Onko nykyään yleistä että nuoret miehet hakee vanhemman naisen seuraa?
Olen hämmentynyt, vasta eronnut ja olin ulkona pitkästä aikaa ja perustanut myös tässä hiljattain treffiprofiilin. Ikää on itsellä 40+ ja ihmettelen kun paljon 10 vuotta nuoremmat miehet lähestyy! Toki paljon on vanhojakin miehiäkin, ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta siis näitä nuoria ihmettelen! Onko tämä joku uusi ilmiö?
Kommentit (89)
Eipä tuolla väliä kuka mitäkin hakee tai ei hae. Miksi pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
kun ei saa omanikäisiltään joutuu tyytymään rummoihin
Rummothan ovat juurikin parhaita.
Nelikymppisten kanssa vähemmän draamaa ja parempaa seksiä. Joten miksipä ei.
M28
Pitää muistaa, että maahanmuuton vuoksi miehiä on huomattavasti enemmän nuorissa ikäluokissa, ja siksi suomalaisten miesten pitää luopua joistakin tavoitteistaan (ml. ikä) pariutuakseen naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisten kanssa vähemmän draamaa ja parempaa seksiä. Joten miksipä ei.
M28
Tämä varmaan oikeasti syy. Nelikymppiset naiset eivät heti takerru kiinni. Elävät omaa elämäänsä ja jos eronneita, niin tuskin kovin helposti huolivat uusia miehiä pysyvästi riesakseen.
Ilmeni sitä ennenkin. Inttiaikaan Mikkelissä, kokelaskesänä, seurustelin erään sikäläisen tytön kanssa, ja pari kertaa lomallani oltiin hänen pikku mökillään Saimaan rannalla. Tytön yh-äiti oli mukana, autonkuljettajana. ja itseoikeutettuna mökin omistajana. Suloinen oli tämä hänen tyttärensä, mutta herranen aika äitiä, mikä povipommi, ja herttainen kuin mikä. Hän kävi ennen meitä saunassa, alasti uimassa siinä meidän silmiemme alla, ja mikä näky! Aivan häkellyin sitä itäsuomalaista ujostelemattomuutta. Jos pelkät hormonit olisivat päättäneet ...
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että maahanmuuton vuoksi miehiä on huomattavasti enemmän nuorissa ikäluokissa, ja siksi suomalaisten miesten pitää luopua joistakin tavoitteistaan (ml. ikä) pariutuakseen naisten kanssa.
Joo totta, ja maahanmuuttajamiehet ovat todella aktiivisia tuolla deittiprofiileissa. Sanoisin että yli puolet miehistä ketkä alkanut jutella oli maahanmuuttajia! Ja siis on australialaisia, saksalaisia jne. Ja olivat tosi sujuvia, pyytävät nopeasti treffeille jne. Kokemuksia on myös treffeistä yhden kanssa ja oli tosi herrasmies, tarjosi kaiken, kohteli kuin kukkaa kämmenellä. En ihmettele jos moni suomalainen jää kakkoseksi. T. Ap
Joo itelläkin tulee deitti-ilmoon vastauksia joltakin 22-vuotiailta (ite oon 45-v) ja ihmettelen tätä. Tulee sius muiltakin mutta ihmettelen miten iso ikäero kiinnostaa nuoria, itellä ei tullut mieleenkään parikymppisenä neljäkymppistä äijää sillä silmällä katsella :D
Tuntuu yleensäkin et mua on iskemässä joko huomattavasti nuoremmat tai sit eläkeläispapat. Missä oman ikäiset vapaat miehet? Varattujako kaikki ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmalta naiselta saa helpommin.
Tämäkö se syy?
haluavat paljon erilaisia kokemuksia
Vierailija kirjoitti:
Joo itelläkin tulee deitti-ilmoon vastauksia joltakin 22-vuotiailta (ite oon 45-v) ja ihmettelen tätä. Tulee sius muiltakin mutta ihmettelen miten iso ikäero kiinnostaa nuoria, itellä ei tullut mieleenkään parikymppisenä neljäkymppistä äijää sillä silmällä katsella :D
Tuntuu yleensäkin et mua on iskemässä joko huomattavasti nuoremmat tai sit eläkeläispapat. Missä oman ikäiset vapaat miehet? Varattujako kaikki ovat?
Se johtuukin siitä, että naisena saat tyyliin kenet haluat. Miehillä ei ole samaa valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-50v naisen kanssa voi paneskella vapaammin. Eivät jää roikkumaan, tule raskaaksi ja odota perheen perustamista itseään parikymmentä vuotta nuoremman kanssa.
