Voinko olla pois veljen pojan synttärriltä?
Kommentit (39)
Mun mielestä ei tarvii laittaa rahaa, kun ei osallistu juhliin ja rahasta on tiukkaa.
Me ei pidetty sukulaissynttäreitä enää kun lapset yli 10v ikäisiä. Ei kyllä muistanut veli toista lasta ollenkaan. Onko oikein? Toisra muisti kun oli kummi.
Voinko olla menemättä ja pitääkö mun silti ostaa lahja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
10€ ja ikää en muista. Oisko 12 tai 13
:D No ei kuullosta niin läheiseltä nassikalta, kun et edes ikää muista, että kannattaa osallistua.
Lisäksi, jos matkaa tosiaan paljon niin voinet ihan rehellisesti sanoa, ettei sinulla ole nyt varaa reissata.
Vierailija kirjoitti:
Me ei pidetty sukulaissynttäreitä enää kun lapset yli 10v ikäisiä. Ei kyllä muistanut veli toista lasta ollenkaan. Onko oikein? Toisra muisti kun oli kummi.
Ap
Voit ja ei tarvitse. Ei näihin ole oikeita tai vääriä vastauksia. Jotkut ovat läheisiä, toiset etnisiä, joillekin lahjat ovat eniten arvossa, toisille näkeminen, joillekin ei mikään edellä mainituista. Teet sen minkä koet oikeaksi tavaksi toimia.
Ei esiteinit enää edes odottane lahjoja joltain kaukaiselta tädiltä, tai sedältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voit ja ei tarvitse. Ei näihin ole oikeita tai vääriä vastauksia. Jotkut ovat läheisiä, toiset etnisiä, joillekin lahjat ovat eniten arvossa, toisille näkeminen, joillekin ei mikään edellä mainituista. Teet sen minkä koet oikeaksi tavaksi toimia.
Mun veljen tuorein lapsi on kai sellainen etninen, kun on ulkomaisen vaimon kanssa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D No ei kuullosta niin läheiseltä nassikalta, kun et edes ikää muista, että kannattaa osallistua.
Lisäksi, jos matkaa tosiaan paljon niin voinet ihan rehellisesti sanoa, ettei sinulla ole nyt varaa reissata.
Niin no, en ole enää kenenkään kanssa läheinen. Johtuu varmaan itsestäni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, en ole enää kenenkään kanssa läheinen. Johtuu varmaan itsestäni
Ap
Mä kyllä oon ja silti aika juoksee välillä niin nopeasti etten pysy kaikkien sukulaisten ikäjutuissa ihan perillä. Joutuu välillä tarkastamaan muistin ulkopuolelta.
Jos ette ole läheisiä niin nuori tuskin itse kaipaa sinua sinne. Ei meillä ole enää tuonikäisille pidetty isoja juhlia muutenkaan. Kaverisynttäreitä juhlittiin viimeksi kun täytti 10v ja sukulaisista synttäreille kutsutaan enää isovanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen ei ollut mun viesti. Mä en viihdy juhlissa.
Mutta on ainoat tapahtymst nähdä veljeä kun ei muuten olla tekemisissä juurikaan
Ap
Et muista edes montako vuotta veljenpoikasi täyttää!?! Kukaan ei kaipaa sinua niihin juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun veljen tuorein lapsi on kai sellainen etninen, kun on ulkomaisen vaimon kanssa tehty.
Jahans. Vai etnisiä automaatio toisista haluaa. Pitää koittaa saada jollain tuo automaattinen tekstinsyöttö pois. "Korjaa" monet Yhdyssanatkin erilleen.
Jos et ole kenenkään kanssa läheinen, ei sinun tarvitse mennä niille synttäreille. Päivänsankarikaan ei tunne sinua. Lähetä kortti tai pane tilille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Penaali ja kynäsetti. Vaikka cittarista tai prismasta. Kympillä saa jo ihan ok tavarat.
Onko vähän "lapsellinen" lahja tuon ikäiselle? Ennemmin vaikka kymppi kirjekuoreen.
Vierailija kirjoitti:
Asuvat toisella puolella suomea. Matkat ja hotellit maksaa halvimmillaankin 300e, olisi kohteliasta viedä joku lahjakin.
En todellakaan lähtisi jos pitäisi hotellissa yöpyä, onnittelukortti postiin ja sillä sipuli.
Miksi tää mu aloitus saa noin paljon negaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo laitat onnitteluviestin ja rahan tilille. Se riittää. Nyt kun ei tarvi matkustaa niin voinet laittaa vaikka 20€. Rippi/promejuhliin sitten säästät, että voit mennä ja antaa 50€.
Miksi lahja jos ei mene kutsuille ? Eihän kukaan osta häälahjaakaan jos ei mene höihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää mu aloitus saa noin paljon negaa?
Ap
Älä huolestu, se vaan on tällä palstalla normi, joillakin on niin paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Ton ikäselle ei tarvii enää mitään synttäreitä
Joku vastaava jos ei löydy Tokmannia.
https://www.tokmanni.fi/rantalentopallo-koko-5-6416485219464