K-ryhmän Marimekko Mansikkavuori-kampanjan päättyminen ja ylijäämätuotteet
Mitä käy alennuskampanjan päättyessä myymättä jääneille tuotteille? Myydään isommalla alella pois? poistuvat kokonaan myynnistä? Palaavat normaalihintaisiksi?
Kommentit (24)
Ainakin viime vuoden lopussa olivat pilkkahintaan alelaarissa eli ei ne roskiin mene.
Olen joskus ajatellut tehdä aloituksen että ovatpa rumia.
Vierailija kirjoitti:
Mielipideasioita, mut sitähän tässä ketjussa ei kysytty :)
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin. Marimekolla valitettavasti on enemmän rumia kankaita kuin kauniita.
Niitä Marimekon astioita, jotka olivat mukana aiemmassa kampanjassa, myytiin isommalla alennuksella myöhemmin kampanjan päättymisen jälkeen (taisi olla joulusesongin aikaan).
Onko paikalla K-ryhmän kauppiasta tai myyjää, jolla olisi faktatietoa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin. Marimekolla valitettavasti on enemmän rumia kankaita kuin kauniita.
Näin tod. nykyään. Jotain "peukku"luomuksia".
Eikö yksikään K-kauppias rohkene kertoa?
Sama kampanja on ollut nyt monta kesää. Ensi kesänä taas varmaan Mansikkavuori- kampanja.
Vierailija kirjoitti:
Sama kampanja on ollut nyt monta kesää. Ensi kesänä taas varmaan Mansikkavuori- kampanja.
Höpö höpö, tämän kesän kampanjaan tuli kokonaan uusi väri, jota ei ole aikaisemmin ollut. Ja tää ei ollut ylipäänsä AP:n kysymys.
Kivoja ne on ja varsinkin sesonkikäyttöön. Ne pienet lautaset ja mukit kesäkäyttöön ja kyllä niissä mansikkakakku maistuu.
No ei tullut hankittua kun käyn Prismassa.
Myydään poistotuotteina.