Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään yleistä että nuoret miehet hakee vanhemman naisen seuraa?

Vierailija
31.07.2025 |

Olen hämmentynyt, vasta eronnut ja olin ulkona pitkästä aikaa ja perustanut myös tässä hiljattain treffiprofiilin. Ikää on itsellä 40+ ja ihmettelen kun paljon 10 vuotta nuoremmat miehet lähestyy! Toki paljon on vanhojakin miehiäkin, ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta siis näitä nuoria ihmettelen! Onko tämä joku uusi ilmiö?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneemmat naiset eivät jaksa kehittää draamaa joka asiasta ja tajuavat mikä on jutun juoni...

Vierailija
82/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen sinkkuäiti on kuin itse perkele helvetistä jota moni oman ikäinen mies kiertää kaukaa.

Siksi moni kolmekymppinen mies ottaa kymmenen vuotta vanhemman naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä nuoret miehet on kyllä helppoja, eikä yleensä jää perään roikkumaan. Ja myös innokkaita. Eikä todellakaan vaikuta siltä että ovat vain sen takia että ei nuorempaa saisi. Komeita poikia kuitenkin. Kertovat että tykkäävät vähän vanhemmista naisista, kun ovat rennompaa seuraa. Mikäs siinä. Ja olen kuitenkin hoikka ja hyvässä kunnossa vielä muutenkin. Ei edes innosta itseäni vanhemmat miehet. Suhteeseen en kyllä ottaisi parikymppistä. 

N42

Vierailija
84/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan elämässäni tavannut pariskuntaa, jossa mies oli parikymppinen ja nainen nelikymppinen. 

Eikö Suomessa ole joku Antti, joka on kimpassa oman mummonsa ikäisen naisen kanssa?

Siis aikuisen naisen. 

Vierailija
85/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat ehkä juttuseuraa. Oletko kenties treffeille päässyt. Itsekin joskus kolmikymppisenä matchasin itseäno vanhempien naisten kanssa ja juttelinkin, mutta en koskaan suostunut tapaamiseen, vaikka jotkut aneli.

Sinä ja sun juttuseuras 😆

Hehheh en ole ikinä etsinyt juttuseuraa vanhemmista naisista, ihan p-seuraa kylläkin nuorena tuli niistä haettua 

M45

Vierailija
86/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000000553267.html

Näin se menee👍. 30v muijat on aivan turhia. 👎

Vierailija
87/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole yleistä nyt, eikä se ole ollut yleistä aiemminkaan. 

Tunteeko kukaan oikeasti yhtäkään nuori mies + vanhempi nainen pariskuntaa? En minä ainakaan tunne. 

Vierailija
88/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen n63v ja mieheni on 45

Vierailija
89/89 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen sinkkuäiti on kuin itse perkele helvetistä jota moni oman ikäinen mies kiertää kaukaa.

Siksi moni kolmekymppinen mies ottaa kymmenen vuotta vanhemman naisen.

He tunsivat toisensa yli kymmenen vuotta sitten.