-sävyistä pitäisi löytyä. Niissä on lähes valkoisia. Ihan liian vaaleita perusblondille.
Ongelma on siinäkin että vaikka levittämisessä näyttäisi ok:lta niin ne hapettuvat jonkin ajan päästä oranssin ruskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen cc se kaikista vaalein. Ja peitevoiteena taisi olla myös joku lumenen, longwear concealer. Minulla on iholla kohtia, missä ei ole pigmentiä ollenkaan ja nämä ovat ihan ok niille
Lumenella taitaa nykyään olla useita niitä vaaleimpia, ei vain yhtä, riippuen ihon sävystä.
Dior Backstage 0CR. Tämäkin kyllä tummenee kasvoilla hieman ajan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän Joe Blascon vaaleaa peiteväriä ohuena kerroksena. Sitä ei ole pakko laittaa paljoa. Riittoisa tuote. Sävy, joka istuu kaulan ihoon, on juuri täydellinen minulle.
Joe Blascoa ei enää saa.
Vierailija kirjoitti:
En ole Lumikki, olen punanaama (couperosa) mutten silti käytä meikkivoiteita.
Sama juttu. Enkä kärsi asiasta ollenkaan.
Sivusta
Essen vaalein on tosi vaalea. Sit mineraalimeikeistä löytyy vaaleita, mm. Lily Lolo. Joku mainitsi Too Facedin, mut itselleni ei löydy siltä tarpeeksi vaaleaa.
Favoran heleyttävä BB-voide (suojakerroin 30). Näyttää pelottavan tummalta kun ottaa tuubista mutta yksi ohut kerros iholla on melko vaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe Blascoa ei enää saa.
Kvd on samantyyppinen balmi ja värisävyjä on jotain 50.
Arkimeikkiin Lily Lolon mineraalimeikkipuuteri sävyssä China Doll (sarjasta taitaa löytyä yksi vieläkin vaaleampi sävy). Juhlameikkiin Estée Lauder Double Wear -meikkivoide viileän vaaleassa sävyssä ja Lily Lolon väritön irtopuuteri (purkissa lukee sävynä Translucent).