Onko tavallista pitää yhteiset synttäri- ja konfirmaatiojuhlat?
Siis samalle lapselle.
Tämmöinen kutsu tuli ja nyt mietitään pitääkö olla kaksi lahjaa vai riittääkö yksi ja pitääkö sen olla isompi kuin jos olisi vaan jommatkummat kemut
Kommentit (13)
Mielestäni tosi kiva idea!
Voihan se lahja olla kaksiosainen, onnittelukorttejakin on sellaisia missä ei ole valmista tekstiä tai sitten voi vaikka rippikorttiin laittaa itse ne synttärionnittelut. Mutta varmaan vaikuttaa sekin miten läheinen lapsi on ja sitten ehkä tulee kalliimpi lahja. Muuten ehdottaisin esimerkiksi: Alkoholiton kuohuviini, suklaalevy, elokuvalippu tai lahjakortti kahvilaan. Muumimuki tai vastaava, laadukas kahvi tai tee, suklaalevy. Jos olette parempia tuttuja niin vaikka yhteinen kylpylä-, vesipuisto- tai museokäynti ja leivoskahvit lapsen/nuoren kanssa, joko lupauksena tai lahjakortin muodossa.
Ei ehkä niitä perinteisimpiä mutta ainakin oman lapsen/nuoren puolesta ilahtuisin :)
Vierailija kirjoitti:
Voihan se lahja olla kaksiosainen, onnittelukorttejakin on sellaisia missä ei ole valmista tekstiä tai sitten voi vaikka rippikorttiin laittaa itse ne synttärionnittelut. Mutta varmaan vaikuttaa sekin miten läheinen lapsi on ja sitten ehkä tulee kalliimpi lahja. Muuten ehdottaisin esimerkiksi: Alkoholiton kuohuviini, suklaalevy, elokuvalippu tai lahjakortti kahvilaan. Muumimuki tai vastaava, laadukas kahvi tai tee, suklaalevy. Jos olette parempia tuttuja niin vaikka yhteinen kylpylä-, vesipuisto- tai museokäynti ja leivoskahvit lapsen/nuoren kanssa, joko lupauksena tai lahjakortin muodossa.
Ei ehkä niitä perinteisimpiä mutta ainakin oman lapsen/nuoren puolesta ilahtuisin :)
Valaise vähän
Miksi niin tosi kiva idea?
No ekaa kertaa kuulen tuollaisesta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
oli meillä seisovanpöydän lounaslaja,sai itse valita minä pv on suosikkiruokia ja avot,sinne sitten. toiselle annoin kampaamoon lahjakortin 150e eli kalliimpi kuin toi kahden lounaspöytä.
Ei oo tavallista. Synttärit olisi tuossa tapauksessa jätetty juhlimatta. Olisihan sen juhlissa voinut mainita että tulee tässä synttärikakkukin samalla syötyä.
Kummatko ne sitte on? Synttärit vai rippijuhlat?
Kai siellä sitten tuplatarjoilutkin on.
Hullua olisi kutsua samat ihmiset viikon tai kuukauden välein.
Ehdottomasti hyvä idea.
Yksi peruslahja riittää.
Kuulostaa oudolta että noin vanhalle lapselle vielä pidettäis jotain sukusynttäreitä. Miksei rippijuhlat riitä, ja synttärit sitten kavereitten kanssa tai kotiväen kanssa
Yksi peruslahja riittää.