Onko nykyään yleistä että nuoret miehet hakee vanhemman naisen seuraa?
Olen hämmentynyt, vasta eronnut ja olin ulkona pitkästä aikaa ja perustanut myös tässä hiljattain treffiprofiilin. Ikää on itsellä 40+ ja ihmettelen kun paljon 10 vuotta nuoremmat miehet lähestyy! Toki paljon on vanhojakin miehiäkin, ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta siis näitä nuoria ihmettelen! Onko tämä joku uusi ilmiö?
Kommentit (89)
Noh, mun mielestä jos toinen on jotain 30 ja toinen jotain 40 niin ei siinä nyt puhuta mistään kehdonryöstöstä...
Jos asenteiden muutosta miettii, niin ehkä vanhemmat naiset ovat nykyään enemmän vapautuneita sille että voikin olla ihan ok olla myös nuoremman kanssa?
ja toisinpäin, joskus 80 luvulla oli ihan yleistä että jotkut 25v miehet seukkasi 14-16v tyttöjen kanssa. Ei silloin olisi tullut kuuloonkaan että joku 40v nainen olisi ollut 25v miehen kanssa!
Nuoret miehet tietävät että saavat sinulta seksiä paljon helpommin, kuin oman ikäisiltään naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisten kanssa vähemmän draamaa ja parempaa seksiä. Joten miksipä ei.
M28
Tämä varmaan oikeasti syy. Nelikymppiset naiset eivät heti takerru kiinni. Elävät omaa elämäänsä ja jos eronneita, niin tuskin kovin helposti huolivat uusia miehiä pysyvästi riesakseen.
Todellisuudessahan suomalaisista naisista epäonnistuu parisuhteissaan yli 60% tapauksista, joissa ollaan menty naimisiin. Luvusta puuttuvat kaikki ns. susiparit. Käytännössä siis naisen oma taso ei ole riittänyt niin hyvään mieheen, että parisuhde olisi kestänyt ja esim. lapset olisi voitu kasvattaa yhdessä aikuisiksi. Nelikymppinen nainen ehkä alitajuisesti tiedostaa itsekin, ettei ole hyvää vaimo-, eikä äitimatskua, mutta naamioi tuon tunteen, ettei muka huolisi yhtäkään miestä "riesakseen". Olen kohta 50 vuotta odottanut päivää, että joku nainen tunnustaisi hänessä itsessään olleen paljon vikoja, jotka lopulta johtivat eroon.
Minua kiinnostaa kyl nuoremmat myös sellane 5-10 v olis sopiva. Ja jos olis 20 v nuorempi nii se vasta oliski hurjaa meininkiä. Pakkaa nuo vanhemmat olla aika setämiehiä jo. 😅
Vanhemmat naiset ei oo sellasia joka asiasta valittajia ja vaadi jotai kauneushoitoja joka kuukausi. Suurin osa luonnonkauniita jolla huumoria ja elämänkokemusta. Monella saralla ja ei odoteta mitään ihmeitä elämässä. Monien kymmenien tuhansien eurojen bileitä tai matkoja ulkomaille. Voi Suomessa nauttia pienistä iloista kute keikoilla käymisestä tai taiteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan uusi ilmiö, on jo yleistynyt. Meille keski-ikäisille naisille aktiivisimmat tyypit deittialustoilla on 20-25 vuotta nuorempia. Kysehän on siitä että sen ikäisillä on koko ajan bodycount päällä ja yksinäiset keski-ikäiset on heille helposti saataviia kaatoja. Helposti viikossa useampi. Keski-ikäinen nainen kun on nuoremman miehen huomiosta imarreltu ja toisaalta riittävän rohkea heittäytymään. Kyse on nuoremmille miehille helppoudesta ja kätevyydestä: runsas tarjonta, helppo ja nopea saatavuus, ei vaatimusta sitoutua, ei kuluja, ei raskauden pelkoa. Harva nainen, joka on harrastellut itseään 20 vuotta nuoremman miehen kanssa kehtaa järjestää mitään draamaa kun tyyppi häviää yhtä nopeasti kuin ilmestyi.
