En käynyt kesälomalla kertaakaan Helsingissä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt Helsingissä moneen vuoteen, paitsi lentokentällä.
Mitäs teit Malmin lentokentällä? Eihän siellä ole mitään.
Mä oon stadilainen ja oon käynyt ainakin kaikissa lääneissä, ehkä jopa kaikissa maakunnissa, myös liki kaikki Euroopan maat alkaa olemaan plakkarissa. Mitään tai ketään en vihaa, kaikkialla on ollut hauskaa, mutta niitä joilla on joku omituinen Helsinki viha, niitä vähän säälin. Ehkä kannattaisi hankkia jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään, mutta kävin Raumalla. En tiedä mitä mieltä raumalaiset siitä on, mutta mulla ainakin oli tosi mukavaa.
Mun pappani oli Raumalta, kun armeijassa ennen oli osa väkeä sieltäpäin, niin ei sitä murretta silloin monikaan ymmärtänyt. Päällikkö kiljaisi usein papalleni, että XXXX tulkkaamaan.
En minäkään ole käynyt, paitsi kerran mentiin autolla Kauppatorille ja lautalla suoraan Suomenlinnaan. Lisäksi olen käynyt vain Helsingin luontokohteissa/maaseudulla.
Keskustaan ei huvita enää mennä. Siellä ei ole kuin m...ja & pitäisi vielä maksaa pysäköinnistä kiskurihinnat. Julkisilla en kulje periaatteesta (poikkeus Suomenlinna), koska poistivat käteismaksumahdollisuuden. Käyttäisin kyllä muita tapoja ensisijassa kuten matkakorttia, mutta varalla pitäisi olla aina käteismahdollisuus niille, joille se on tarpeen.
Mieluummin käyn ihan muualla. Tänä kesänä ollaan oltu mm. Hämeenlinnassa, Kotkassa ja Hangossa. Paljon kivempaa, kauniimpaa ja etenkin siistimpää kuin Helsingissä! <3 Eikä järjestyshäiriöitä. :)
t. Vantaalainen, joka haluaa muuttaa pois täältä