Millainen oli se mies, jota et koskaan saanut, etkä voi unohtaa?
Kommentit (30)
Sitoutumiskammoinen.
Sellaiset silmät, että en ole nähnyt kenelläkään muulla. Ihana nauru. Tapa pitää minut otteessaan.
Mulla on kaksi semmoista miestä. Kumpikin on kosinut ja olen vastannut myöntävästi mutta meistä ei kuitenkaan tullut mitään syynä tietyt asianhaarat ja molempien kohdalla liika alkonkäyttö jota en elämääni halunnut. Nyt toinen on jo kuollut ja toinen on niin vanha että ei meistä enää tule mitään mutta päivittäin on mielessä ja mietin mitä kuuluu ja missä kunnossa hän mahtaa olla.
Olen saanut kaikki miehet ketä olen halunnut. Parhaimman kanssa naimisissa.
No on olemassa yksi mies, jota en ole pystynyt unohtamaan 6 vuodessa, mutta se on aina ollut vain ystävä, kaveri, tuttu tai riitelytuttu.
Se on omalaatuinen hippi.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen.
Sellaiset silmät, että en ole nähnyt kenelläkään muulla. Ihana nauru. Tapa pitää minut otteessaan.
No silmät juu on nätit kyllä ihmisellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuu sitten kirjoittaan totuus, uun se ei kyttää selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Sekopää puolijuoppo mut ah niin komia.
Kuulostaa jännältä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole olemassakaan. Kaikki olen pystynyt unohtamaan, jotkut hyvinkin nopeasti. En elä mielikuvituksessa.
Itselläni ainakin yksi saavuttamaton, jota en ole yli 20 vuoden jälkeenkään unohtanut. Miten toimii aktiivinen unohtaminen? Minulta se ei ainakaan onnistu, ja ei kai sillä ole mitään tekemistä mielikuvituksen kanssa. Onko sinullla tai minulla erikoinen muisti, vai mistä on kyse?
Kaikki olen jo onneksi unohtanut. olisi hirveä kohtalo jäädä haihattelemaan jonkun saavuttamattoman perään.
Parhaimman kanssa naimisissa.
Mutta välillä tulee mieleen matalalla äänellä rakastelun jälkeen sylikkäin kerrottu, turkkilainen iltasatu turkin kielellä. Muistan sen hetken ikuisesti.💔
Ps. ei ollut lomaromanssi.
No mä olen jo 46, toinen on jo kuollut 38-vuotiaana (sai työpaikallaan sydärin, sitä ne steroidit teettävät) ja toinen on ilmeisesti ryypännyt itsensä ikityöttömäksi. Eivät siis alun alkaenkaan olleet kummoisia, ja tajusin onneksi haihatteluni jo nuorena. On mulla nytkin jännämies, yhdessä jo 20 v.
Yhtä vielä kaipaan ja muistelen 5 vuotta hänen kuolemansa jälkeen, mutta en mieti häntäkään enää päivittäin. Hän oli paras ystäväni, niin ihana, hauska, kiltti, auttavainen, fiksu ja kaikin puolin tavallinen ja normaali.
Yksi aivan ihana maanviljelijä. Seksi oli ihanan hellää ja upeaa. Se ei sitten muuten toiminut. Tästä on jo 10-vuotta.
Ei ole sellaista miestä ollut, 2 avioliittoa takana, tyytyväisenä itsekseen asun, lapset aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu sitten kirjoittaan totuus, uun se ei kyttää selän takana.
hahahaa ajattelin samaa: "Olen saanut kaikki miehet ketä olen halunnut. Pahimman kanssa naimisissa."
Eli iski kirveensä kiveen!
Sellaista ei ole olemassakaan. Kaikki olen pystynyt unohtamaan, jotkut hyvinkin nopeasti. En elä mielikuvituksessa.