Kyllä 40 -vuotias nainen voi tulla raskaaksi helpostikin. Toki ei yhtä helposti kun 20 v. Edelle oli joku kirjoittaja 43 v. Ja odotti lasta. Myös ystävä piirissäni on kaksi, jotka ovat saaneet esikoisensa yli 40 v.
Tuo on täysin yksilökohtasta. Jotkut 30-vuotiaatkaan ei tuu raskaaksi helpostikin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäiset miehet etsivät nuorempia naisia, koska tuossa ikäluokassa enää yksi nainen sadasta on enää viehättävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäiset miehet etsivät nuorempia naisia, koska tuossa ikäluokassa enää yksi nainen sadasta on enää viehättävän näköinen.
Aina voi unelmoida
Tuo ikäisillä miehillä on kyllä parasta ennen päivä jo mennyt myös. Sama 1/100, joka on vielä fyysisesti haluttava. Ja sitten toivomaan että vielä asiat onnistuu,
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan uusi ilmiö, on jo yleistynyt. Meille keski-ikäisille naisille aktiivisimmat tyypit deittialustoilla on 20-25 vuotta nuorempia. Kysehän on siitä että sen ikäisillä on koko ajan bodycount päällä ja yksinäiset keski-ikäiset on heille helposti saataviia kaatoja. Helposti viikossa useampi. Keski-ikäinen nainen kun on nuoremman miehen huomiosta imarreltu ja toisaalta riittävän rohkea heittäytymään. Kyse on nuoremmille miehille helppoudesta ja kätevyydestä: runsas tarjonta, helppo ja nopea saatavuus, ei vaatimusta sitoutua, ei kuluja, ei raskauden pelkoa. Harva nainen, joka on harrastellut itseään 20 vuotta nuoremman miehen kanssa kehtaa järjestää mitään draamaa kun tyyppi häviää yhtä nopeasti kuin ilmestyi.
No kaikkea sitä kuulee. Pitäiskö itsekin lähteä deittimarkkinoille näin vanhoilla päivillä kun oma kokemus on vain yksi mies ja nuoret miehet haluaa jotain...mikä se oli bodycount? Niin se maailma muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmalta naiselta saa helpommin.
Tämäkö se syy?
Nuorempien kanssa pitäisi seurustella ja kaikkea paskaa. Kurppia voi vaan panna ja mennä.
No en minäkään kyllä nuoren kanssa mitään parisuhdetta ja perhettä alkais perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva ihminen haluaa suhteen yli kymmenen vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa. Ap:n kannattaa ottaa ilo irti jos siltä tuntuu. Mutta varautua sitten siihen että vaikka susta se olisi ihanaa ja syntyisi tunteita, niin vastakaikua tunteille ei tule. Kannattaa varautua euforisen ohella arvottomuuden tunteeseen, kun huomaa että olet aina valmis kun toinen ehdottaa, mutta toinen ei ole koskaan saatavilla kun itse haluat. Ja ajatuksesi ei kiinnosta nuorta kollia tippaakaan, olet BC numero. Mutta niin on kundikin sinulle. Eli jos kyytiä haluaa niin onhan tuo ihan relevanttia palvelujen vaihtoa. Anna mennä.
Puhut supliikeista rantakolleista jotka pyörittelee instakisuleita selälleen ja jotenkin päähänpistona iskeskelevät keski-ikäisiä naisia "auttaakseen" näitä?
Deitistä voi tulla vastaan hyvinkin konservatiivinen 10 vuotta nuorempi mies jota ei kiinnosta somevideointi, pikamuoti, kultakorut ja partavedet. Eikä insta-maailmassa klikkailut. Ja luonto ei ole kaikille miehille armollinen, moni 30v mies näyttää helposti 40-vuotiaalta, ja usea 40v mies voi olla jo kulahtanut 50-vuotiaan näköiseksi.
On, pilkatakseen.
Kuvasi löydät ylilaudalta. Semmosia vekkuleita nämä nykyajan "miehet"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on yleistä, että nuoret panevat ihan mitä tahansa käsiinsä saavat. Mitään rajoja ei enää ole.
Aijaa? Niinkö se on 😅 Mutta nämä on ollut ihan komeita, mukavia miehiä ja varmasti saavat nuorempiakin.
Tuollainen kuvitelma on aika harhaanjohtavaa. Itsellä kun oli aikoinaan profiili ja sain kaikkiaan tuhansia viestejä, niin lopulta, kun rohkenivat kuviaan esittämään, tulos yleensä vähän järkytti.
Nuorempien kanssa pitäisi seurustella ja kaikkea paskaa. Kurppia voi vaan panna ja mennä.