Kuinka pitkään hoidossa oleva lapsesi lomailee ensi kesänä?
Mitenkäs teillä kesälomat menee, kuinka pitkään lapset saa olla poissa päivähoidosta?
Kommentit (12)
Mulla ei ole enempää lomaa. Lapsiparat.
En alkuunkaan ymmärrä, miten tulevina vuosina koululaisen kesät järjestetään:(((
Eka kertaa tosin ovat kesällä hoidossa. Aina ennen ovat olleet kesät kotona, mutta nyt mun on pakko mennä töihin.
Meillä on miehellä lomaa vain viikko, joten sen varaan ei voi laskea. Lapsi lomailee siis tasan sen verran kuin minäkin. No, 5 viikkoa on ehkä varaa pitää kesällä töitten kärsimättä.
t. ap
Sen enempää ei ole lomaa. :( Toivottavasti äitini tulisi edes muutamaksi päiväksi lasta hoitamaan, jottei ihan koko kesää tarvitsisi olla hoidossa.
Varahoitopaikkaan en veisi kuin pakon edessä. Onneksi mun alalla lomat pidetään heinäkuussa.
Koululaisen takia on kuitenkin pakko järjestää kesäkuviot jotenkin ja samalla sitten pienempikin saa pitkän loman. 6 viikkoa pystytään hoitamaan me vanhemmat (yhteistä viikkoa 3, sen lisäksi isä pitää 1 viikon erikseen ja äitii pitää 2 viikkoa erikseen). Mummolat auttavat sitten parin viikon verran.
kaksi viikkoa, me molemmat aoitettiin uusissa työpaikoissa ja lomaa ei ole enempää. Mutta jään äitiyslomalle loppuksesästä ja kunnostani riippuen lapsi jää kotiin heti tai vauvan synnyttyä.
Koululainen koko sen ajan, kun koulua ei ole. Eskarilainen juhannuksesta koulun alkuun. Päiväkotilainen 4vkoa.
Sain työni järjestettyä niin että teen kotona hommia pari tuntia päivässä,enkä pidä kesälomaa ollenkaan. Miehellä vain 2 viikkoa lomaa.