Oletko valmistautunut huomisen rajuihin ukkosiin? Itse kyyhötän pelokkaana täällä huoneen nurkassa kotivara hankittuna kasvomaski naamalla
Kommentit (32)
Hyvä ukkostutka? Sadetutkakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Varauduttu on sill'viisiin että lamput ja kännykät on ladattu, vettä laskettu eläinten juottoaltaat täyteen, varattu vessan huuhdontavettä ja juomavettä myös ihmisille. Yritin myös opettaa laumiksille paimenkoirien niksejä jotta tarvittaessa saataisiin kantturat ajettua pihaton suojiin, mutta taas jälleen kerran mulle naurettiin. Laumis ei paimenna, ja se ainoa paimenkoira on nuori täystoope.
Minkä rotuinen paimen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varauduttu on sill'viisiin että lamput ja kännykät on ladattu, vettä laskettu eläinten juottoaltaat täyteen, varattu vessan huuhdontavettä ja juomavettä myös ihmisille. Yritin myös opettaa laumiksille paimenkoirien niksejä jotta tarvittaessa saataisiin kantturat ajettua pihaton suojiin, mutta taas jälleen kerran mulle naurettiin. Laumis ei paimenna, ja se ainoa paimenkoira on nuori täystoope.
Minkä rotuinen paimen?
Sakemanni, mutta vasta opettelee. Aikaisemmin on ollut 2 pk collaria.
Joko teillä ukkostaa?
+32,5 (sisällä +29) ei ukkosta vaan aurinko paahtaa täysillä.
Ei voi oikein valmistautua kuin vain odottaa mitä tapahtuu. Sähkötön kesämökki.
Vierailija kirjoitti:
'Rajuilmat ovat vain keino levittää Piikkiproteiineja ja lähtevät naturopaattisella suolahoidolla. Sähköallergia aiheuttaa samanlaisia oireita joihin suolahoidot ja hopeavesikin auttavat.'
Ei minulta. 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Rajuilmat ovat vain keino levittää Piikkiproteiineja ja lähtevät naturopaattisella suolahoidolla. Sähköallergia aiheuttaa samanlaisia oireita joihin suolahoidot ja hopeavesikin auttavat.'
Ei minulta. 🍀
No niin..
Ei sitä ap:n aivoituksista tiedä.