Taas yksi kotiäiti alkaa lähihoitajaksi
Ärsyttää, kun itsellä ei ollut mahdollisuuksia siihenkään. T. Valis
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mun sitten pitäisi opiskella?ap
Potilasasiamieheksi. Pääset käsittelemään VALITUKSIA päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua kiinnostais?
Vaikka mikä, mutta terveys ja pää on sellainen ettei pysty mitään opiskelemaan. Ikää kohta 52v eikä yhtään ammattia, vaikka kuinka olen yrittänyt opiskella. ap
Itseäkin kiinnostaisi tuo mutta kun siihen pitää olla tietynlainen. Joskus kauan sitten kävin kerran pääsykokeissa enkä silloin päässyt. En usko että nytkään pääsisin.
Mitä sitten? Ei kannata kadehtia.
T:Lh+sh
Vierailija kirjoitti:
Itseäkin kiinnostaisi tuo mutta kun siihen pitää olla tietynlainen. Joskus kauan sitten kävin kerran pääsykokeissa enkä silloin päässyt. En usko että nytkään pääsisin.
En minäkään päässyt lähihoitaja koulutukseen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua kiinnostais?
Vaikka mikä, mutta terveys ja pää on sellainen ettei pysty mitään opiskelemaan. Ikää kohta 52v eikä yhtään ammattia, vaikka kuinka olen yrittänyt opiskella. ap
No älä. Miksi et ole ennen kertonut tätä jymyuutista?
Alkaa? Eikö lähihoitajaksi jouduta pakon edessä, kun ei ole parempia vaihtoehtoja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei kannata kadehtia.
T:Lh+sh
Sitä sitten, että olisi kiva kun olisi omat tulot ja oma työ. Ettei olisi miehestä riippuvainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaatii maisterin koulutuksen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan vaadi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilasasiamieskoulutusta järjestetään yleensä korkeakouluissa tai ammattikorkeakouluissa, ja se voi olla osana laajempaa sosiaali- ja terveysalan koulutusta tai erillinen täydennyskoulutus. Koulutuksen sisältöön kuuluu yleensä potilaslaki, potilasasiakirjat, potilasvahinkoasiat ja muut potilaan oikeuksia koskevat aiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilasasiamieskoulutusta järjestetään yleensä korkeakouluissa tai ammattikorkeakouluissa, ja se voi olla osana laajempaa sosiaali- ja terveysalan koulutusta tai erillinen täydennyskoulutus. Koulutuksen sisältöön kuuluu yleensä potilaslaki, potilasasiakirjat, potilasvahinkoasiat ja muut potilaan oikeuksia koskevat aiheet.
Niin eli minulle liian vaikeaa. En ole oppimisvaikeuksien takia selvinnyt edes merkonomiksi enkä ylioppilaaksi. Vaikka on niitäkin tullut useamman kerran yritettyä opiskella. ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaa? Eikö lähihoitajaksi jouduta pakon edessä, kun ei ole parempia vaihtoehtoja?
Oletko tosiaan noin tyhmä?
Oletko ajatellut hoitoapulaisen töitä palvelukodeissa, ei tarvitse olla koulutusta ? Itse alle 50v vaihdoin kampaajan työn hoitoapulaisen töihin, kun en halunnut opiskella ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut hoitoapulaisen töitä palvelukodeissa, ei tarvitse olla koulutusta ? Itse alle 50v vaihdoin kampaajan työn hoitoapulaisen töihin, kun en halunnut opiskella ammattia.
Kyllä pitää olla koulutus. Ei pääse edes hoitoapulaisen työtä tekemään jos ei ole siihen koulutusta. Sen voi opiskella oppisopimuksella.
Mieheni on 56 v.ja pakotettiin opiskelemaan lähihoitajaksi. Sanottiin ettei saa töitä ilman koulutusta. Aiemmin sai aina töitä. Eivät työkkärissä ymmärrä että ikä alkaa tulla vastaan. Mieheni on 59 v kun valmistuu. Ottaakohan kukaan enää töihin, jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 56 v.ja pakotettiin opiskelemaan lähihoitajaksi. Sanottiin ettei saa töitä ilman koulutusta. Aiemmin sai aina töitä. Eivät työkkärissä ymmärrä että ikä alkaa tulla vastaan. Mieheni on 59 v kun valmistuu. Ottaakohan kukaan enää töihin, jää nähtäväksi.
Niin, tässähän se nähdään että jos kaikki menee ja ei muuta ole, niin lähihoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässähän se nähdään että jos kaikki menee ja ei muuta ole, niin lähihoitajaksi.
Nostan hattua kaikille jotka jaksavat tehdä hoitotyötä, monella tavalla rankkaa ja vaativaa hommaa.