Tuon voi lyhennettynä kertoa myös niin, että ne alaikäiset ritsat, jotka jakoivat persettä jo esiteineinä, ovat nyt saavuttaneet keski-iän ja jatkavat jakamista edelleen.
Saman huomion tehnyt viisikymppisenä miehenä, että 25-vuotiaatkin lähestyy. Onko tavallista?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa kyl nuoremmat myös sellane 5-10 v olis sopiva. Ja jos olis 20 v nuorempi nii se vasta oliski hurjaa meininkiä. Pakkaa nuo vanhemmat olla aika setämiehiä jo. 😅
Vanhemmat naiset ei oo sellasia joka asiasta valittajia ja vaadi jotai kauneushoitoja joka kuukausi. Suurin osa luonnonkauniita jolla huumoria ja elämänkokemusta. Monella saralla ja ei odoteta mitään ihmeitä elämässä. Monien kymmenien tuhansien eurojen bileitä tai matkoja ulkomaille. Voi Suomessa nauttia pienistä iloista kute keikoilla käymisestä tai taiteesta.
Joo, kyllä teitä Klamydian keikoilla käyviä kultturelleja taitaa olla aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on yleistä, että nuoret panevat ihan mitä tahansa käsiinsä saavat. Mitään rajoja ei enää ole.
Aijaa? Niinkö se on 😅 Mutta nämä on ollut ihan komeita, mukavia miehiä ja varmasti saavat nuorempiakin.
Tuollainen kuvitelma on aika harhaanjohtavaa. Itsellä kun oli aikoinaan profiili ja sain kaikkiaan tuhansia viestejä, niin lopulta, kun rohkenivat kuviaan esittämään, tulos yleensä vähän järkytti.
Plus häiriintyneitä 80%
En ole kertaakaan elämässäni tavannut pariskuntaa, jossa mies oli parikymppinen ja nainen nelikymppinen.
Itse olen 40+ nainen, pitkässä parisuhteessa enkä todellakaan missään deittiprofiileissa. Tästä huolimatta eri ikäiset miehet ottavat jatkuvasti yhteyttä ja pyytävät treffeille erinäisillä some-alustoilla. Olen aika hämmentynyt ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan elämässäni tavannut pariskuntaa, jossa mies oli parikymppinen ja nainen nelikymppinen.
Eikö Suomessa ole joku Antti, joka on kimpassa oman mummonsa ikäisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Saman huomion tehnyt viisikymppisenä miehenä, että 25-vuotiaatkin lähestyy. Onko tavallista?
Ihan tavallista se on, kun mies on asiallinen ja omaa hyvän huumorin. Sellaiset 20-25v nuoret naiset ovat varsin kiimaisia ja mainostavat vielä toisilleen, kun ovat saaneet hyvää seksiä. On tullut pantua todella monia typyköitä, jotka ovat kavereita keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 40+ nainen, pitkässä parisuhteessa enkä todellakaan missään deittiprofiileissa. Tästä huolimatta eri ikäiset miehet ottavat jatkuvasti yhteyttä ja pyytävät treffeille erinäisillä some-alustoilla. Olen aika hämmentynyt ilmiöstä.
Lopeta juominen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ole missään muualla, kuin näiden kottaraisten märissä unissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta juominen.
Olen absolutisti, enkä ole vielä edes aloittanut juomista. Ihminen säilyy pitkään nuoren näköisenä, kun ei käytä alkoholia.
Monet miehet tykkäävät kun heitä hoivataan, kehutaan ja kannustetaan. Moni nuorempi nainen keskittyy enemmän itseensä; miltä näyttää somessa, harrastukset, ura, kaverit. Mies jää heillä usein vähän sivurooliin, on ennemminkin asuste.
Nainen ei kehtaisi näyttäytyä 20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Milloin olette nähneet? Minä en koskaan.
Nuoret miehet etsii jotain vanhempaa hölmöä joka tekisi ruokaa ja ottaisi suihin