Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

* * * KESÄKUISTEN uusi viikko 14 * * *

02.04.2007 |

Uuden viikon kimppuun!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään Korkeasaaressa värjöttelemässä koko pv, ja oli oikeastaan aikalailla ihmeen mukavaa (pienoisista) raekuuroista ja tuulesta huolimatta! Eikä mahakaan kiukutellut vaikka koko pv pystyssä oltiin, kun siis viime aikoina on alkanut taas iltaisin herkästi supistella.. Hassu ajatella että kohta kun tälläisiä retkiä tekee, niin on vauva sitten kantorepussa tms mukana.. Ihan mukava ajatus kyllä! ...joskin toisaalta herättää myöskin vimman tehdä kaikenlaisia asioita ihan omillaan.. nyt kun vielä voi ennen vauvan syntymää!!

EHKÄISY-GALLUPISTA; mä ajattelin alkuun luottaa imetykseen (ja mahd myös kondomiin) niin kauan kunnes kk alkaa ja täysimetys onnistuu, siis jos onnistuu (toivon kyllä niin).. Sen jälkeen toivon et voisin mahd pian aloittaa ihan yhdistelmäehkäisypillerit.. Ilmeisesti nekin voi periaatteessa nykyään aloitella jo silloin ku imetys hyvin käynnissä (ilm ainoo haitta se että saattavat vähän vähentää maidontuotantoa). Asian laita pitäis kyl vielä gyneltä tarkastaa.. Pelkkää progestiiniehkäisytä kohtaan mulla on jokin negatiivinen ennakkoluulo, varmaan ihan turha kylläkin..

CANAko se kyseli ylävatsakivuista? Mulla kans ajoittain ahdistava tunne ylävatsalla. Liittynee kohdun kasvuun tai myös mahdolliseen närästykseen josta mulla ei aiemmin kokemusta mut noin olettaisin.. Mut jos on sellasta ihan jatkuvaa särkyä ylävatsalla ni voi kai myös liittyä raskaudenaikaseen maksasairauteen, jonka olemassaolo selviää labroilla. Mutta tuo kyllä varmasti harvinaista, eli en nyt haluu olla mitenkään huolta lietsova, kuten juuri valitin oman terkkani olevan... )..

Mut nyt loppu löpinät ja täytyy mennä syömään.. Ei muuta ku oikein mukavia pääsiäispyhiä kaikille tasapuolisesti!

Päivikk1 rv 30+6

Vierailija
42/42 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kertomaan Odéssalle kun kyseli tuosta sf-mitasta että itselläni oli viikolla 29+ jotain mitta 31cm ja tosiaan yläkäyrän yläpuolella huideltiin koko ajan. Ja ihan terve poika sieltä syntyi joka nyt on 4v. Kuopukselta ja tältä kolmannelta sf mitta kulkenut tasaisesti keskikäyrällä, onneksi oma terkkarini ei silloin sanonut halaistua sanaakaan siihen suuntaan että mitta olisi ollut esikoista odottaessa erityisen suuri. En tiedä mistä johtui tuo suuri mitta, mutta poika on kyllä ikäisekseen pitkähkö ollut lapsuutensa koko ajan, syntyessään 3860g eli aika keskimittainen. Älä huolehdi siis turhaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla